Bronquote:ZEIST - Voor het vierde jaar kunnen liefhebbers via de webcam zondag weer kijken naar het wel en wee van vogels. Vogelbescherming Nederland heeft webcams opgesteld bij de nesten van onder meer de steenuil, torenvalk, kerkuil, ooievaar, boerenzwaluw, koolmees en de oehoe.
Via de site www.beleefdelente.nl zijn de avonturen van de vogels 24 uur per dag te volgen. Te zien is hoe de vogels een nest bouwen, eieren leggen, broeden en af- en aanvliegen met voedsel voor hun jongen.
Via de site zijn vanaf maandag korte filmpjes te zien met hoogtepunten en per vogels wordt een weblog bijgehouden door deskundigen van verschillende vogelwerkgroepen.
Vogelbescherming Nederland zorgt ervoor dat de nesten niet worden verstoord. De camera's zijn lang voordat de vogels op hun nest aankomen, al geïnstalleerd.
De locaties zijn afgeschermd zodat de vogels in alle rust kunnen broeden. De camera's blijven tot 1 juli aan. Vorig jaar kwamen ongeveer 900.000 mensen een kijkje nemen op de vogeltjessite.
He wattes?quote:
Het kost heel duurquote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee wat het kost, ik ben niet zo'n festifalmens. Mijn buurman staat er wel, met allerlei wereldsoepen.
En het eerste plaatje in de OP mist een [quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Pagan het volgende:
FUCK!!! Typo in de TT.'t Is nog altijd anticonceptie.
Help!
p.s. Is de katholieke kerk nu anticonceptie of anti-anticonceptie?
a) Daar was ik al achter, alleen kan ik de TT niet aanpassen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
Tis anticonceptie
[..]
He wattes?
[..]
Het kost heel duurIk ging er in 2002 voor het eerst heen, maar toen was het een stuk goedkoper dan nu!
![]()
Ik hoop dat jullie nu meer geluk hebben!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben wel kaartjes. Vorig jaar ook maar toen kreeg mijn vriend een blindedarmontsteking, twee dagen voordat we zouden gaan.
Neuh hoor!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het eerste plaatje in de OP mist een [
Ernstigquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben wel kaartjes. Vorig jaar ook maar toen kreeg mijn vriend een blindedarmontsteking, twee dagen voordat we zouden gaan.
Zwaar pro-conceptie en anti-anticonceptie. Dat je het effe weet.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Pagan het volgende:
FUCK!!! Typo in de TT.'t Is nog altijd anticonceptie.
Help!
p.s. Is de katholieke kerk nu anticonceptie of anti-anticonceptie?
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
a) Daar was ik al achter, alleen kan ik de TT niet aanpassen.
b) 't Was hier zo stil, dan offer ik me wel op.
c) Tickets zijn sowieso erg duur geworden de laatste jaren.
[..]
Ik hoop dat jullie nu meer geluk hebben!
Gaat onverwacht goed met Rossi, hequote:Op zondag 28 februari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@DM in welk z-huis lag hij
@cat hoe was de v-dag?
@nok wat zul jij trots geweest zijn
@maes wat een mooi hotel
@greys succes met boor van de week. wat vaseline erop smeren kan geen kwaad
@senes wat een dotje dodge. Je heft Hummer toch ook niet op he?
Wij zijn weer thuis en niet alle ouders maar ook opa en oma's praten de hele tijd over hun kleinkinderen. We hadden haar al 1 1/2 week niet gezien dat is zoooo lang.
![]()
Rossi is 100 gram aangekomen
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwaar pro-conceptie en anti-anticonceptie. Dat je het effe weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |