quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Restless legs, moet je maar eens googlen!
Wij ook niet, maar we mogen wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoef niet te stemmenEn mijn schandalige weekend was duidelijk terug te zien op de weegschaal. Ai
Vandaag maar even lunchen met spinazie.
Heerlijk zo'n geruststelling!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo ik heb weer geslapen als een blok vannacht![]()
Maarrr werd wel wakker van een smsje rond een uur of 8.00, van mn zus! Met oma + oom en tante + nicht is alles tof!![]()
En uit mijn stemwijzer kwam D66 en de Nederlandse Moslim PartijMwehe. Ik ga kijken of ik nog een ander kan doen en dan vergelijk ik de uitslagen wel. Ik vind die stellingen altijd zo ambigu, en er zijn er maar 30 van die ene die ik deed!
Ja, dus bij landelijke verkiezingen mag ik wel stemmenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
Jij bent toch nog gewoon een in Belgie werkende Nederlander?
Oneensquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Fijn LB! Geniet van je wijn![]()
OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOENIk mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag
Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.
ZuchtEn fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
Ik was helemaal vergeten dat ik in Amsterdam moet stemmen, maar ik weet geen een standpunt, weet ze wel redelijk bij de woonplaats van m'n ouders..quote:Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef conleche het volgende:
Krijg ik net een ecard van m'n moeder: of ik overmorgen maar D'66 wil stemmen.
Ze zou toch na al die jaren moeten weten dat dat soort dingen compleet averechts bij mij werkt.
Ben wel behoorlijk clueless wat te stemmen eigenlijk. De PvdA, waar ik normaal op stem, doen echt idiote dingen met de stad. (horecasluitingstijden bv) maar ik weiger ook om op de VVD te stemmen, (de stemwijzer eindigde wel ex aequo op die 2 partijen.) D'66 was niet eens een zo stom alternatief geweest, ware het niet dat zij zo drammen op referenda en gekozen dit en gekozen dat en ik vind dat mensen 1x kiezen waar ze op stemmen en daarna moet je ze met rust laten, want het merendeel zal zich nooit verdiepen in een zaak en stemt dan maar wat. En vaak NEE, want dat is nu eenmaal een reflex als het gaat om onbekende zaken in het verschiet. (Denk het debacle toen er over Europa werd gestemd).
Dus nu weet ik het niet.
Nee, ik haaaaaat die dingenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
O ja, ondergoed. Iemand nog baat bij een Bjorn Borg hipster, nieuw in verpakking, lichtblauw met paars en een roze band? Bij mij zit 'ie voor geen meter (de twee andere die ik wel uit de verpakking heb gehaald en gedragen). Maat is S.
Ik ben voor bescherming van horeca- en winkelpersoneelquote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:
Ik ben voor koopzondagen en late sluitingstijden van de horeca!
Ja, ik haat ze dus ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, ik haaaaaat die dingenMaar ik zou hem op MP zetten!
Ik ben voor een betere mensheidquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben voor bescherming van horeca- en winkelpersoneel
Kun je niet klikken op *bekijk op kaart* ?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag een advertentie op marktplaats voor een fiets, gereageerd, gevraagd of ik 'm voor een bepaald bedrag vandaag op kan komen halen... krijg ik een mailtje terug: "Ja, dat is goed, mijn huisnummer is *insert huisnummer*."
Oh ja, ik weet nu inderdaad precies waar ik moet zijn..
Dat kan!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben voor bescherming van horeca- en winkelpersoneel
In mijn ervaring (en dat is hier nu ook weer gebleken) is dat niet al te betrouwbaar. Maar ik ben er inmiddels achter! Ik mag naar een gedeelte van Groningen waar ik nog nooit heb geweest, spannend.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Kun je niet klikken op *bekijk op kaart* ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |