waarom zou je in godsnaam maaslandfm willen luisteren?! Is hij niet te vinden met tunewiki/a online radio?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Is er eigenlijk een app waarmee je een radiolink als deze kan streamen? http://www.maaslandfm.nl/maaslandfm.asx
Ik had een nokia 6220 classic, wel met lattitude, dus ik zag 3 dagen later waar de dief wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:20 schreef makkie88 het volgende:
[..]
had je al android?
goeie tip voor anti diefstal: Wave Secure! werkt! haha ik deed me simkaart een keer verkeerd om er in, toen ging ie gillen! alleen met passcode stopte ie
heb je 'm in de spreekwoordelijke kraag gevat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had een nokia 6220 classic, wel met lattitude, dus ik zag 3 dagen later waar de dief was!!!!!!!
Ja ik wil!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Dionysiou het volgende:
Foto's van de Desire bruin en zilver.
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/4422197388/
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/4421423507/
Nou het was op de ceintuurbaan dus helaas niet in een dorpje in een doodlopende straat..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
heb je 'm in de spreekwoordelijke kraag gevat?
Bruin blijf ik mooier vinden. Dat zilver is zo... 'glossy'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Dionysiou het volgende:
Foto's van de Desire bruin en zilver.
Mijn oude motorola: max. 8 smsjes in de inboxquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook tijdelijk gehad, Smsjes sturen![]()
![]()
![]()
Daarom MOET HET een desire worden, evt. een milestone (als ik echt niet met de touchscreen kan) IPhone ga ik gewoon niet meer op wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Het gevaar zit 'm ook in het feit dat het wachten nog lang duurt. Wanneer er in die tussentijd een ander mooier en beter toestel gepresenteerd worden, dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Keuzes...............
Desire for surequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Merkie het volgende:
X10? Die is wat mij betreft allang passé. Legend of Desire is de vraag.
Niet mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef lekzzz het volgende:
geen X10, waarom passé, help me over de streep te trekken
Als je een iets lagere budget hebt en niet zoveel wilt uit geven voor een toestel dan de Hero. Kan je wat meer missen dan de Desire. En als je 50 euro beter kan besteden de Legend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Pandora73 het volgende:
Oke mensen, vertel...
Stel je mag in april een toestel uitzoeken. Welke neem je dan? De al vertrouwde Hero, met tegen die tijd ook 2.1, of de Legend, of de Desire, of...
Ik ben de weg kwijt
Je bedoelt toch niet dit he: Sony Ericsson Xperia X10 geleverd met Android 2.2?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik wil jullie aanraden om de komende uren www.androidworld.nl in de gaten te houden. Er zit iets leuks aan te komen
Dus de Legend is 50 euro goedkoper als los toestel bedoel je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je een iets lagere budget hebt en niet zoveel wilt uit geven voor een toestel dan de Hero. Kan je wat meer missen dan de Desire. En als je 50 euro beter kan besteden de Legend.
Nee, maar wat het wél is kan ik nog niet zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit he: Sony Ericsson Xperia X10 geleverd met Android 2.2?
Om Android zelf is op dit moment niet bijster veel te doen. Dat krijgen we weer bij nieuwe versiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Gaat dit topic verder wel over android of gaat het alleen om het toestel dat je hebt?
Heeft het iets met een zoetige snack te maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, maar wat het wél is kan ik nog niet zeggen
Je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heeft het iets met een zoetige snack te maken?
Omdat ik zondag niet bij de wedstrijd kan zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam maaslandfm willen luisteren?! Is hij niet te vinden met tunewiki/a online radio?
Zo zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Incolumis het volgende:
SEAWX10, sony ericsson android world x10?
nou ik heb hem ingevuld hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf achter
Hou dit ook maar in de gaten:
http://twitter.com/#search?q=%23SEAWX10
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ik heb hem ingevuld hoor
erg moeilijke vragen
vraag 1 zijn 3 verschillende antwoorden mogelijk :Squote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ik heb hem ingevuld hoor
erg moeilijke vragen
daarom heb ik ze alle 3 ook genoemd, kan alleen maar extra punten opleverenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
vraag 1 zijn 3 verschillende antwoorden mogelijk :S
Losse prijs hangt natuurlijk samen met de prijs bij een abbonement.. Tenzij je ze alledrie gratis krijgt bij hetzelfde abonnement, maar dan heb je (voor de hero en legend iig) een onnodig abbo gekozen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dus de Legend is 50 euro goedkoper als los toestel bedoel je?
Het gaat toch in combinatie met een abonnement hier hoor. Dus losse prijs kijk ik niet echt naar.
Maar waarom is dit jouw advies? Hardware, specs, looks?
Helaas zeggen hardware en specs mij niet zo veel. Ik heb geen verstand van processoren enzo. Daarom vraag ik ook adviesquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:02 schreef svefn het volgende:
[..]
Losse prijs hangt natuurlijk samen met de prijs bij een abbonement.. Tenzij je ze alledrie gratis krijgt bij hetzelfde abonnement, maar dan heb je (voor de hero en legend iig) een onnodig abbo gekozen.
Hardware kun je opzoeken, specs kun je opzoeken, looks kun je beoordelen
Ik weet het niet precies, maar op tweakers staan er iig 50 pagina's over volgeschreven. Dus, wie tijd te veel heeft: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef Pandora73 het volgende:
Qua internetverbinding was Vodafone toch de beste provider? Daarna T-Mobile en dan Hi of zo?
Oh, verzekering doe ik niet. bedoel, wordt-ie gestolen koop ik gewoon een nieuwe, maar dan een hero of zo. Eigen domme fout misschien wel. De telefoon gaat toch bijna altijd in mijn binnenzak (de eerste tijd) Na een tijdje broekzak. Het is mij nog nooit overkomen dat-ie gestolen wordt uit mijn broekzak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
CoolBlue heeft een review geplaatst op YouTube over de Legend..
Heb trouwens een verzekering afgesloten bij mijn mob tegen diefstal
Het is echt niet raar dat hij bij een nieuw abbo goedkoper is. Providers hebben liever nieuwe klanten natuurlijk, die zijn ze veel meer waard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef svefn het volgende:
Oh heb net hetzelfde gepost in het Desire-topic. Wat raar dat het goedkoper is als je een nieuw abbo afsluit! Hier is het trouwens nog een euro per maand goedkoper, studentenkortingHeb me wel nog niet echt verdiept in internet bij Hi, geen idee of dat zo optimaal is. Anyways, 350 smsjes + internet voor 25 euro per maand is relatief niet heel veel als je dat ding er voor 50 euro bij krijgt.
Jawel.quote:
Ik zit ook bij Vodafone. Maar had eerst een Xperia X1. Die verkocht en kreeg een nieuwe vanwege mijn klachtenbrief etc.een HTC HD2 die verkocht en nu voor de HTC Desire. Dus in feite heb ik een sim only.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel.
Desire > vodafone bij voorkeur
Anders
Desire > KPN
Anders
?!?!?!!!
Dacht eerder aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Vodafone. Maar had eerst een Xperia X1. Die verkocht en kreeg een nieuwe vanwege mijn klachtenbrief etc.een HTC HD2 die verkocht en nu voor de HTC Desire. Dus in feite heb ik een sim only.
Als ik jou was;
- Desire
- X10
- Legend
Hmm, Milestone vind ik qua design niet mooi. En typen gaat tegenwoordig ook heel goed met een touchscreen.. helemaal als het capacitive is. En je zit niet vast aan de updates van Motorola.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht eerder aan
Desire
Milestone
Iphone
Legend...
Waarom de legend zo laag... dunno
donequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar op tweakers staan er iig 50 pagina's over volgeschreven. Dus, wie tijd te veel heeft: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344
http://layar.com/ bedoel je?quote:
Market op je telefoon.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef P.F het volgende:
Waar kun je het beste kijken als je zelf andere programmas wil downloaden?
Las laatst in een onderzoek dat Android de meeste gratis applicaties heeft (meer dan de helft) gevolgd door Palm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
O ja! Ik dacht dat alles geld zou kosten, dat valt mee!
Achterhaalde marketinggedachte is dat, maar gelukkig beseffen de meeste bedrijven tegenwoordig wel dat klanten behouden op lange termijn veel winstgevender is dan ze op deze manier benadelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het is echt niet raar dat hij bij een nieuw abbo goedkoper is. Providers hebben liever nieuwe klanten natuurlijk, die zijn ze veel meer waard.
kan tot 4mnd van te vorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef lekzzz het volgende:
oe die ziet er wel top uit hoor, zwagertje krijgt morgen de legend. Maar ik denk dat ikzelf voor de Desire ga. Nu nog bedenken of ik hem nu al mag aanschaffen of tot m'n abonnement verlenging moet wachten. Dat kan pas in juni
Daar heb je ook wel weer een punt. Ach, boeiend, ik ben geen provider.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef svefn het volgende:
[..]
Achterhaalde marketinggedachte is dat, maar gelukkig beseffen de meeste bedrijven tegenwoordig wel dat klanten behouden op lange termijn veel winstgevender is dan ze op deze manier benadelen.
Ook zonder abonnement?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef lekzzz het volgende:
Nou ik heb de knoop doorgehakt, ik ga een desire bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |