quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje bezig hè.
[ afbeelding ]
Het is dan ook spannendquote:
Ze gaan vast ook wel weer weg...anders moeten we een speciale welkoms topic maken...die doet mera wel maken...vindt ze leuk de schatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Grappig om te zien dat er veel mensen op dit topic afkomen die je normaal nooit bij de RLS'en ziet
Dat is hot! Ik wil dat ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg het op de voet!
ramptoerismequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Grappig om te zien dat er veel mensen op dit topic afkomen die je normaal nooit bij de RLS'en ziet
Tweede topic in RLS voor mij. 1e was die gladheidsbende in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Alle linkjes staan toch in de OP? De linkse balk is gewoon een updatende tweetreeks op keyword 'Tsunami"quote:
Zo bedoel ik het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van mij hoeft die helemaal niet te komen, er bestaat niets zoiets als een 'niet-destructieve tsunami'.
das sluikreclamequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, al die gasten hebben Hawaii shirts aan
Die was goed he?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweede topic in RLS voor mij. 1e was die gladheidsbende in Amsterdam
Dat is het hier (bijna) altijd hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hier
Slaap lekker en niet aan een Tsunami denken hoor, want dan plas je je hele bed natquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef DuchessX het volgende:ga zo lekker slapen, ik kijk morgenvroeg wel of er nog iets is gebeurd
Niet zo zeuren Priscillaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
hoelang nog?
Als dat dadelijk écht hier door de straten schalt, is dat toch wat minder relaxt.quote:
Come to our beautifull islandquote:
dubble d in tha housequote:
Te langquote:
quote:
In de zin van, ik hoop op een grote golf. (Zodat ik niet de hele tijd voor niks heb zitten kijken)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik neem maar aan dar je dat niet meent
Gezellig blijven hangen danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hier
shit dankijk ik morgenochtend wel als het te lang duurtquote:
popcorn en drank erbijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig blijven hangen dan![]()
Nu naar bed en over zeven uur de wekker laten gaan!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef Guard het volgende:
hmmm en nu gaan roepen dat het in Japan hogere golven worden, over 7 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |