Hoelaat komt het trouwens op tv?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan ze voorbij gaat. Ik denk niet dat ze verkiezings-televisie kijken.
1 vrouw is representatief voor heel Almere? Ik wil ook verhuizen omdat ik mijn huidige woonplaats een saai kutdorp vindt, zijn alle mensen in dit dorp dan saai?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mevrouw op tv en die wilde zelfs gaan verhuizen dus zullen velen vast anders zien.
Ja. De mocro's die zich weten te gedragen zijn gewoon aan het werk of aan het studeren in plaats van aan het rellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ff om te checken, ik neem aan dat je het enkel over de rel-mocro's hebt?
21:00, maar ik kan het niet zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoelaat komt het trouwens op tv?
Nee er waren er natuurlijk wel meer die de problemen bevestigden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 vrouw is representatief voor heel Almere? Ik wil ook verhuizen omdat ik mijn huidige woonplaats een saai kutdorp vindt, zijn alle mensen in dit dorp dan saai?
Meer Almeerders denken er zo over hoor. Niet alleen die ene mevrouw. Die ene mevrouw zorgt niet voor 40% PVV-stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 vrouw is representatief voor heel Almere? Ik wil ook verhuizen omdat ik mijn huidige woonplaats een saai kutdorp vindt, zijn alle mensen in dit dorp dan saai?
Aaah misschien politiek24?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
21:00, maar ik kan het niet zien, geen kabel...
Dus als iemand een stream weet
Neus hier even rond:quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
21:00, maar ik kan het niet zien, geen kabel...
Dus als iemand een stream weet
Ik zal zeker niet ontkennen dat Almere ook zo zijn problemen zal hebben. Maar het probleem met de marokkaanse jongeren schijnt daar minder te spelen dan in andere plaatsen (bijv. Culemborg).quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee er waren er natuurlijk wel meer die de problemen bevestigden.
quote:
Ga beide bekijken vanavondquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Neus hier even rond:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Almere heeft dan ook relatief minder inwoners van Marokkaanse afkomst. De allochtonen in Almere komen vooral uit Suriname en van de Antillen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet ontkennen dat Almere ook zo zijn problemen zal hebben. Maar het probleem met de marokkaanse jongeren schijnt daar minder te spelen dan in andere plaatsen (bijv. Culemborg).
Dat zou inderdaad maar zo kunnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet ontkennen dat Almere ook zo zijn problemen zal hebben. Maar het probleem met de marokkaanse jongeren schijnt daar minder te spelen dan in andere plaatsen (bijv. Culemborg).
lol. dat is dan zeker ook niet de norm. eerder een her en der herhalend 'incident'.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef Halcon het volgende:
Ook is het triest als Culemborg de norm is om te bepalen of er een probleem is of niet.
Culemborg is vele malen erger dan andere plaatsen, houdt niet in dat de problemen op andere plaatsen niet opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef Halcon het volgende:
Ook is het triest als Culemborg de norm is om te bepalen of er een probleem is of niet.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Culemborg is vele malen erger dan andere plaatsen, houdt niet in dat de problemen op andere plaatsen niet opgelost moeten worden.
Was meer een voorbeeld om aan te geven dat Almere minder last heeft.
Maargoed wat is minder last als je Culemborg als voorbeeld gebruikt dan lijkt het overal minder erg, wat niet zo hoeft te zijn natuurlijk. Als vroeg of laat in mijn woonplaats een groep het niet meer pikt is het hetzelfde als Culemborg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Culemborg is vele malen erger dan andere plaatsen, houdt niet in dat de problemen op andere plaatsen niet opgelost moeten worden.
Was meer een voorbeeld om aan te geven dat Almere minder last heeft.
Grappig, TS is nou net iemand die ik bijna nooit betrap op slachtofferschap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:23 schreef SeculasStatius het volgende:
Ach, wat jammer nou. Het is weer niet waar. En de TS was zich al lekker aan het wentelen in z'n vertrouwde slachtofferschap.
In Almere wonen vooral Amsterdammers en die hebben veel praatjes, maar laten wel over zich heen lopen. Molukkers hebben minder praatjes, maar laten niet over zich heen lopen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maargoed wat is minder last als je Culemborg als voorbeeld gebruikt dan lijkt het overal minder erg, wat niet zo hoeft te zijn natuurlijk. Als vroeg of laat in mijn woonplaats een groep het niet meer pikt is het hetzelfde als Culemborg.
Trouwens hier kun je de uitslagen ook zien vanaf 21.00, alleen dan zonder beeld natuurlijk:quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Ga beide bekijken vanavond. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat het daar niet op zal zijn... Om de 1 of andere reden is de PO meestal zwaar incompetent in dit soort zaken
Telegraafquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Trouwens hier kun je de uitslagen ook zien vanaf 21.00, alleen dan zonder beeld natuurlijk:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Telegraaf.nl__.html
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Telegraaf, ga ik nog liever luisteren naar BNR
die hebben ook een live uitzending
Dat zou ook de reden kunnen zijn dat er zo veel geklaagd wordt in Almere... Veel praatjes...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Almere wonen vooral Amsterdammers en die hebben veel praatjes, maar laten wel over zich heen lopen. Molukkers hebben minder praatjes, maar laten niet over zich heen lopen.
De krant van liegend Nederland & het huisblaadje van de xenofobe medemensch.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |