Zo gaat het vaak bij Groningen, toch wel zonde want het is een leuke club.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:25 schreef Yankee het volgende:
Beetje jammer van Groningen, die hadden echt wel een punt kunnen pakken
Doet er nog niet toe, zolang we maar punten blijven halen is het bestquote:Op zondag 28 februari 2010 16:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
het doelsaldo van twente is wel slecht in verhouding met psv/ajax (vooral ajax)
Kan geen toeval meer zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:25 schreef Merkie het volgende:
Hoe vaak heeft Twente dit seizoen nou al een wedstrijd in de slotfase beslist? Echt niet normaal hoor.
Daar komt nog wel een einde aanquote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Wat zal Ajax weer balen. Twente voor de zoveelste keer moeizaam gewonnen in de laatste minuten.
dat denk ik niet, maar we zullen zienquote:Op zondag 28 februari 2010 16:30 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nee, Twente gaat dit jaar weer boven Ajax eindigen.
Maarja, 3e zal Twente sowieso wel worden, en dat is ook een prima prestatie natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat denk ik niet, maar we zullen zien
^^ Overigens, onder de wedstrijd kwam er een balkje met 5x, dus +1 = 6x. Jan Joost van de Gang wist ons net zelfs 9x mede te delen.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zocht niet echt naar een antwoord, maar toch bedankt.
Toen de bal terug kwam had el Hamdaoui toch voordeel van zijn eerdere buitenspel situatie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef gnilrednoz het volgende:
wat nou buitenspel? de bal ging niet naar hem toe toen hij buitenspel stond, en toen de bal terugkwam stond hij geen buitenspel.. wat een mongolen bij eredivisie live zeg..
zou wel fijn zijn jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Torrio het volgende:
Hoop dat NAC voor een stuntje kan zorgen vanavond. Gelijkspel zou al mooi zijn.
Volgens mij is de regel niet zo.. althans, dat had ik begrepen.. maar.. hmm.. nu je het zegt.. werd hij nog aangeraakt door timmer? zoniet dan was t misschien buitenspel ja.. hm. in dat geval, excusesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Babovic het volgende:
[..]
Toen de bal terug kwam had el Hamdaoui toch voordeel van zijn eerdere buitenspel situatie?
Ik weet niet of die regel zo is maar het lijkt mij zeer aannemelijk dat het zo is. Hij had er voordeel bij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel niet zo.. althans, dat had ik begrepen.. maar.. hmm.. nu je het zegt.. werd hij nog aangeraakt door timmer? zoniet dan was t misschien buitenspel ja.. hm. in dat geval, excuses
En datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Torrio het volgende:
Hoop dat NAC voor een stuntje kan zorgen vanavond. Gelijkspel zou al mooi zijn.
Ja preciesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef MB23 het volgende:
Godverdomme ADO. Schiet die 2-1 er even in. PSV ook trouwens.
I'll sign for thatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef Barca het volgende:
ADO 1 - 1 Vitesse (gebleven). NAC 1 - 1 PSV. Wat mij betreft blijft dat zo. Als Twente dan morgen wint van RKC ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |