quote:Op zondag 28 februari 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan is 't ook nog malt, want men moet nog naar huis rijden
Je leek wat anders te suggereren, met het niet genieten van het feest gister:quote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat me niet om dat feest, dat boeit me geen flikker, meer het idee dat ik er enorm verdrietig van word om gewoon geen groep mensen te hebben om dingen mee te delen...
Vanwaar hoorde je wel bij dat feest van gister? Was dat trouwende familie?quote:over 4,5 maand zou het voor mij georganiseerd moeten worden, en ik heb niemand om dat voor me te doen..
precies zoals ik 't zei: het IDEE dat niemand dat voor mij zou doen, geen vriendinnen die dat zouden oppakken zeg maar. Je wordt zo met je neus op de feiten gedruktquote:Op zondag 28 februari 2010 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Je leek wat anders te suggereren, met het niet genieten van het feest gister:
[..]
Vanwaar hoorde je wel bij dat feest van gister? Was dat trouwende familie?
Ik ben inderdaad wel heel gelukkig dat ik aardig wat vrienden heb. Die ik ook echt als vrienden beschouw, niet als kennissen. Wel vind ik dat er gradaties zijn in vriendschap: met de één deel je meer dan met de ander, maar dat betekent niet dat de vriendschap minder waard is, het is gewoon een andere vorm van vriendschap. Er is eigenlijk niemand die het hele plaatje kent, ik deel verschillende stukken van mijn leven met verschillende mensen. Maar dat heeft meer met mij te maken (ik ben erg selectief in informatieverstrekking over mijn leventjequote:Op zondag 28 februari 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Als ik Kwak en Merel (volgens mij?) hoor praten over vriendengroepjes, dan hebben ze het echt over iets waar ik me totaal niets bij kan voorstellen. Ik ken dat gewoon niet.
Dat zou ik ook best willen en soms heb ik er moeite mee dat ik dat niet heb. Dus ik herken me erg goed in Mo's verhaal.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb wel veel dezelfde vrienden als m'n ex (we zitten in hetzelfde dispuut) maar die waren al vrienden voordat we iets kregen. Verder heb ik eigenlijk een behoorlijk uitgebreide vriendenkring, waarvan ik weet dat er een aantal wel voor me voor het vuur gaanNet een vriendin gebeld en ze komt vanavond langs
Ook prima! Minder hecht dan wat je graag zou willen I guess, maar (en dit klinkt misschien stom en social retardish maar ik zeg het tochquote:Op zondag 28 februari 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdagavond had Mr.Mo een verjaardag van een vriendinen ik ging eerst maar even naar een Nijmegen meet..
'kijk, ik heb echt wel vrienden.. van internet!'
Ach ja. Ik sta er wat anders in denk ik. Misschien omdat ik ouder benquote:Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies zoals ik 't zei: het IDEE dat niemand dat voor mij zou doen, geen vriendinnen die dat zouden oppakken zeg maar. Je wordt zo met je neus op de feiten gedrukten ja, schoonzusje
(Zus van Mr.Mo)
Ohja verdorie Maria, dat wilde ik nog zeggen! Want ik had het allemaal wel gelezen maar er nog niet op gerageerd. Ik hoop heel erg dat alles goed is/komt met je familie en dat jij niet te lang in de zorgen zit. En dat is niet uit beleefdheidquote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoals gisteren, dat ik me best naar voelde en alles, dan vind ik het fijn dat ik alles hier rustig onder woorden kan brengen, en dat mensen erop reageren.
Dat had ik toen in Utrechtquote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik vond het erg tof om Chico te ontmoeten laatst, omdat je dan veel meer het idee krijgt dat hier mensen zitten met wie ik IRL ook goed zou kunnen opschietenDan voel ik me ineens sociaal
Jij hebt een ventquote:Op zondag 28 februari 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou ik ook best willen en soms heb ik er moeite mee dat ik dat niet heb. Dus ik herken me erg goed in Mo's verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |