abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78588348
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Vegetariers worden vroeg oud en grijs. 't Is helaas niet anders
pi_78588361
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Net als die Romeinse senator (?) die na elk betoog zei "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden". Het is natuurlijk ook hun belangrijkste doel.
[..]

Als die mensen zoveel betere opties hadden stonden ze niet in die winkel.
Cato!

Ik zat bij de zoveelste stemwijzer het dichtst bij de Politieke Partij Scheveningen. Geen idee wat voor haring ik hierbij in de kuip krijg , maar ik ben aan het overwegen toch maar op één van de vijf Arie's te stemmen. In Den Haag is systematisch zo ontzettend veel moois opgeofferd aan de meest idiote nieuwbouwellende door de 'grote' partijen...ik heb ook het idee dat die vooral ten bate van hun eigen carriëre wel even in de gemeenteraad willen zitten, en niet om nou zo nodig van de stad een betere plek te maken. Dat staat bij lokale partijen wel voorop!
pi_78588363
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:35 schreef P.F het volgende:
Uhmmm... Ja geloof het wel!

Ik heb ook wel eens zelf een excel bestand gemaakt maar dat werd zo onoverzichtelijk...

Dat programma voor de apple heet Moneywell..
Je kan een free trial downloaden en als het bevalt kan je vast wel ergens een echte tante van K_I_M vinden.

Ik ben die free trial aan het downloaden nu.

edit: veel te uitgebreid! Helemaal niet nodig.
pi_78588524
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Chicolate het volgende:
Er is geen enkele partij in mijn stad waar ik het echt mee eens ben. Ze hebben allemaal wel een paar dubieuze standpunten ertussen staan (willen dat Almere de Culturele hoofdstad van 2018 wordt en daar veel geld aan uitgeven. Almere als cultureel hoogtepunt . Of dat de stad een eigen universiteit krijgt ... kom op, Amsterdam is 20 min met de trein, wie zou er nu willen studeren in Almere? Zelfs de huizen/kamer hier zijn duur). Dus ik moet nog een keer heel hard gaan nadenken wat ik ga stemmen.

@DaD: vervelend van je rug!
Dat willen ze van Den Haag ook! Ik wist niet dat iedere gemeente in de race was Zijn er nog meer kandidaten?
pi_78588559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Phaidra het volgende:
Ceterum censeo bio-industrium delendam esse?
Wel grappig om dat zo in te voeren. Bij Carthago hielp het uiteindelijk .

Wat mij betreft is het wel fijn dat supermarkten op zondag een paar uurtjes open zijn, maar verder hoeft het van mij ook niet te gaan. Ik mocht vroeger niet eens met vriendjes spelen op zondag, laat staan winkelen . Later werd dat regime gelukkig wat losser .
Er zijn in Amsterdam winkels die 364 (!) dagen per jaar open zijn. Dan ben je toch wel een beetje doorgeschoten in je winkeltijden-beleid. Ik maak nu gebruik van de mogelijkheden die mij geboden worden, maar met 1 koopzondag in de maand zou ik ook tevreden zijn. Voor die andere dagen is er dan altijd nog de avondwinkel
pi_78588687
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:32 schreef neen het volgende:

[..]

Nu al bijna op wtf
Hm... Jaa.. Ik moest nog 180 euro betalen voor 2-3 maanden kleding.. En nog 50 euro voorschieten voor een uitje.. En ik had mijn moeder in september een cadeau beloofd dat wou ze nu (27,50) en ik heb wat dingen voor m'n kamer gekocht (douchegordijn stang, lampenhouder, 25-30 euro) hm... oja, nieuwe make-up doe ik 1x per jaar, was een hele doos.. gekocht met korting voor 48 euro maarr ga een paar dingen die ik dubbel heb nog verkopen (los was alles bij elkaar 200? euro) Ik ben zaterdag naar een festival geweest en daarna naar een feest (ook veel geld! iets van 27 euro aan drank, 5 euro voor de bus, 7 voor de trein, 3 voor de tram, 3 voor het eten en 2 euro voor haarlak die weg is gegooid ) uhm...... Ik ben 2 x 10 euro kwijtgeraakt.. Ik moest nog 35 euro betalen voor een weekendje weg.. Ik had donderdag een etentje (30 euro alleen drank en hoofdgerecht ! en daarna nog een feest (10 euro?) En natuurlijk nog huur (410) Telefoonrekening 25 euro.. Deel parkeerboete 25 euro.. 20 euro voor een aantal etentjes de afgelopen maanden... 3x 5 euro aan een cadeau...

Nou, dat vind ik best veel voor een week

En ik heb geloof ik niet echt avondeten of brood gekocht nog
  maandag 1 maart 2010 @ 13:43:43 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78588691
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Vegetariers worden vroeg oud en grijs. 't Is helaas niet anders

Tis nog waar ook, ik vond een week voordat ik 25 werd mn eerste grijze haar, en heb inmiddels mn halve pony grijs (ben blond dus het valt gelukkig niet op, maar het zijn er echt al veel! )
  maandag 1 maart 2010 @ 13:45:20 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78588772
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:41 schreef anna82 het volgende:
avondwinkel
pi_78588837
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef P.F het volgende:
Co! Ik wil ook wel graag zien hoe jij je uitgaven bijhoudt, mijn geld voor deze maand is nu alweer op, vraag mij af hoe ik dat voor elkaar krijg..

Er was wel een programma voor de apple, maar daar moet je voor betalen..
Mijn geld gaat ook altijd het hardst in de eerste week, en dan schrik ik en doe ik de rest van de maand zuinig met wat ik nog over heb.

Goh, die culturele hoofdstad in 2018 wil Utrecht ook al worden, dus dan gaan ze van belastingcenten elkaar zitten te beconcurreren?
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 1 maart 2010 @ 13:49:23 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78588946
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm... Jaa.. Ik moest nog 180 euro betalen voor 2-3 maanden kleding.. En nog 50 euro voorschieten voor een uitje.. En ik had mijn moeder in september een cadeau beloofd dat wou ze nu (27,50) en ik heb wat dingen voor m'n kamer gekocht (douchegordijn stang, lampenhouder, 25-30 euro) hm... oja, nieuwe make-up doe ik 1x per jaar, was een hele doos.. gekocht met korting voor 48 euro maarr ga een paar dingen die ik dubbel heb nog verkopen (los was alles bij elkaar 200? euro) Ik ben zaterdag naar een festival geweest en daarna naar een feest (ook veel geld! iets van 27 euro aan drank, 5 euro voor de bus, 7 voor de trein, 3 voor de tram, 3 voor het eten en 2 euro voor haarlak die weg is gegooid ) uhm...... Ik ben 2 x 10 euro kwijtgeraakt.. Ik moest nog 35 euro betalen voor een weekendje weg.. Ik had donderdag een etentje (30 euro alleen drank en hoofdgerecht ! en daarna nog een feest (10 euro?) En natuurlijk nog huur (410) Telefoonrekening 25 euro.. Deel parkeerboete 25 euro.. 20 euro voor een aantal etentjes de afgelopen maanden... 3x 5 euro aan een cadeau...

Nou, dat vind ik best veel voor een week

En ik heb geloof ik niet echt avondeten of brood gekocht nog
Ja, zo'n smak geld in een week, dan zou mijn geld er ook zo door zijn...

Ik zou in elk geval automatische betalingen voor kleding afschaffen, dan sta je ongemerkt zo rood! Ook een slim plan, ik weet niet wie het nou was hier, maar pin aan het begin van de week een bedrag, en betaal daar de rest van de week cash mee: perfect zicht op je uitgaven
pi_78588978
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tis nog waar ook, ik vond een week voordat ik 25 werd mn eerste grijze haar, en heb inmiddels mn halve pony grijs (ben blond dus het valt gelukkig niet op, maar het zijn er echt al veel! )
Ik dacht laatst dat ik een grijze haar vond Maar het was een blonde
pi_78588996
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, maar ik ben omnivoor en ik word ook al grijs. Ik vrees dat ik bij de volgende knipbeurt mijn haar moet laten verven. Ik ben vrij donker en dus bij mij blinken de grijze haartjes je tegemoet!
pi_78588997
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, zo'n smak geld in een week, dan zou mijn geld er ook zo door zijn...

Ik zou in elk geval automatische betalingen voor kleding afschaffen, dan sta je ongemerkt zo rood! Ook een slim plan, ik weet niet wie het nou was hier, maar pin aan het begin van de week een bedrag, en betaal daar de rest van de week cash mee: perfect zicht op je uitgaven
Ik raak cash geld altijd kwijt, echt heel erg !
  maandag 1 maart 2010 @ 13:51:39 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78589047
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh, maar ik ben omnivoor en ik word ook al grijs. Ik vrees dat ik bij de volgende knipbeurt mijn haar moet laten verven. Ik ben vrij donker en dus bij mij blinken de grijze haartjes je tegemoet!
Bij mij worden het er ook steeds meer (maarja ik word ook deze week 30 ). Ik trek ze er nu nog uit, maar er komt een punt dat dat onbegonnen werk gaat worden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78589098
Mijn vriend begint ook grijs te worden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78589147
Mijn Meneer ook, ja. Maar die is dan ook al 33

Ik heb goede hoop dat ik uberhaupt niet grijs word
pi_78589173
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend begint ook grijs te worden. .
De mijne ook, al een paar jaar en hij is nu 25. Zwart haar, dan zie je het ook meteen. Ik heb er ook geen problemen mee. Zolang het niet te erg wordt.

Ook leuk dat mijn zusje en ik hem nu zo lekker kunnen plagen met Just for men.

Mijn ouders hebben trouwens nog allebei redelijk veel van hun eigen kleur, en ze zijn al over de 50. Prima genen dus wat dat betreft.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78589194
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:40 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat willen ze van Den Haag ook! Ik wist niet dat iedere gemeente in de race was Zijn er nog meer kandidaten?
Ik geef Den Haag meer kans dan Almere. Hier klaagt iedereen dat de stad zo sfeerloos is, dan is dat toch een onmogelijk doel? En laten ze inderdaad gewoon 1 stad in NL kiezen, verspilling als iedere stad er duizenden euro's in gaat steken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78589211
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

Onze meneren zijn even oud!

Ik denk dat het bij mij ook wel mee zal vallen, ik ben redelijk blond. M'n vader heeft nog veel blonder haar dan ik en bij hem zie je het ook niet (jammer dat ik niet ook z'n krullen en staalblauwe ogen heb gekregen).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:56:13 #295
70532 loveli
N
pi_78589228
quote:

Waaat?? Ik dacht dat ik ouder was dan jouw meneer?
crap in = crap out
pi_78589250
Iemand zei laatst tegen me dat donkere mensen minder snel grijs worden
pi_78589261
quote:

Mijn meneer wordt kaal en dat kun je niet wegverven!
  maandag 1 maart 2010 @ 13:59:51 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78589375
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik raak cash geld altijd kwijt, echt heel erg !
Daar hebben ze ooit iets voor uitgevonden; een portemonnee
  maandag 1 maart 2010 @ 14:00:00 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78589385
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha sadist!

Ik vind wel eens een heul dikke witte lange haar op mn hoofd en bij mij valt dat ook op

En mn vriendje krijgt inhammetjes en grijze slapen maar dat vind ik niet zo erg
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 1 maart 2010 @ 14:00:40 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78589419
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

De mijne ook al heel lang eigenlijk! Zijn vader en broertje hebben allebei veel meer haar dan hij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')