Maar waarschijnlijk zit ik 30 augustus al op Curacao voor een half jaar stage!
stel dat Leverkusen wint dan maakt Feyenoord meer kans.
Ze doen het blijkbaar goed tegen Duitser en Bayer wordt ook een beetje leeggekocht
En Fulton Tomasson is toch echt zonder H van Heerenveen
Dat zei ook iedereen toen ze tegen inter en dortmund moesten.
quote:En misschien weer tegen Ronaldo.
Op vrijdag 10 mei 2002 14:27 schreef RedGuy het volgende:
Het is gewoon mooi voor de voetballers van Feyenoord om tegen voetballers als Figo, Zidane en Roberto Carlos te voetballen. (Ik ga ervan uit dat Real de CL wint).
quote:Heb ik iets gemist? Hoezo misschien weer tegen Ronaldo?
Op vrijdag 10 mei 2002 14:28 schreef tong80 het volgende:[..]
En misschien weer tegen Ronaldo.
Het is inderdaad mooi als Feyenoord tegen Real moet, ben benieuwd hoe Feyenoord het doet tegen al die vedettes (of zullen de 'grootheden' rust krijgen?)
quote:Er gaan geruchten.
Op vrijdag 10 mei 2002 14:49 schreef Cybraxxx het volgende:[..]
Heb ik iets gemist? Hoezo misschien weer tegen Ronaldo?
Heeft Real interesse in Ronaldo dan?
Hij zou in een ruil met Roberto Carlos worden betrokken.
Maar het is maar een gerucht.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:09 schreef Potter het volgende:
Ze maken geen schijn van kans???Dat zei ook iedereen toen ze tegen inter en dortmund moesten.
quote:Sinds wanneer gaat Emerton weg?
Op vrijdag 10 mei 2002 14:01 schreef _Fulton_ het volgende:
Feyenoord helemaal leeggelopen (Tomasson, Emerton enzo)
Ze maken geen schijn van kans tegen Realstel dat Leverkusen wint dan maakt Feyenoord meer kans.
Ze doen het blijkbaar goed tegen Duitseren Bayer wordt ook een beetje leeggekocht
quote:lees maar even dat transfer geruchten topic
Op vrijdag 10 mei 2002 19:23 schreef Jassie het volgende:[..]
Sinds wanneer gaat Emerton weg?
Ze hebben dus echt wel een kans...
quote:Ach ja, de UEFA Cup hebben we in ieder geval, die pakt ZELFS Real ons niet meer af!
Op vrijdag 10 mei 2002 21:20 schreef kreischer2000 het volgende:
feyenoord tegen real, hehe, dat wint real al in de catacomben
Supercup is de Europese Johan Cruyf Fruitschaal!
quote:zullen we eerst niet ff afwachten wat de Championsleague winnaar is?
Op vrijdag 10 mei 2002 13:52 schreef LoekB het volgende:
Als winnaar van de UEFA Cup heeft Feyenoord zich automatisch gekwalificeerd voor nog een finale: die om de Europese Supercup. Daarin mogen de Rotterdammers het op 30 augustus aanstaande in Monaco opnemen tegen de winnaar van de Champions Leaguefinale tussen Bayer Leverkusen en Real Madrid. Die wedstrijd wordt volgende week woensdag in Glasgow gespeeld.
[afbeelding]
quote:zo is het en niet anders!
Op vrijdag 10 mei 2002 21:49 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ach ja, de UEFA Cup hebben we in ieder geval, die pakt ZELFS Real ons niet meer af!
Supercup is de Europese Johan Cruyf Fruitschaal!
quote:Potter heeft gelijk. Feyenoord maakt wel degelijk een kans zolang de bal rond is. Met een beetje geluk kan ik de wedstrijd in monaco bezoeken.
Op vrijdag 10 mei 2002 14:09 schreef Potter het volgende:
Ze maken geen schijn van kans???Dat zei ook iedereen toen ze tegen inter en dortmund moesten.
quote:Ik hoop het lijkt me gaaf
Op vrijdag 10 mei 2002 22:20 schreef Komakie het volgende:[..]
zullen we eerst niet ff afwachten wat de Championsleague winnaar is?
ok Real maakt een goeie kans maar ik zie Leverkusen ook nog wel voor een stunt zorgen...
quote:Ik ben er ook bang voor ja...
Op donderdag 16 mei 2002 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
fnoord vs. REAL MADRID = dag fnoor [afbeelding]
Put your hands up for Pierre...
quote:Doet Pierre mee dan? die was toch nog steeds geblesseerd?
