Heel simpel antwoord: nee. Wat dat betreft is het net GTST: als je per ongeluk langszapt dan weet je na 2 minuten alweer precies waar het over gaat... (nadat je vier jaar geleden ook per ongeluk tien seconden hebt gezien).quote:Op maandag 1 maart 2010 09:38 schreef broer het volgende:
Ik heb vanmorgen noodgedwongen Giel weer eens geluisterd - ik moest een kwartiertje in de auto waar ik niet voldoende bereik had voor KX. Binnen vijf minuten kreeg ik alweer een 'PRIJZEN, MENSEN' en een volslagen ongepast Frankrijk-deuntje om mijn oren. Vernieuwt die jongen dan echt helemaal niet meer?
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef -Hans- het volgende:
WOW
[..]
10:20| Shapeshifters - Lola's Theme!!!!!
Programma van Giel is inderdaad vrij voorspelbaar; de helft draait om allerlei populaire tv-programma's / talentenjachten en zoals nu de olympische spelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel simpel antwoord: nee. Wat dat betreft is het net GTST: als je per ongeluk langszapt dan weet je na 2 minuten alweer precies waar het over gaat... (nadat je vier jaar geleden ook per ongeluk tien seconden hebt gezien).
Eensquote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Altijd weer een feestje dit nummer.
Brenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ......... demorgen!
Roelquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ......... demorgen!
Ook hoor, alleen niet echt weekend gehad; vrijdag tot 15.00 gewerkt, zaterdag vrij en gister van 15.30 tot 23.15 gewerkt. Maar vandaag ook weer vrij, en ik vind het wel erg lekker om op de maandag vrij te zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zekers. Fijn weekend gehad, dus we kunnen er weer tegenaan
. Jij?
Ah, dan verplaats je het weekend ffquote:Op maandag 1 maart 2010 10:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ook hoor, alleen niet echt weekend gehad; vrijdag tot 15.00 gewerkt, zaterdag vrij en gister van 15.30 tot 23.15 gewerkt. Maar vandaag ook weer vrij, en ik vind het wel erg lekker om op de maandag vrij te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |