abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 12:55:32 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78586702
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ex-meneer C heeft echt op de Partij van de dieren gestemd bij de vorige landelijke verkiezingen en eigenlijk vind ik het ook niet heel erg, dat die partij een paar zetels heeft.
Nee, ik vind het ook niet erg dat die partij een paar zetels heeft, als ze zich voor zouden doen als een volwassen partij. Marianne Thieme in het Uruzgan debat: "we moeten stoppen met Afghanistan, en met de bioindustrie". Hoe stom kan een mens zijn, zo word je toch nooit serieus genomen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78586763
In Utrecht hebben we een referendum over meer koopzondagen gehad en toen was het verhaal dat kleine winkeliers dan niet mee konden komen tenzij ze 7 dagen per week zouden werken. Later hoorde ik weer dat veel kleine winkeliers het juist weer niet erg vonden omdat ze dan gewoon op bijv. maandag dicht konden gaan omdat er dan toch weinig klanten komen. Wat moet je dan? Eigenlijk ben ik er dus gewoon voor dat het per stad bekeken wordt, met inspraak van grote én kleine winkeliers, want zij weten tenminste waar ze over praten. Wij willen alleen maar meer shoppen en dat vind ik nou niet echt een zwaarwegend argument.

Oja, supermarkten vind ik wel iets anders dan kledingzaken etc. maar die zijn ook al op steeds meer plaatsen een paar uurtjes open op zondag.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 1 maart 2010 @ 12:59:40 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78586843
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook, op wie stem ik dan?

Ik weet het! Op Nynke!
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:00:08 #229
70532 loveli
N
pi_78586862
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, supermarkten vind ik wel iets anders dan kledingzaken etc. maar die zijn ook al op steeds meer plaatsen een paar uurtjes open op zondag.
Pssst.. Ook supermarkten hebben personeel dat niet staat te springen om elk weekend te werken op steeds onmogelijkere tijden.
crap in = crap out
pi_78586890
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, ik vind het ook niet erg dat die partij een paar zetels heeft, als ze zich voor zouden doen als een volwassen partij. Marianne Thieme in het Uruzgan debat: "we moeten stoppen met Afghanistan, en met de bioindustrie". Hoe stom kan een mens zijn, zo word je toch nooit serieus genomen?
Waarom is dat stom dan?
  maandag 1 maart 2010 @ 13:01:06 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78586896
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
In Utrecht hebben we een referendum over meer koopzondagen gehad en toen was het verhaal dat kleine winkeliers dan niet mee konden komen tenzij ze 7 dagen per week zouden werken. Later hoorde ik weer dat veel kleine winkeliers het juist weer niet erg vonden omdat ze dan gewoon op bijv. maandag dicht konden gaan omdat er dan toch weinig klanten komen. Wat moet je dan? Eigenlijk ben ik er dus gewoon voor dat het per stad bekeken wordt, met inspraak van grote én kleine winkeliers, want zij weten tenminste waar ze over praten. Wij willen alleen maar meer shoppen en dat vind ik nou niet echt een zwaarwegend argument.

het word ook per stad bekeken. Koop zondag staan in de plaatselijke verordening...Alleen is landelijk aangegeven dat de enige reden is dat koopzondagen gehouden mogen worden is voor toeristen, er moet een zogenaamd toeristisch regime ingesteld worden. Maar goed,dat kan elke gemeente natuurlijk doen!
  maandag 1 maart 2010 @ 13:02:22 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78586931
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja want jij was onze wereldvrede-en-Nobelprijswinnares-heldin!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 1 maart 2010 @ 13:02:23 #233
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78586932
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waarom is dat stom dan?
omdat het een serieus debat was over een serieus onderwerp, en zij er een grapje van maakte met die opmerking. Voor de rest vond ik trouwens dat ze best goed haar gedachten uitzette..Maar die ene opmerking.
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:03:23 #234
70532 loveli
N
pi_78586969
Ja, het Alexandrium is toeristisch gebied En winkeliers die gedwongen worden om op zondag te openen, dat gaat me veel te ver.
crap in = crap out
pi_78586985
Jee loveli, ik verbaas me er nog steeds over hoeveel spullen jij niet hebt, voor alles wel iets. Kun je niet een soort winkel van sinkel beginnen ofzo? Ben benieuwd hoe vol jouw huis is!

En jeej voor Maria!
pi_78586996
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Pssst.. Ook supermarkten hebben personeel dat niet staat te springen om elk weekend te werken op steeds onmogelijkere tijden.
Mwah, uitbreiden hoeft van mij ook niet meer maar zoals het nu is, een paar uurtjes op zondagmiddag, lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn vast wel een paar scholieren of studenten te vinden die dan willen werken. Ik denk dat er qua personeel bij supermarkten wel grotere problemen zijn (zoals leeftijdsdiscriminatie), die zich niet beperken tot die paar extra uurtjes.