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:31 schreef Knaller het volgende:
Als Feyenoord nou eens een hoop vrije trappen meekrijgt...Put your hands up for Pierre...
quote:Dat zeg ik, gamma
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:35 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb de topictitel effe veranderd want het is immers al lange tijd duidelijk dat Feyenoord het moet opnemen tegen De Koninklijke
quote:Ik hoop het
Op dinsdag 06 augustus 2002 16:39 schreef Leatherface het volgende:
Mijn voorspelling is een sensationele 3 - 1 overwinning voor Feyenoord.
Zit dan al op Curacao dus ik hoop dat ik 'm wel ergens live kan kijken!
quote:wat nou leeggelopen, de enige die weg is Tomasson, zonder h trouwens.
Op vrijdag 10 mei 2002 14:01 schreef _Fulton_ het volgende:
Feyenoord helemaal leeggelopen (Thomasson, Emerton enzo)
Ze maken geen schijn van kans tegen Realstel dat Leverkusen wint dan maakt Feyenoord meer kans.
Ze doen het blijkbaar goed tegen Duitseren Bayer wordt ook een beetje leeggekocht
quote:In welke tijd leef jij ?
Doet Pierre mee dan? die was toch nog steeds geblesseerd?
quote:Uhm 6 augustus 2002 om 19.52 dacht ik
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:30 schreef Elmotje het volgende:
In welke tijd leef jij ?
het word 3-0
fknor heeft vorig jaar niet slecht gepresteerd maar Real heeft gewoon verreweg het beste elftal
Met zoveel geld vind ik het niet meer zo een goede prestatie en supergoed elftal. Ze zouden elke wedstrijd met minstens 5 doelpunten verschil moeten winnen, ongeacht welke tegenstander.
quote:Qua spelers bedoel je? Rijkste club is nog altijd Manchester United toch?
Op donderdag 22 augustus 2002 10:06 schreef Abonides het volgende:
Real Madrid is niet het beste maar het rijkste team. Als ze alleen al Figo en Zidane verkopen kunnen ze zowel de gehele eredivisie als eerste divisie opkopen...Met zoveel geld vind ik het niet meer zo een goede prestatie en supergoed elftal. Ze zouden elke wedstrijd met minstens 5 doelpunten verschil moeten winnen, ongeacht welke tegenstander.
Bovendien denk ik dat Real nog niet zover is als Feyenoord. Veel van de Real-spelers hebben een WK in de benen.
Ono speelt zidane er zo uit
lijkt me wel wat, Ono tegen Zidane
allebei heel goede middenvelders
quote:zal niet aangezien dit de enige prijs schijnt te zien die Real nog niet heeft
Op donderdag 22 augustus 2002 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk trouwens dat Real met een B elftal komt, dat maakt niet uit want dan zijn ze nog te sterk
quote:deze prijs is niet zo prestigieus dat ze hem koste wat het kost willen winnen, de competitie is belangrijker
Op donderdag 22 augustus 2002 17:08 schreef mooiegek het volgende:[..]
zal niet aangezien dit de enige prijs schijnt te zien die Real nog niet heeft
quote:* Abonides is gruwelijk jaloers!!!!!
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:43 schreef Luni het volgende:
Yes, heb gisteren nog een kaartje weten te bemachtigen, dus deze jongen is er volgende week bij als we de 1e prijs van dit seizoen pakken!
Met drie bussen naar Monaco...door Belgie, Luxemburg en Frankrijk
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:43 schreef Luni het volgende:
Yes, heb gisteren nog een kaartje weten te bemachtigen, dus deze jongen is er volgende week bij als we de 1e prijs van dit seizoen pakken!
Met alle respect voor de prestaties van Feyenoord vorig jaar, maar jullie mogen in de handjes klappen als je real tot een goaltje of 3 weet te beperken.
Als Real er een beetje voor gaat wordt het een slachting ben ik bang. Voorspellinkje: 3-0 voor real.
quote:Dacht men dat ook niet tegen Inter en Dortmund?
Op zaterdag 24 augustus 2002 10:56 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Als Real er een beetje voor gaat wordt het een slachting ben ik bang. Voorspellinkje: 3-0 voor real.
Nou weet ik ook wel dat Real nog een categorie beter is, maar toch. Als we iets van het vorig seizoen geleerd hebben, is dat je zeker niet bij voorbaat kansloos bent tegen de Europese topclubs.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 24-08-2002 14:09]
quote:Ja, en ZELFS! Real Madrid verliest wedstrijden.
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:05 schreef G1Ace het volgende:
Hallo, dit is real madrid waar we het over hebben, niet een of ander duitse of italiaanse club, maar real madrid
Real Madrid, met Figo, Zidane, Roberto Carlos
Robert Carlos, met de kannonschot dat ervoor kan zorgen dat zoetebier eventjes paar weken ko ligt
Real met figo, rob. carlos, en 10 andere hotshots? SO WHAT! Ik scheit nog echt niet in mn broek ofzo hoor.
quote:Geweldige post.
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:24 schreef goflow het volgende:
leuk hoor om te zien hoe zoveel mensen weer het standaard verhaaltje ophangen van 'ze hebben geen kans.' Donder toch eens even lekker op, krijg je ook een standaard antwoord: Feyenoord heeft in de UEFA cup laten zien dat ze ALTIJD kans hebben. Een veel betere underdog positie zoals tegen Real kan je ook niet krijgen, dus ik wil nog wel eens zien hoe dit uitpakt.Real met figo, rob. carlos, en 10 andere hotshots? SO WHAT! Ik scheit nog echt niet in mn broek ofzo hoor.
quote:Alle respect maar feyenoord heeft maar 1 serieuze tegenstander gehad in de UEFA cup en dat was de finale tegen dortmund. (PSV en glasgow kun je echt niet tot de europese top rekenen)
Op zaterdag 24 augustus 2002 10:58 schreef Quaresma het volgende:[..]
Dacht men dat ook niet tegen Inter en Dortmund?
Nou weet ik ook wel dat Real nog een categorie beter is, maar toch. Als we iets van het vorig seizoen geleerd hebben, is dat je zeker niet bij voorbaat kansloos bent tegen de Europese topclubs.
Inter werd zwaar overschat en daarnaast stelden ze hun 'sterspelers' niet op omdat ze voor het kampioenschap speelden. Daarnaast is het italiaanse voetbal momenteel niet echt hoogstaand. Europees gezien doen ze niet meer mee in de top.
De vorm waar feyenoord momenteel in verkeerd is nog niet zoals vorig jaar en real heeft gewoon een wereldteam. Het is gewoon de beste ploeg in de wereld. Aangezien feyenoord enorme moeite had om een goaltje te scoren tegen NEC vorige week, geef ik ze niet veel kans tegen real.
Maar goed, de wonderen zijn de wereld niet uit.
quote:En wie zegt dat Real Madrid op dit moment in vorm is? Ze hebben nog geen serieuze wedstrijden gespeeld dit seizoen, alleen dat jubileumtoernooi.
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:14 schreef Merkowitz het volgende:[..]
De vorm waar feyenoord momenteel in verkeerd is nog niet zoals vorig jaar en real heeft gewoon een wereldteam. Het is gewoon de beste ploeg in de wereld. Aangezien feyenoord enorme moeite had om een goaltje te scoren tegen NEC vorige week, geef ik ze niet veel kans tegen real.
We wachten maar af he
quote:Real heeft het beste team van heel Europa, misschien zal het collectief niet de wedstrijd winnen maar zal een individuele actie de wedstrijd winnen.
Op zaterdag 24 augustus 2002 16:04 schreef Quaresma het volgende:[..]
En wie zegt dat Real Madrid op dit moment in vorm is? Ze hebben nog geen serieuze wedstrijden gespeeld dit seizoen, alleen dat jubileumtoernooi.
En het is toch hopelijk wel bekend bij eenieder dat Feyenoord veler malen beter presteert als het de underdog is, en dus niet het spel hoeft te maken.We wachten maar af he
quote:Wat zit je nou dom te lullen man? Met oa Pardo, Song, van Persie en Leonardo op de bank mag je denk ik niet ontevreden zijn.
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Daarnaast heeft Fknor een hele dunne selectie (de dunste van de top3) bij uitval is er geen vervanger die een versterking voor het elftal is.
En nou oprotten met die joodse praatjes van je.
quote:Gewoon negeren die gast...
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:05 schreef Quaresma het volgende:[..]
Wat zit je nou dom te lullen man? Met oa Pardo, Song, van Persie en Leonardo op de bank mag je denk ik niet ontevreden zijn.
quote:jonguh dat kutfmoord van je is helemaal verrot nu tomasson er niet meer is. Who the fuck is pardo. verder zijn zowel van Persie als Leonardo overschat. van Persie heeft het in zich maar heeft zich nog lang niet bewezen, Song is een goede speler. Leonardo is een sukkeltje die zijn dagen heeft maar over het algemeen op excelsior niveau speelt (bedroevend).
Wat zit je nou dom te lullen man? Met oa Pardo, Song, van Persie en Leonardo op de bank mag je denk ik niet ontevreden zijn.
Ik denk dus dat real makkelijk over fmoord heenwalst, vooral met spelers als rzasa in de basis. Die real spelers gaan erop en erover. 3-0 voor real madrid.
en wat had je tegen joden. Amsterdam forever SUKKEL.
A.F.C.A.
quote:Jeetje.
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:00 schreef tokoboy het volgende:en wat had je tegen joden. Amsterdam forever SUKKEL.
A.F.C.A.
Zullen we het weer over de Supercup gaan hebben?
quote:Who the fuck is Pardo??
quote:Nou dat dacht ik dus niet, Ik kom terug als jullie billenkoek hebben gehad van Real B
quote:Het is jammer dat je je club niet in een normale manier kan verdedigen door met argumenten te komen die mijn mening onjuist verklaren...
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:28 schreef Quaresma het volgende:[..]
Kssssjt. Opkankeren.
Maarja niet iedereen is even slim, verschil moet er wezen
quote:Ik heb jouw mening over de zogenaamde krappe selectie al weerlegd. Dus.
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:33 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het is jammer dat je je club niet in een normale manier kan verdedigen door met argumenten te komen die mijn mening onjuist verklaren...
En post met 'Fknor', 'pooierdonk' e.d. doet het sowieso slecht bij mij. Helaas.
Next.
quote:je bent nog maar een newbie maar als je wat langer op het sportforum rondhangt dan zal je zien dat het eerder regel dan uitzondering is.
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:35 schreef Quaresma het volgende:[..]
En post met 'Fknor', 'pooierdonk ...Next.
een paar voorbeelden: hoerenveen. von bommel. ajakkus. pisvee. etc, etc
quote:Ja, introduceer mij in de wondere wereld van de supporters-taal. Tsjonge jonge.
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:51 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Ow dus omdat een stel kleine kinderen elkaar de hele tijd verrot lopen te schelden hier, moeten wij ook maar meedoen? Als je een keer een normale discussie wil voeren dan laat die namen toch achterwege.
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:51 schreef Duiveltja het volgende:[..]
je bent nog maar een newbie maar als je wat langer op het sportforum rondhangt dan zal je zien dat het eerder regel dan uitzondering is.
quote:Daar kom je snel genoeg achter!
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:25 schreef Duiveltja het volgende:[..]
[quote]Who the fuck is Pardo??
quote:van Persie wil teveel. Hij is helemaal niet klaar voor het eerste. Eerst moet ie eens leren "orders" aan te nemen en zich leren te gedragen. Hij is net als Leonardo in het begin. Leonardo begint echt steeds beter te worden en mag van mij in de basis gezet worden ten koste van Lulring (ik mag hem nog steeds niet. En hij heeft nog niet eens wat bewezen in zijn wedstrijden voor Feyenoord). Leonardo geeft steeds betere voorzetten, is gevaarlijk met hoekschoppen en verdedigd zelfs mee, hij wordt eindelijk volwassen. Hij zorgte er in zijn eentje voor dat jong-Feyenoord won van jong-pisvee (3-1 3x Leonardo). Hij komt er wel, nu zien of dat Bert dat ook ziet!!
Song is een redelijke speler, v persie en leonardo zijn nog junioren en moeten zich nog moeten bewijzen op constant niveau.
Over Song kan ik bar weinig zeggen. Hij viel me bij het WK wel in positieve zin op. Hopen dat hij die lijn ook kan doorzetten bij Feyenoord.
quote:Ik vind het onzin dat Feyenoord geen kans zou kunnen maken. Real is beter, dat wel maar dat zegt geen ene reet in de voetballerij. En wat dan nog als we verliezen. Het is geen schande om van Real te verliezen.
Als jullie een kans willen maken dan moet Lurling zich van zijn beste schwalbe kant laten zien, zodat pooierdonk em binnen kan schieten (hij is trouwens zwaar overschat enige waarin hij goed in is, is vrije trappen, als je naar zijn technische kwaliteiten kijkt komt hij Ferry de Haan niet eens voorbij)
Nou dat dacht ik dus niet, Ik kom terug als jullie billenkoek hebben gehad van Real B
quote:Dat hoort erbij...leer er mee leven. Heb ik allang gedaan!!! Discussie is best mogelijk, alleen zijn er altijd weer mensen die te extreem reageren...
Ow dus omdat een stel kleine kinderen elkaar de hele tijd verrot lopen te schelden hier, moeten wij ook maar meedoen? Als je een keer een normale discussie wil voeren dan laat die namen toch achterwege.
quote:heel veel!
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:00 schreef tokoboy het volgende:[..]
en wat had je tegen joden
Je zou denken dat we ook geen kans hadden toentertijd, maar ja wij gingen wel blij naar huis ipv Figo + Roberto Carlos + Raul .....
Het gaat er om dat je goed functioneert als een team. Als dat het geval is, heb je altijd kans om te winnen, welke supersterspelers er ook voor je staan. (toegegeven je hebt zelf wel enige kwaliteitspelers nodig die het team kunnen tillen) Galatasaray is daarbij een lichtend voorbeeld.
quote:Jij bent nou niet echt een type dat heel inteligent overkomt.
Op maandag 26 augustus 2002 10:33 schreef Luni het volgende:[..]
heel veel!
En ja van mij mag Feyenoor winnen morgen tegen die Turken
quote:Dat jij alles serieus neemt, daar kan ik niks aan doen, een beetje dollen en ik heb gelijk geen respect voor anderen wat een gelul.
Op maandag 26 augustus 2002 23:10 schreef superjoden het volgende:[..]
Jij bent nou niet echt een type dat heel inteligent overkomt.
Respect is denk ik niet iets dat bij jou voorkomt....maar ja viel spass.En ja van mij mag Feyenoor winnen morgen tegen die Turken
quote:Leuk dat ze zich positief uitlaten over Feyenoord en het Nederlandse voetbal...
REAL MADRID WIL EINDELIJK SUPERCUP WINNEN
Real Madrid is er op gebrand vrijdag de Europese Supercup te winnen ten koste van Feyenoord. Sterspeler Zinedine Zidane van de Koninklijke zegt op de website van de club de enig ontbrekende prijs van Real eindelijk te willen binnenhalen. Trainer Vicente del Bosque waarschuwt echter voor de verraderlijkheid van het duel. Als we winnen is dat normaal, maar een verlies zou zeer pijnlijk zijn.
Zidane wil dit jaar met zijn ploeg alle mogelijke prijzen winnen, te beginnen vrijdag in Monaco tegen Feyenoord. De winnaar van de Champions League ziet de Supercup dan ook als een echte hoofdprijs. Er wordt gezegd dat deze prijs weinig voorstelt, maar we hebben de kans om hem te winnen en dan wil ik dit ook doen, vertelt de Fransman op www.realmadrid.com.Coach Del Bosque laat weten Feyenoord als een zeer krachtige opponent te zien. De ploeg speelt typisch Nederlands met een aantal sterke buitenlanders. Daarmee hebben ze vorig jaar toch behoorlijk sterke teams uitgeschakeld in de UEFA-Cup. Feyenoord is erg sterk en speelt uitstekend voetbal.
quote:Maar dit vind ik net iets teveel eer...
Voor zijn ploeg Real is de wedstrijd de eerste echte krachtmeting van het seizoen. Over de fysieke gesteldheid van zijn jongens zit de Spanjaard niet echt in. We hebben een goede voorbereiding gekend, dus onze conditie zal geen probleem zijn in vergelijking met Feyenoord. Het duel wordt een echte test, met twee gelijkwaardige ploegen.
quote:I'll double it
Op maandag 26 augustus 2002 10:33 schreef Luni het volgende:heel veel!
quote:Voor het Nederlands voetbal is dat wel het beste. Dan hebben we 3 clubs in de Champions League.
Op maandag 26 augustus 2002 23:10 schreef superjoden het volgende:[..]
En ja van mij mag Feyenoor winnen morgen tegen die Turken
quote:Zie ik daar Kronenbourg?
Op dinsdag 03 september 2002 20:56 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]Genieten man
quote:Ja, het glas maar er zat Heineken in...3 glazen vond ik wel voldoende in het uur
Op dinsdag 03 september 2002 21:00 schreef LoekB het volgende:[..]
Zie ik daar Kronenbourg?
quote:Jammer, Kronenbourg is lekkerder dan Heineken
Op dinsdag 03 september 2002 21:31 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ja, het glas maar er zat Heineken in...
quote:Ja de sfeer zat er goed in, was bizar toen de spelers in de rust de catacombe in gingen, en iedereen bleef zingen.Dat publiek van Real vond ik maar saai De Kronenburg smaakte inderdaad goed!
Op dinsdag 03 september 2002 22:05 schreef Elmotje het volgende:
Het legioen was super in monaco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |