abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 12:20:25 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78547778
Het vorige deel: Slank # 963 Met vakidioten *gnork*

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 februari 2010 @ 12:21:05 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78547793
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en dan is 't ook nog malt, want men moet nog naar huis rijden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 28 februari 2010 @ 12:21:52 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78547817
Wat is het lijstje in de OP ineens uitgedund .
Niet meer actief op Fok!
pi_78547818
vrijdagavond had Mr.Mo een verjaardag van een vriendin en ik ging eerst maar even naar een Nijmegen meet..

'kijk, ik heb echt wel vrienden.. van internet!'
Ja doei.
pi_78547826
Ik heb ook maar een paar 'echte' vrienden. Maar ook die spreek ik niet wekelijks. Als we een keer afspreken (ca. 1x per 2/3 maanden) is het heel gezellig en delen we ook wel echt persoonlijke dingen, maar ik zou ze niet bellen om mijn hart te luchten. Daar heb ik dan (gelukkig) familie voor (vooral mijn zussen!). En de meneer natuurlijk...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78547853
en het is niet alsof ik een kutleven heb, of persé een vrijgezellenfeest wil hebben met rare verkleedpartijen enzo, maar ik mis gewoon een sociaal leven
Ja doei.
pi_78547854
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het gaat me niet om dat feest, dat boeit me geen flikker, meer het idee dat ik er enorm verdrietig van word om gewoon geen groep mensen te hebben om dingen mee te delen...
Je leek wat anders te suggereren, met het niet genieten van het feest gister:
quote:
over 4,5 maand zou het voor mij georganiseerd moeten worden, en ik heb niemand om dat voor me te doen..
Vanwaar hoorde je wel bij dat feest van gister? Was dat trouwende familie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78547877
Ik heb wel veel dezelfde vrienden als m'n ex (we zitten in hetzelfde dispuut) maar die waren al vrienden voordat we iets kregen. Verder heb ik eigenlijk een behoorlijk uitgebreide vriendenkring, waarvan ik weet dat er een aantal wel voor me voor het vuur gaan Net een vriendin gebeld en ze komt vanavond langs
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 28 februari 2010 @ 12:25:26 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78547892
Nja da's net wat je wilt ook denk ik. Er zijn genoeg mensen die gelukkig worden met idd een groep mensen in een kroeg - ik zou er doodzenuwachtig en iebelig van worden.
Ik hang liever kneuterig met wat mensen thuis om thee te drinken en films te kijken Er is ook maar één persoon die ik echt iedere week zie, en dat was aanvankelijk alleen de beste vriend van mijn vriend, en is nu ook één van de mijne Ik heb helaas veel vrienden die erg ver weg wonen, dus dan moet je echt pro-actief afspreken e.d. En daar ben ik niet zo goed in
Maar goed, lokaler spreken we ook met steeds meer mensen af, ook leuk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78547894
Je hoeft toch geen kroeg af te huren voor een verjaardag?
Ik herken het, maar het is eigenlijk alleen soms een probleem. Groot probleem wel.
De jongen tegenover me in de trein zag dat ik een gaatje heb in mn maillot en hij kijkt soms stom! :-o
pi_78547900
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Je leek wat anders te suggereren, met het niet genieten van het feest gister:
[..]

Vanwaar hoorde je wel bij dat feest van gister? Was dat trouwende familie?
precies zoals ik 't zei: het IDEE dat niemand dat voor mij zou doen, geen vriendinnen die dat zouden oppakken zeg maar. Je wordt zo met je neus op de feiten gedrukt en ja, schoonzusje (Zus van Mr.Mo)
Ja doei.
pi_78547928
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78547942
maar ik heb Mr.Mo en dat is
Ja doei.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:27:20 #14
331 Merel
Be here now.
pi_78547948
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:

Als ik Kwak en Merel (volgens mij?) hoor praten over vriendengroepjes, dan hebben ze het echt over iets waar ik me totaal niets bij kan voorstellen. Ik ken dat gewoon niet.
Ik ben inderdaad wel heel gelukkig dat ik aardig wat vrienden heb. Die ik ook echt als vrienden beschouw, niet als kennissen. Wel vind ik dat er gradaties zijn in vriendschap: met de één deel je meer dan met de ander, maar dat betekent niet dat de vriendschap minder waard is, het is gewoon een andere vorm van vriendschap. Er is eigenlijk niemand die het hele plaatje kent, ik deel verschillende stukken van mijn leven met verschillende mensen. Maar dat heeft meer met mij te maken (ik ben erg selectief in informatieverstrekking over mijn leventje ) dan met hen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78547980
Ik hoor trouwens van een aantal mensen dat hun vriendenkring rap groter werd toen hun kinderen naar school toe gingen . Kan ik me best wel voorstellen, je raakt redelijk makkelijk aan de praat op het schoolplein of met ouders van vriendjes die komen spelen, enz. En ze wonen dichtbij, ook handig. Veel van mijn vrienden wonen op ongeveer een uur rijden / ov.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78548002
ik ben even lezen
Ja doei.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:29:47 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78548027
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb wel veel dezelfde vrienden als m'n ex (we zitten in hetzelfde dispuut) maar die waren al vrienden voordat we iets kregen. Verder heb ik eigenlijk een behoorlijk uitgebreide vriendenkring, waarvan ik weet dat er een aantal wel voor me voor het vuur gaan Net een vriendin gebeld en ze komt vanavond langs
Dat zou ik ook best willen en soms heb ik er moeite mee dat ik dat niet heb. Dus ik herken me erg goed in Mo's verhaal.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 28 februari 2010 @ 12:30:07 #18
331 Merel
Be here now.
pi_78548038
En nu ga ik me omkleden en lunchen met een vriend
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 28 februari 2010 @ 12:30:31 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78548053
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdagavond had Mr.Mo een verjaardag van een vriendin en ik ging eerst maar even naar een Nijmegen meet..

'kijk, ik heb echt wel vrienden.. van internet!'
Ook prima! Minder hecht dan wat je graag zou willen I guess, maar (en dit klinkt misschien stom en social retardish maar ik zeg het toch ) ik vind dit groepje slankies ook heel lief en fijn om te hebben Zoals gisteren, dat ik me best naar voelde en alles, dan vind ik het fijn dat ik alles hier rustig onder woorden kan brengen, en dat mensen erop reageren. Kijk, da's misschien grotendeels ook beleefdheid, maar ik heb echt het idee dat velen hier wel meeleven en alles. Op zo'n moment zou ik haast zeggen dat ik meer aan jullie heb dan aan veel vrienden, hoe lief ik hen ook vind, omdat ik niet zo snel mensen opbel om te gaan mekkeren

Nouja kortom:

En ik vond het erg tof om Chico te ontmoeten laatst, omdat je dan veel meer het idee krijgt dat hier mensen zitten met wie ik IRL ook goed zou kunnen opschieten Dan voel ik me ineens sociaal
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 28 februari 2010 @ 12:31:05 #20
331 Merel
Be here now.
pi_78548079
Hey, als ik nou wat vrienden inruil, zou ik er dan een vriendje voor kunnen terugkrijgen? Daar heb ik dan weer behoefte aan.
pi_78548080
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

precies zoals ik 't zei: het IDEE dat niemand dat voor mij zou doen, geen vriendinnen die dat zouden oppakken zeg maar. Je wordt zo met je neus op de feiten gedrukt en ja, schoonzusje (Zus van Mr.Mo)
Ach ja. Ik sta er wat anders in denk ik. Misschien omdat ik ouder ben .
In elk geval; laat het je niet teneerdrukken. Je kan het verleden niet ongedaan maken, je kan wel proberen nu de dingen te doen zoals je ze graag gedaan zou hebben. En het is maar de vraag of je iemand bent voor hartsvriend(inn)en.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78548110
Maria heeft gelijk! En Sigme ook.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 28 februari 2010 @ 12:32:32 #23
331 Merel
Be here now.
pi_78548137
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoals gisteren, dat ik me best naar voelde en alles, dan vind ik het fijn dat ik alles hier rustig onder woorden kan brengen, en dat mensen erop reageren.
Ohja verdorie Maria, dat wilde ik nog zeggen! Want ik had het allemaal wel gelezen maar er nog niet op gerageerd. Ik hoop heel erg dat alles goed is/komt met je familie en dat jij niet te lang in de zorgen zit. En dat is niet uit beleefdheid
  zondag 28 februari 2010 @ 12:33:03 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78548155
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

En ik vond het erg tof om Chico te ontmoeten laatst, omdat je dan veel meer het idee krijgt dat hier mensen zitten met wie ik IRL ook goed zou kunnen opschieten Dan voel ik me ineens sociaal
Dat had ik toen in Utrecht . Zo van: 'zie! ik ben helemaal niet zo raar'. Of alle Slankies zijn gewoon raar .
pi_78548181
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zou ik ook best willen en soms heb ik er moeite mee dat ik dat niet heb. Dus ik herken me erg goed in Mo's verhaal.
Jij hebt een vent
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')