abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78552963
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat leuk!! met david als dirigent!! hij kent mij vast niet, maar ik was met CM kamerkoor in bayeux een paar jaar geleden en hij was daar met het Fries Jeugdkoor (Joost van B. was ook mee, die ken je vast wel...)

kleine cluppies zijn tof he?

edit: en ik herken wat je zegt over uitgaan: ik feest ook alleen op naborrels of verjaardagen of andere "borrels". gisteren weer een fijn nafeest na het NSK concert in Leiden. vandaar dat ik pas tegen 13 uur uit bed was en nu voor het eerst de moed heb om iets te eten
Kwak
pi_78552984
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar dat went ook wel, en ik heb het idee dat het beide kanten op het geval is. Wat vooral een killer is, is dat Vlamingen mega-honkvast zijn en ontzettend familiegericht. In het weekend zitten ze vaak bij hun ouders. Zelfs mensen van jouw/mijn leeftijd. En dat is niet echt bevorderlijk, natuurlijk.
Moederskindjes vandaar dat zachte! het klopt weer Nee grapje hoor. Wel leuk dat het went....ik heb zelf altijd moeite met een masker op zetten...voor ik het weet vliegt er weer van alles uit mijn mond
pi_78553005
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat je het soort vriendschap zoals ik dat noemde niet zomaar hebt. . Maar uitnodigen om te komen eten is al een grote stap, voor mij. Ik vond het al heel knap dat ik Viking durfde te vragen. .
Je bent echt enorm in het voordeel als je lekker kunt koken

Ik vind het wel jammer dat ik zover weg woon van iedereen hier; naar sommigen ben ik echt heel benieuwd!
  zondag 28 februari 2010 @ 15:05:50 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78553042
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En hij zoekt heel Amerikaans naar zijn true love. Dus nu komen er 25 praaaaachtige vrouwen, die achter zijn rug om natuurlijk heel vals naar elkaar gaan zitten doen Ik hou daar wel van

Hysterische Geblondeerde Trommeldude Die komt dus niet in je Thuis-zumba repertoire, denk ik. Hoewel lachen ook goed is voor je buikspieren
Ohja, en ze zijn natuurlijk alle 25 de perrrrfecte society wives, die hem wel even een massaaaaage geven (met of zonder happy ending!? Hahaa, daar hangt de uitslag wel van af!) en met blinkende prodentgebitten vertellen dat hun beste vriendin hun moeder is

Nouja hij komt af en toe in beeld, met de dansjes heeft ie verder gelukkig weinig te doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78553044
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je bent echt enorm in het voordeel als je lekker kunt koken

Ik vind het wel jammer dat ik zover weg woon van iedereen hier; naar sommigen ben ik echt heel benieuwd!
Ik kan niet koken

Maar ik ben wel heel goed in flesjes wijn opentrekken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 28 februari 2010 @ 15:09:12 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78553137
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan niet koken

Hear hear!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 28 februari 2010 @ 15:10:16 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78553173
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat leuk!! met david als dirigent!! hij kent mij vast niet, maar ik was met CM kamerkoor in bayeux een paar jaar geleden en hij was daar met het Fries Jeugdkoor (Joost van B. was ook mee, die ken je vast wel...)

kleine cluppies zijn tof he?

edit: en ik herken wat je zegt over uitgaan: ik feest ook alleen op naborrels of verjaardagen of andere "borrels". gisteren weer een fijn nafeest na het NSK concert in Leiden. vandaar dat ik pas tegen 13 uur uit bed was en nu voor het eerst de moed heb om iets te eten
Ja, en Tine die staat vaak naast mij, lief meisje Ik versterk met een paar mensen soms ook het FJK, ook een gezellig clubje wel.

Joost en David behoren dus tot mijn vaste vriendengroep. Ik pas wekelijks op Davids zoontje, ga binnenkort Joost helpen verhuizen.... enz enz. Erg gezellig

Wij kennen echt veel dezelfde mensen geloof ik
Enne, eet smakelijk
pi_78553225
Heb me net gewogen bij mn ma
106 kg. Dus of ik ben in 4 weken dieet 36 kg aangekomen, of de weegschaal is kapot!
(Dit is natuurlijk niet mn ochtendgewicht hè)
  zondag 28 februari 2010 @ 15:14:07 #134
236335 neen
schone schijn
pi_78553298
Damn, wat is iTunes een waardeloos programma
het lijkt niet wat het is
pi_78553307
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, en Tine die staat vaak naast mij, lief meisje Ik versterk met een paar mensen soms ook het FJK, ook een gezellig clubje wel.

Joost en David behoren dus tot mijn vaste vriendengroep. Ik pas wekelijks op Davids zoontje, ga binnenkort Joost helpen verhuizen.... enz enz. Erg gezellig

Wij kennen echt veel dezelfde mensen geloof ik
Enne, eet smakelijk
oh wat grappig! tine ken ik nog wel ja... waren best leuke mensen die kinders, maar we beseften toen we met zn allen in de bus zaten wel ineens heel goed het verschil tussen een gemiddelde leeftijd van 24 (wij) en 17 (zij)...

ja joost kent mij nog wel denk ik, facebook vriendje (was ook uitgenodigd voor zn feestje toen ie 30 werd, maar ja, groningen, ver, en zo goed ken ik m nou ook weer niet...) doe joost maar de groeten, dan snapt ie er denk ik helemaal niks meer van, froukje van CM zou hij wel moeten weten...
Kwak
pi_78553333
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb me net gewogen bij mn ma
106 kg. Dus of ik ben in 4 weken dieet 36 kg aangekomen, of de weegschaal is kapot!
(Dit is natuurlijk niet mn ochtendgewicht hè)
is vast vocht

ik was vanochtend 101,7 ik hoop dat dat morgen nog steeds zo is
Kwak
pi_78553415
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan niet koken

Ook niet onbelangrijk!

Ik heb volgens mij alle deurklinken, deurposten, lichtknopjes en wc's in het huis goed afgenomen. Hopelijk heeft het zin gehad... Mijn zus smste net al dat zij nu ook ziek geworden was . Ik wil niet ziek worden!!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78553439
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hear hear!
Cheers
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78553516
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

is vast vocht

ik was vanochtend 101,7 ik hoop dat dat morgen nog steeds zo is
Goed zeg!

Ik maak er de laatste twee dagen een zooitje van....zwaar onregelmatig en te veel carbs! heb er gewoon hoofdpijn van Gelukkig net aan een nieuwe pil. Door yasmin geen vocht vasthoud problemen meer
  zondag 28 februari 2010 @ 15:21:40 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78553517
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Cheers
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78553531
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihihihi

Verdorie, nu heb ik zin in wijn!
  zondag 28 februari 2010 @ 15:22:36 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78553536
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ook niet onbelangrijk!

Ik heb volgens mij alle deurklinken, deurposten, lichtknopjes en wc's in het huis goed afgenomen. Hopelijk heeft het zin gehad... Mijn zus smste net al dat zij nu ook ziek geworden was . Ik wil niet ziek worden!!!
Oeh, dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan, en toen schaamde ik me echt dood daarna: werk je verdorie in de thuiszorg en dan komt er zwart water van 3 deuren + posten op je bovenverdieping
  zondag 28 februari 2010 @ 15:24:18 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78553583
*geeft Phaidra de laatste minneola* Viezemientjes!

Whoa, way to go, Kwak!

Puff: dat klinkt als een kapotte weegschaal

Ik ga mezelf maar eens richting verjaardag slepen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 28 februari 2010 @ 15:25:12 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78553610
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihihi

Verdorie, nu heb ik zin in wijn!
Zondagmiddagwijntje mag best.

Ga ik straks ook doen
pi_78553612
zo, een boek uit! Ik vond 'm niet echt leuk (The Great Gatsby), maar wellicht dat er over praten in colleges het wat beter maakt

De trouwpapieren zitten in de enveloppe, zo maar eens op de bus doen dan..

en wat Nyn zegt: sociaal leven opbouwen in een andere omgeving is moeilijk. Na het opzeggen van mn sociale leven in Den Haag heb ik nooit meer iets gehad wat er op leek hier.. wel eens wat doen, maar vaak afhankelijk van Mr.Mo .. en nou ja, ik had mn beste vriend dus sinds ik informatiekunde studeerde, maar dat is ook 'over' en nu begin ik weer van voren af aan.. en ik weet ook niet waar ik het zou moeten zoeken, en voor mn trouwen gaat het sowieso niet meer lukken ! maargoed... ach... alle hoop is gevestigd op 'na september', als het bestuursjaar afgelopen is
Ja doei.
pi_78553706
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
zo, een boek uit! Ik vond 'm niet echt leuk (The Great Gatsby), maar wellicht dat er over praten in colleges het wat beter maakt
the great gatsby is dan weer een van de weinig boeken die ik vind. maar weer eens een keer herlezen... t gaat mij vooral om t beeld van de leegte van verveelde rijkdom, en op de achtergrond de verwoestende kracht van liefde .. of is het wel liefde? dat hele wereldje van de tijd dat alles niet op kon, vóór de beurskrach, en voor de tweede wereldoorlog....modernisme

vanity fair is ook zo mooi, en alles van oscar wilde...
Kwak
pi_78553732
Damn, sinds ik een kasboek bijhou zie ik pas dat ik best veel uitgeef!! Terwijl ik er nu op let, dus het was eerst veel meer denk ik!!

Ruim 2350 euro deze maand. Máár, gaf ik vorige maand nog 390 euro uit aan Albert Heijnboodschappen: deze maand nog maar 188 euro *trots is*

Bovendien moest ik een laptopaccu kopen van 139 euro, m'n tenniscontributie werd afgeschreven; 245 euro en ik heb de USA reis aanbetaald. 575 euro. Dus eigenlijk valt het dan misschien nogal mee en ik heb 0 euro aan kleren uitgegeven.

Wat betreft vrienden: ik ben wel tevreden hoe het bij mij is. Ik ben geen allemansvriend, maar heb een paar goede vrienden en vriendinnen. En ook een echt beste vriendin, zoéén die ik al meer dan mijn halve leven ken! En dan nog een bunch meer oppervlakkige vrienden/kennissen. Ik heb ook niet echt behoefte aan meer. Van contact met de juiste mensen (voor mij dan) krijg ik energie, terwijl ik veel contact ook als energievretend ervaar en dat vermijd ik dus. En dat ik dan geen sociaal dier ben, so be it.

Ik probeer wel om wat attenter te worden, wel zo aardig als het ook een keer van mijn kant komt. (ik heb net direct wat mensen gesmst! )
pi_78553808
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef conleche het volgende:
Damn, sinds ik een kasboek bijhou zie ik pas dat ik best veel uitgeef!! Terwijl ik er nu op let, dus het was eerst veel meer denk ik!!

Ruim 2350 euro deze maand. Máár, gaf ik vorige maand nog 390 euro uit aan Albert Heijnboodschappen: deze maand nog maar 188 euro *trots is*

Bovendien moest ik een laptopaccu kopen van 139 euro, m'n tenniscontributie werd afgeschreven; 245 euro en ik heb de USA reis aanbetaald. 575 euro. Dus eigenlijk valt het dan misschien nogal mee en ik heb 0 euro aan kleren uitgegeven.

Wat betreft vrienden: ik ben wel tevreden hoe het bij mij is. Ik ben geen allemansvriend, maar heb een paar goede vrienden en vriendinnen. En ook een echt beste vriendin, zoéén die ik al meer dan mijn halve leven ken! En dan nog een bunch meer oppervlakkige vrienden/kennissen. Ik heb ook niet echt behoefte aan meer. Van contact met de juiste mensen (voor mij dan) krijg ik energie, terwijl ik veel contact ook als energievretend ervaar en dat vermijd ik dus. En dat ik dan geen sociaal dier ben, so be it.

Ik probeer wel om wat attenter te worden, wel zo aardig als het ook een keer van mijn kant komt. (ik heb net direct wat mensen gesmst! )
Als je al die eenmalige uitgaven van dat bedrag aftrekt vind ik het best meevallen hoor! Is dat inclusief huur enzo?

En 0 euro aan kleren vind ik echt bewonderingswaardig
pi_78553840
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als je al die eenmalige uitgaven van dat bedrag aftrekt vind ik het best meevallen hoor! Is dat inclusief huur enzo?

En 0 euro aan kleren vind ik echt bewonderingswaardig
Ja inclusief alles!!
pi_78553868
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oeh, dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan, en toen schaamde ik me echt dood daarna: werk je verdorie in de thuiszorg en dan komt er zwart water van 3 deuren + posten op je bovenverdieping
Haha! Het viel hier nog wel mee, we zijn hier in augustus komen wonen, dus toen is het nog gedaan .

@Maria, thanks voor de minneola! Bedenk me dat ik vandaag nog niet echt veel gezonds heb gegeten, dus het komt wel goed uit!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')