abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 18:41:26 #1
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560346
Buurtterreur mondt uit in vechtpartij
Door: JW | zondag 28 februari 2010 16:44
EDE - Al geruime tijd worden de bewoners van de Edese wijk de Rietkampen geterrorisserd door Marokkaanse jongeren. Vorige week zondag werd er aan de Trumandreef een raam ingegooid, zonder enige aanleiding. Een dag eerder mislukte een poging bij een huis in hetzelfde blok.
Vrijdagavond 26 februari was het weer raak. Weer een ruit gesneuveld in hetzelfde blok. De steen veroorzaakte aanzienlijke schade en de bewoner ontkwam ternauwernood aan ernstige verwondingen.
Buurtbewoners waren snel buiten en herkenden de daders als de groep Marokkanen die al geruime tijd voor ernstige overlast zorgt bij de Stadspoort en langst het fietspad van voorgenoemd winkelcentrum en hun woningen achter sporthal 't Riet. Een van de bewoners wist een dader vast te grijpen, maar moest deze loslaten toen hij door zijn vrienden werd ontzet.
Zaterdagavond was dezelfde groep jongeren weer hinderlijk aanwezig en uitten bedreigende taal tegen de bewoners die geheel spontaan aan het posten waren om hun gezinnen en huizen te beschermen tegen de psychische terreur van de Marokkanen. Nadat de groep voor de tweede keer was verschenen, herkende één van de buurtbewoners een stenengooier en pakte hem vast. Hierna ontstond een hevige vechtpartij, waarbij één van de Marokkanen behoorlijk gewond is geraakt. De situatie ontaardde in een zeer bedreigende doordat tientallen Marokkaanse jongeren, aanwezig bij een voetbalwedstrijd in sporthal 't Riet, eerder aanwezig waren dan de inderhaast gebelde politie. Op dat moment zagen 5 buurtbewoners zich omringt door 30 tot 35 woedende Marokkaanse jongeren, die hun gewonde kameraad wilden meenemen. Zodra de vastgehouden jongen was losgerukt uit de armen van de bewoners, rende de groep, inclusief degene de zei gewond te zijn, met zijn allen richting de sporthal, terwijl ze de geschrokken buurtbewoners bezwoeren ooit een keer terug te komen om ze 'af te maken'. Toen een minuut later de politie arriveerde waren de vogels allemaal gevlogen, de buurt ontredderd en bedreigd achterlatend.
Voor hen is het nu wachten op de volgende bedreiging, vernieling of mishandeling. De politie en de politiek kunnen niets doen, omdat Justitie keihard bewijs vereist, maar de burgers zijn de dupe van deze mentale, en nu ook fysieke, terreur. Maar één ding is duidelijk, er zijn burgers die gedwongen door de situatie niet in een hoekje wegkruipen, maar die bereidt zijn hun gezinnen en bezittingen te verdedigen. De buurtbewoners spraken de hoop uit dat dat in heel Nederland zou gaan gebeuren. "Als politie en Justitie het niet doen, dan moet de burger zelf ingrijpen", is een veelgehoorde uitspraak.

http://lezerspagina.edest(...)htpartij.501469.news

Mijn wijk is ook weer in het nieuws. O, wat zijn we heden blij!
Het ergste is dat de politie weet wie het zijn. Die boze buurtbewoner zit gewoon vast en de straatterroristen gaan vrijuit.

Kansloos Nederland.
En toch meer weer de pappen ne nathouden[artijen Gl, D66 en PvdA stemmen hoor. Gewoon doen. Maar hier wonen kleine kinderen die bij het zien van een, misschien wel 100% onschuldige, Marokkaan in janken uitbarsten uit angst. Nee, dan heb je het voor elkaar.
En gisteren stond de vader van de in elkaar geroste kut-Marokkaan te schreeuwen dat het niet de schuld is van zijn zoon en dat Marokkanen helemaal buiten hun schuld overal slecht in het nieuws komen. De klerelijer!

Laten we hopen dat Nederland het voorbeeld van deze buurtbewoner volgt en overal waar Marokkanen de wijk terroriseren het recht in eigen hand nemen. Je ziet het, 5 gewone mannen tot het uiterste getergd laten 30 tot 35 Marokkanen wegrennen. Geweld is de taal die ze spreken. Laten we het tegen ze blijven gebruiken!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_78560396
Waait het daar nu ook hard?
  zondag 28 februari 2010 @ 18:44:06 #3
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560439
Redelijk.
Belangrijker is dat het regent, dan blijven de Maroc-boys binnen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78560476
quote:
Marokkaanse jongeren.
Daar stopte ik met lezen.
Nedelands paspport afpakken en de grens over trappen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78560517
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef ElectricEye het volgende:
Redelijk.
Belangrijker is dat het regent, dan blijven de Maroc-boys binnen.
Ok

Maar na Veldhuizen nu ook de Rietkampen, waar gaat het heen met Ede.
pi_78560554
Wauw wat een verrassing zeg!

Vooral op links blijven stemmen dames!
pi_78560571
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waait het daar nu ook hard?
Zo dan.

Denk je na de winter de lente te krijgen, wordt het herfst...
  zondag 28 februari 2010 @ 18:48:47 #8
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78560586
Waren dat niet diezelfde lui die feestend de straat opgingen na 9/11, of de moord op Theo v Gogh ofzo?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_78560613
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef crrrN het volgende:
Wauw wat een verrassing zeg!

Vooral op links blijven stemmen dames!
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...

Vroeger was er alleen maar vrede op aarde, leefde iedereen in rijkdom en scheen de zon altijd. Tegenwoordig is alles boe boe en dat komt door de Marokkanen. Echt waar hoor!
pi_78560636
Ede staat toch bekend om hun Marokkaantjes?
pi_78560637
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee gek, dat is heel ver rijden voor mij en mijn Delta zuipt al meer dan zn baas
Zonde, zo hadden we Ede wel landelijk op de kaart gekregen, eerst paar biertjus en daarna meppen.
pi_78560652
quote:
Die boze buurtbewoner zit gewoon vast en de straatterroristen gaan vrijuit.
Zit hij nog steeds vast?
pi_78560665
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Qebbel het volgende:
Waren dat niet diezelfde lui die feestend de straat opgingen na 9/11, of de moord op Theo v Gogh ofzo?
Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.
pi_78560677
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.
pi_78560749
en dan vinden marokane het gek dat iedereen ze haat?en dat wilders meer stemmen krijgt?
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_78560759
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78560793
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef teknomist het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?
Da's Epe maar Ede heeft er vast ook genoeg.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:55:37 #18
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560808
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Zit hij nog steeds vast?
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  zondag 28 februari 2010 @ 18:57:12 #19
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560858
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.
Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!
Nou bedankt gemeente! Hou ze alsjeblieft daar, dat tuig.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78560903
Misschien onderweg naar huis nog gestruikeld?
pi_78560920
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.
pi_78560953
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!
Nou bedankt gemeente! Hou ze alsjeblieft daar, dat tuig.
In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.
pi_78560966
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Hop! Naar de politie!
Meld je als getuige, daar heeft de opgepakte man iets aan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_78560982
Gewoon de schedels inbeuken met klauwhamers. Liever vandaag dan morgen.
pi_78560986
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"

Gezien mijn aandeel kwam ik er met een voorwaardelijke straf vanaf.
De overige "deelnemers" hebben destijds geloof ik 200 uur moeten schoffelen.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')