Die wildgroei van zogenaamd toeristische gemeentes vind ik trouwens ook belachelijk.

Thieme sluit toch altijd af met "overigens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie"? Of zei ze het echt in haar betoog?
  maandag 1 maart 2010 @ 13:05:31 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78587044
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mwah, uitbreiden hoeft van mij ook niet meer maar zoals het nu is, een paar uurtjes op zondagmiddag, lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn vast wel een paar scholieren of studenten te vinden die dan willen werken. Ik denk dat er qua personeel bij supermarkten wel grotere problemen zijn (zoals leeftijdsdiscriminatie), die zich niet beperken tot die paar extra uurtjes.

Die wildgroei van zogenaamd toeristische gemeentes vind ik trouwens ook belachelijk.

Thieme sluit toch altijd af met "overigens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie"? Of zei ze het echt in haar betoog?
Nee, t was de afsluiter. Dat wist ik niet dat ze dat altijd deed...
pi_78587064
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij gaan we het hier niet over eens worden maarrr, je hoeft natuurlijk niet in een winkel te werken, heb ik ook nooit gedaan, ging liever voor een baantje met kantoortijden
  maandag 1 maart 2010 @ 13:06:45 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78587093
Anyways, lijstje:

O: yoghurt met appel en banaan en muesli
T: stuk ontbijtkoek met roomboter
L: bruine stokbrood met kipcurry
T: oldtimers (gewoon hier gevonden!)
T: of banaan of knackebrod met roomkaas
S: 5 km. hardlopen
D: stamppot zuurkool met worst en spekjes

Zo. Flinke lijst vandaag.
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:07:10 #240
70532 loveli
N
pi_78587108
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de vakkenvullertjes, maar bv. de vrachtwagenchauffeurs en de hele keten die aan toelevering vooraf gaat. En dat zijn niet allemaal scholieren en studenten.
crap in = crap out
pi_78587135
Net als die Romeinse senator (?) die na elk betoog zei "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden". Het is natuurlijk ook hun belangrijkste doel.
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Volgens mij gaan we het hier niet over eens worden maarrr, je hoeft natuurlijk niet in een winkel te werken, heb ik ook nooit gedaan, ging liever voor een baantje met kantoortijden
Als die mensen zoveel betere opties hadden stonden ze niet in die winkel.
pi_78587138
Wat een goed nieuws Maria!
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]

omdat het een serieus debat was over een serieus onderwerp, en zij er een grapje van maakte met die opmerking. Voor de rest vond ik trouwens dat ze best goed haar gedachten uitzette..Maar die ene opmerking.
Ik moest er wel om grinniken, hoe ze het terloops nog even melde. Het blijft wat dat betreft natuurlijk een one-issue partij
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:08:26 #243
70532 loveli
N
pi_78587148
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Jee loveli, ik verbaas me er nog steeds over hoeveel spullen jij niet hebt, voor alles wel iets. Kun je niet een soort winkel van sinkel beginnen ofzo? Ben benieuwd hoe vol jouw huis is!

En jeej voor Maria!
Te veel en te vol Straks even een foto maken van dat jurkje met petticoat. Ging rekenen en kwam erachter dat ik dat al meer dan de helft van m'n leven heb
crap in = crap out
pi_78587163
edit: zucht
  maandag 1 maart 2010 @ 13:09:24 #245
236335 neen
schone schijn
pi_78587187
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
O ja, ondergoed. Iemand nog baat bij een Bjorn Borg hipster, nieuw in verpakking, lichtblauw met paars en een roze band? Bij mij zit 'ie voor geen meter (de twee andere die ik wel uit de verpakking heb gehaald en gedragen). Maat is S.
Oe! Voor in het weekend
het lijkt niet wat het is
  maandag 1 maart 2010 @ 13:09:30 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78587191
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef anna82 het volgende:
zucht

?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:09:40 #247
70532 loveli
N
pi_78587197
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Klopt dat we het niet eens worden en klopt dat er andere banen zijn. Maar het is ook een feit dat 'de baas' graag wil dat mensen die 20 jaar geleden niet in het weekend werkten, dat nu wel gaan doen.
crap in = crap out
pi_78587221
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Net als die Romeinse senator (?) die na elk betoog zei "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden". Het is natuurlijk ook hun belangrijkste doel.
[..]

Als die mensen zoveel betere opties hadden stonden ze niet in die winkel.
Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden om in een winkel te werken.. 's avonds werken betekent dat je daarna kan uitgaan en uitslapen bijv.

Het zal wel weer een welles/nietes discussie worden, maar iedereen heeft een keuze.
pi_78587239
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

?
ik druk steeds op verkeerde knopjes en quote dan mezelf terwijl ik eigenlijk iets wil veranderen: ben een beetje moe...
is altijd fijn
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 13:11:15 #250
70532 loveli
N
pi_78587257
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef neen het volgende:

[..]

Oe! Voor in het weekend
Special prize for youou! Only ten youro's, sending incloeded!
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')