Nee, ik vind het ook niet erg dat die partij een paar zetels heeft, als ze zich voor zouden doen als een volwassen partij. Marianne Thieme in het Uruzgan debat: "we moeten stoppen met Afghanistan, en met de bioindustrie". Hoe stom kan een mens zijn, zo word je toch nooit serieus genomen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ex-meneer C heeft echt op de Partij van de dieren gestemd bij de vorige landelijke verkiezingen en eigenlijk vind ik het ook niet heel erg, dat die partij een paar zetels heeft.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook, op wie stem ik dan?
Ik weet het! Op Nynke!
Pssst.. Ook supermarkten hebben personeel dat niet staat te springen om elk weekend te werken op steeds onmogelijkere tijden.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, supermarkten vind ik wel iets anders dan kledingzaken etc. maar die zijn ook al op steeds meer plaatsen een paar uurtjes open op zondag.
Waarom is dat stom dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook niet erg dat die partij een paar zetels heeft, als ze zich voor zouden doen als een volwassen partij. Marianne Thieme in het Uruzgan debat: "we moeten stoppen met Afghanistan, en met de bioindustrie". Hoe stom kan een mens zijn, zo word je toch nooit serieus genomen?
het word ook per stad bekeken. Koop zondag staan in de plaatselijke verordening...Alleen is landelijk aangegeven dat de enige reden is dat koopzondagen gehouden mogen worden is voor toeristen, er moet een zogenaamd toeristisch regime ingesteld worden. Maar goed,dat kan elke gemeente natuurlijk doen!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
In Utrecht hebben we een referendum over meer koopzondagen gehad en toen was het verhaal dat kleine winkeliers dan niet mee konden komen tenzij ze 7 dagen per week zouden werken. Later hoorde ik weer dat veel kleine winkeliers het juist weer niet erg vonden omdat ze dan gewoon op bijv. maandag dicht konden gaan omdat er dan toch weinig klanten komen. Wat moet je dan?Eigenlijk ben ik er dus gewoon voor dat het per stad bekeken wordt, met inspraak van grote én kleine winkeliers, want zij weten tenminste waar ze over praten. Wij willen alleen maar meer shoppen en dat vind ik nou niet echt een zwaarwegend argument.
Oja, supermarkten vind ik wel iets anders dan kledingzaken etc. maar die zijn ook al op steeds meer plaatsen een paar uurtjes open op zondag.
Ja want jij was onze wereldvrede-en-Nobelprijswinnares-heldin!quote:
omdat het een serieus debat was over een serieus onderwerp, en zij er een grapje van maakte met die opmerking. Voor de rest vond ik trouwens dat ze best goed haar gedachten uitzette..Maar die ene opmerking.quote:
Mwah, uitbreiden hoeft van mij ook niet meer maar zoals het nu is, een paar uurtjes op zondagmiddag, lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn vast wel een paar scholieren of studenten te vinden die dan willen werken. Ik denk dat er qua personeel bij supermarkten wel grotere problemen zijn (zoals leeftijdsdiscriminatie), die zich niet beperken tot die paar extra uurtjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Pssst.. Ook supermarkten hebben personeel dat niet staat te springen om elk weekend te werken op steeds onmogelijkere tijden.
Nee, t was de afsluiter. Dat wist ik niet dat ze dat altijd deed...quote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwah, uitbreiden hoeft van mij ook niet meer maar zoals het nu is, een paar uurtjes op zondagmiddag, lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn vast wel een paar scholieren of studenten te vinden die dan willen werken. Ik denk dat er qua personeel bij supermarkten wel grotere problemen zijn (zoals leeftijdsdiscriminatie), die zich niet beperken tot die paar extra uurtjes.
Die wildgroei van zogenaamd toeristische gemeentes vind ik trouwens ook belachelijk.
Thieme sluit toch altijd af met "overigens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie"? Of zei ze het echt in haar betoog?
Volgens mij gaan we het hier niet over eens worden maarrr, je hoeft natuurlijk niet in een winkel te werken, heb ik ook nooit gedaan, ging liever voor een baantje met kantoortijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Pssst.. Ook supermarkten hebben personeel dat niet staat te springen om elk weekend te werken op steeds onmogelijkere tijden.
Het gaat niet alleen om de vakkenvullertjes, maar bv. de vrachtwagenchauffeurs en de hele keten die aan toelevering vooraf gaat. En dat zijn niet allemaal scholieren en studenten.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwah, uitbreiden hoeft van mij ook niet meer maar zoals het nu is, een paar uurtjes op zondagmiddag, lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn vast wel een paar scholieren of studenten te vinden die dan willen werken. Ik denk dat er qua personeel bij supermarkten wel grotere problemen zijn (zoals leeftijdsdiscriminatie), die zich niet beperken tot die paar extra uurtjes.
Die wildgroei van zogenaamd toeristische gemeentes vind ik trouwens ook belachelijk.
Thieme sluit toch altijd af met "overigens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie"? Of zei ze het echt in haar betoog?
Als die mensen zoveel betere opties hadden stonden ze niet in die winkel.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we het hier niet over eens worden maarrr, je hoeft natuurlijk niet in een winkel te werken, heb ik ook nooit gedaan, ging liever voor een baantje met kantoortijden
Ik moest er wel om grinniken, hoe ze het terloops nog even melde. Het blijft wat dat betreft natuurlijk een one-issue partijquote:Op maandag 1 maart 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat het een serieus debat was over een serieus onderwerp, en zij er een grapje van maakte met die opmerking. Voor de rest vond ik trouwens dat ze best goed haar gedachten uitzette..Maar die ene opmerking.
Te veel en te volquote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Jee loveli, ik verbaas me er nog steeds over hoeveel spullen jij niet hebt, voor alles wel iets. Kun je niet een soort winkel van sinkel beginnen ofzo? Ben benieuwd hoe vol jouw huis is!
En jeej voor Maria!
Oe! Voor in het weekendquote:Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
O ja, ondergoed. Iemand nog baat bij een Bjorn Borg hipster, nieuw in verpakking, lichtblauw met paars en een roze band? Bij mij zit 'ie voor geen meter (de twee andere die ik wel uit de verpakking heb gehaald en gedragen). Maat is S.
Klopt dat we het niet eens worden en klopt dat er andere banen zijn. Maar het is ook een feit dat 'de baas' graag wil dat mensen die 20 jaar geleden niet in het weekend werkten, dat nu wel gaan doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we het hier niet over eens worden maarrr, je hoeft natuurlijk niet in een winkel te werken, heb ik ook nooit gedaan, ging liever voor een baantje met kantoortijden
Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden om in een winkel te werken.. 's avonds werken betekent dat je daarna kan uitgaan en uitslapen bijv.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Net als die Romeinse senator (?) die na elk betoog zei "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden". Het is natuurlijk ook hun belangrijkste doel.
[..]
Als die mensen zoveel betere opties hadden stonden ze niet in die winkel.
ik druk steeds op verkeerde knopjes en quote dan mezelf terwijl ik eigenlijk iets wil veranderen: ben een beetje moe...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |