Voordat je snelheid wordt afgeknepen bedoel je? In tegenstelling tot bij Hi of Telfort, snapt Vodafone de betekenis van onbeperkt wel en zodoende kun je zoveel surfen en downloaden als je wiltquote:Op donderdag 8 april 2010 16:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
[..]
Van Vodafone.nl. Ik weet alleen niet hoe het met datalimieten zit.
ow? Niets gezegdquote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef Benelli het volgende:
En waarom is de N900 nee?
Ik heb nog nooit een full touchscreen toestel gehad, dus vandaar dat ik nog enigszins aarzel...
En ik kan pas over 3 weken mn abo verlengen, dus k laat me (nog) niet omver lullen![]()
Maar las in dit topic dat iemand hem al gehaald had bij de Belcompany Beverwijk, en aangezien ik daar tegenover werk, ga ik maar eens een kijkje nemen
Vodafone werkt ook met FUP, maar zijn minder streng en hebben hogere snelheden.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Benelli het volgende:
Ik heb zelf dan Hi, maar die werken met een fair-use policy. Ik neem aan Vodafone ook? Ik heb overigens nog nooit iets gemerkt van langzamer internet of waarschuwingen van Hi, terwijl ik dagelijks surf, streaming video bekijk en download.
Ik ga zo maar even bekijken bij BelCompany in Beverwijk naar de N900, de X10 en de Desire... Ben er nog niet helemaal uit, maar neig toch naar de Desire, al is dat qwerty-bordje van de N900 wel ideaal...
Zoals elke provider: het mag niet, maar ze doen er weinig aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef Blinker het volgende:
Hoe staat Vodafone tegenover tethering dan?
je had gewoon even 3rd party kunnen verlengen met de desire hoor. je hoeft niet perse via T-mobile zelf te verlengenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef Whiteguy het volgende:
Sprak net even met t-mobile, die gaan hem (als ze hem gaan leveren) pas vanaf juni/juli leveren.
Toch maar een losse verlenging genomen sim only. Kan hem altijd nog los kopen, per saldo scheelt dat nauwelijks qua kosten.
Weet ik, maar nogmaals: prijsverschil is niet zo groot.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had gewoon even 3rd party kunnen verlengen met de desire hoor. je hoeft niet perse via T-mobile zelf te verlengen
nog ff geduld hebben dusquote:Beste Salatrel,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Aansluiting in toekomst.
Wij kunnen uw aanvraag op dit moment nog niet verwerken omdat uw huidige contractuele verplichting nog te ver in de toekomst ligt.
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 3 maanden voor het einde van uw huidige contract en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 4 maanden voor het einde van uw huidige contract.
Datum waarop wij uw order kunnen verwerken: 01-05-2010
Zonder tegenbericht zullen wij uw aanvraag op bovengenoemde datum verwerken en versturen.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per email (info@studentmobiel.nl) of telefoon 070 - 301 03 01 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur). Vermeld in de communicatie aub uw ordernr.
Die N900 niet doen. Resistief scherm, dus werkt alleen maar echt lekker met de stylus. Top internetbrowser overigens, maar dat doet de Desire/Legend evengoed. Nadeel van de N900 is dat-ie minder handig is als je Google Maps / Gmail / Docs / Calendar addict bent. Google Maps draait er niet eens opquote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef Renesite het volgende:
N900 is nee.
X10 geen idee, een goede optievoor mij 2e keus
Desire is ja.
Desire is alleen nog niet in de winkel denk ik. Laat je niet overrulen door een verkoper die GELIJK iets wil kopen dan over een week, zeg maar.
Ja en nee. Het zit wel standaard in de nieuwe Android, maar om een of andere reden is het uitgeschakeld bij de Desire. Maar je kunt dat weer activeren. Verder niet bijzonder, maar wel grappig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef DennisMoore het volgende:
Spraakherkenning? Da's niet standaard toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |