Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Oké, wat jij wiltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Egwel, van mij wel, en ik had ook de LaPo
ander topic ckrquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Egwel, van mij wel, en ik had ook de LaPo
Ik wilde op tijd naar bed, maar ik kan niet stoppen me kijken!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, die beelden vanuit Hawaï zijn zo onheilspellend
gewoon opnemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd naar bed, maar ik kan niet stoppen me kijken!
boeiend als hawaii er morn niet meer is...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd naar bed, maar ik kan niet stoppen me kijken!
Jij hebt gewoon je modkrachten misbruiktquote:
Het is maar goed dat niet de hele wereld zoals jij isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
boeiend als hawaii er morn niet meer is...
zelfde met vallen kabinet, boeiend. Verder met de orde vd dag
ik wilde eerst een van zijn posts deleten, dan viel het niet opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je modkrachten misbruikt
Weet je zeker dat je LICHT autistisch bent ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
boeiend als hawaii er morn niet meer is...
zelfde met vallen kabinet, boeiend. Verder met de orde vd dag
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je LICHT autistisch bent ?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
al die ophef
![]()
als t gebeurt, begin dan met uitzenden en niet de godganse tijd
quote:Ja hoooi!! Om 12:52 moet je kijken.. Dan barst het los!!
dat zou wel leuker zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dat ze bij het olympischw schaatsen alleen de winnende race uit moeten zenden.. Dat ze de overige gewoon niet moeten laten zien.
Boefjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wilde eerst een van zijn posts deleten, dan viel het niet op
Jij houdt er wel hele rare ideeën op na. Jij gaat zeker ook in het leger om af te knallen ipv te helpen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat zou wel leuker zijn![]()
of alleen de races/wedstrijden die erom doen.
wat heb ik aan afrika tegen estland oid
Dus dan zou je wedstrijden als Twente - Excelsior ook af kunnen schaffen en alleen de topwedstrijden uitzenden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat zou wel leuker zijn![]()
of alleen de races/wedstrijden die erom doen.
wat heb ik aan afrika tegen estland oid
ik ga niet in het leger, mag niet van zequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij houdt er wel hele rare ideeën op na. Jij gaat zeker ook in het leger om af te knallen ipv te helpen?
je hoeft ze niet af te schaffen, zijn wel degelijk van belang voor een competitie maar uitzenden ervan vind ik onnodig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dus dan zou je wedstrijden als Twente - Excelsior ook af kunnen schaffen en alleen de topwedstrijden uitzenden?
Wedstrijden die er echt toe doen?
Of redeneer ik nu verkeerd?
"Bas! Houd de rechterflank goed dicht!! "quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ga niet in het leger, mag niet van ze![]()
en zo ja, niet om iemand af te knallen maar als uitdaging voor mezelf dat ik mezelf kan afbeulen![]()
en ik had al eerder gezegd dat ik anders ben dan anderen
daarom geen gevechtfunctie voor mij, liever een zware ondersteunende functiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
"Bas! Houd de rechterflank goed dicht!! "
"Moment sergeant!! Eerst even 50 keer opdrukken!"
En wat nou als zo'n ogenschijnlijk onbelangrijke wedstrijd plotseling toch een hele verassende uitkomst heeft?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hoeft ze niet af te schaffen, zijn wel degelijk van belang voor een competitie maar uitzenden ervan vind ik onnodig.
Kijk daarom ook wel naar voetbal maar dan t liefst naar de samenvatting...hoogtepunten enzo
Ja, houd maar op. Het slaat kant nog wal.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ga niet in het leger, mag niet van ze![]()
en zo ja, niet om iemand af te knallen maar als uitdaging voor mezelf dat ik mezelf kan afbeulen![]()
en ik had al eerder gezegd dat ik anders ben dan anderen
Hoogtepunten mogen wel, vind blesures hoogtepunten, wedstrijd staken ook. Maar 80min bal rondspelen zonder echte kansen is slaapverwekkendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En wat nou als zo'n ogenschijnlijk onbelangrijke wedstrijd plotseling toch een hele verassende uitkomst heeft?
Twente verliest, 8 spelers van Twente raken geblesseerd.. Spreekkoren waardoor de scheids de wedstrijd tijdelijk staakt...
Moet die wedstrijd dan ineens wel uitgezonden worden?
quote:
quote:
Wanneer heb je je whirlpool? Dan kom ik op bezoek met m'n dressuurzweepquote:
ik heb een wasmachine van whirlpool, telt dat ook?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer heb je je whirlpool? Dan kom ik op bezoek met m'n dressuurzweep
Ga je erin zitten dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb een wasmachine van whirlpool, telt dat ook?
Ik zeg niet dat het niet kan, ik vraag of ie het doetquote:
Ik dacht eerst WUT!?quote:
ik ben tamquote:Op zondag 28 februari 2010 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twee mods hier? das denk ik helemaal uniek
Ze piepen al als er eentje is
Word het je te heet onder de voeten hier?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga nog ff wat anders doen en dan maar richting bed![]()
![]()
[ ] Geschiktquote:Op zondag 28 februari 2010 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, ik heb gewoon zin om het leger in te gaan en mensen af te schieten, damn
quote:
Jij speelt te veel spelletjes vriendquote:Op zondag 28 februari 2010 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, ik heb gewoon zin om het leger in te gaan en mensen af te schieten, damn
lol wtfquote:Op zondag 28 februari 2010 00:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat doe je nou, nu kan ik niet meer slapen
ah gossiequote:Op zondag 28 februari 2010 00:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat doe je nou, nu kan ik niet meer slapen
Maar jij bent toch ook een schatjequote:Op zondag 28 februari 2010 00:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jaaa afblijven dus! ALLLLLLLLLL MINE!
KOMT DAN JONGE, LELIJKE NATNEK!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een schatje
Uhu, en ook een beetje hetzelfde als in zijn Mechanical Animals-tijdperkquote:Op zondag 28 februari 2010 00:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Marilyn?Ze heeft idd wel net zoveel make-up op
Ik denk serieus dat ze mooier zou zijn zonder al die poeder, maarja, als je er elke dag les in krijgtquote:Op zondag 28 februari 2010 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, en ook een beetje hetzelfde als in zijn Mechanical Animals-tijdperk
Ga eens afwassen ofzo!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:01 schreef Samzz het volgende:
Jongens. Houd verdomme eens op te zeiken over As dr make-up. Het is haar keuze. Ga fappen of zo.
Al lang gedaan. Als je alleen maar komt om te zeiken, kan je ook gewoon optiefen. Kutmod.quote:
Rooie feestdagen of gewoon een totaal gebrek aan sociale vaardigheden?quote:Op zondag 28 februari 2010 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al lang gedaan. Als je alleen maar komt om te zeiken, kan je ook gewoon optiefen. Kutmod.
Komt hier practisch nooit meer en dan opeens binnenvallen met gezeik op een ander.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Rooie feestdagen of gewoon een totaal gebrek aan sociale vaardigheden?
Ok, gewoon een psychisch wrak dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt hier practisch nooit meer en dan opeens binnenvallen met gezeik op een ander.
En dan heb ik geen sociale vaardigheden. Hou toch op zeg.
sjaggo sanne?quote:Op zondag 28 februari 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt hier practisch nooit meer en dan opeens binnenvallen met gezeik op een ander.
En dan heb ik geen sociale vaardigheden. Hou toch op zeg.
Nee. Ik word alleen ontzettend moe van dat gezeik hier constant. Is het niet Nath, dan is het wel As dr make up. Je mag best zeggen dat je t niet mooi vind, maar laat mensen ook in hun waarde.quote:
Dat zei ik niet, ik zei dat ik wou wedden dat ze er zonder mooier uit zou zien, nu zou ik er ook wel doen hoor, lachend, als je het wilt weten.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik word alleen ontzettend moe van dat gezeik hier constant. Is het niet Nath, dan is het wel As dr make up. Je mag best zeggen dat je t niet mooi vind, maar laat mensen ook in hun waarde.
Ik heb het toch niet alleen tegen jou of wel? Of ben jij jongens in je eentje?quote:Op zondag 28 februari 2010 01:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat ik wou wedden dat ze er zonder mooier uit zou zien, nu zou ik er ook wel doen hoor, lachend, als je het wilt weten.
Als je kleine Bob meerekentquote:Op zondag 28 februari 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet alleen tegen jou of wel? Of ben jij jongens in je eentje?
Kleine Bob heeft een eigen persoonlijkheid?quote:
Dan lees je er lekker overheen. Maar ga niet met een groep een persoon aanvallen. Dat is zwak.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:27 schreef Redbaron het volgende:
assiej is ook een miep, als t positief is is t goed, klein puntje van kritiek, wat dan ook, begint ze te miepen en onredelijk te doen
Jup, de ah.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Is er nog een supermarkt open vandaag in Enschede?
Aw boe-hoe.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:27 schreef Redbaron het volgende:
assiej is ook een miep, als t positief is is t goed, klein puntje van kritiek, wat dan ook, begint ze te miepen en onredelijk te doen
tuurlijk stomme kut, ik praat voor een ander....quote:Op zondag 28 februari 2010 09:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aw boe-hoe.
Huilie.
jij bent maar een mee prater.
Ik heb tenminste iets waar ik voor 'leef'quote:Op zondag 28 februari 2010 09:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tuurlijk stomme kut, ik praat voor een ander....![]()
ie bint n huillie altijd maar jezelf te lopen verdedigen tov je plamuur.
ohjah....quote:Op zondag 28 februari 2010 10:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets waar ik voor 'leef'![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah....
mening verschilt daarin....en noem me geen meeprater want dat ben ik absoluut niet
en kap ns met diedingen, ik hoef ze niet, sarcastisch of niet
Doe eens normaal, ik snap dat dat moeilijk voor je isquote:
Dank. Gingen ze niet meer supermarkten op zondag open gooien? Ik herinner me nog ooit iets gelezen te hebben dat er 6 een aanvraag hebben gedaan. En vanuit het mooie Pathmos is Esmarkerrondweg niet de meest dichtstbijzijnde supermarkt te fiets.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, de ah.
Noord Esmarkerrondweg 421
Elke zondag volgens mij
geen idee, kom niet uit enschedequote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank. Gingen ze niet meer supermarkten op zondag open gooien? Ik herinner me nog ooit iets gelezen te hebben dat er 6 een aanvraag hebben gedaan. En vanuit het mooie Pathmos is Esmarkerrondweg niet de meest dichtstbijzijnde supermarkt te fiets.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank. Gingen ze niet meer supermarkten op zondag open gooien? Ik herinner me nog ooit iets gelezen te hebben dat er 6 een aanvraag hebben gedaan. En vanuit het mooie Pathmos is Esmarkerrondweg niet de meest dichtstbijzijnde supermarkt te fiets.
doe je ding en negeer me dan, doe ik t ook bij jou. zijn we beide gelukkigquote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doe eens normaal, ik snap dat dat moeilijk voor je is
maar dat je zo diep zinkt en iemand 'dood' wenst
Laat wel veel zien hoe jij in elkaar steekt..
![]()
![]()
![]()
Niet gaan huilen he
'Assiej is een miep etc.etc.'quote:Op zondag 28 februari 2010 10:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
doe je ding en negeer me dan, doe ik t ook bij jou. zijn we beide gelukkig
Ah, toch goed dat je wist wat er open was, in tegenstelling tot mij.quote:
Ik ken wel een paar mensen in de buurt van 'die school' (bij de pianowinkel gok ik dan) wonen, maar eigenlijk is mijn sociale netwerk meer gericht op studenten dan bewoners van die wijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Assiej het volgende:
[..]U woont op pathmos
kent u ook een paar mensen die in de buurt van die school wonen ?
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, toch goed dat je wist wat er open was, in tegenstelling tot mij.![]()
[..]
Ik ken wel een paar mensen in de buurt van 'die school' (bij de pianowinkel gok ik dan) wonen, maar eigenlijk is mijn sociale netwerk meer gericht op studenten dan bewoners van die wijk.
Ik ben een import-tukker. Oorspronkelijk ben ik een achterhoeker.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:37 schreef Assiej het volgende:
[..]ja ik weet niet of daar de piano winkel zit, er zit een voetbal veldje voor wat ik nog weet..
kan ik wel namen gaan noemen hier maar denk dat je ze dan niet kent
ben je zelf geen echte enschedeer?
Ik ben er paar jaar terug geweest, er was wel een basisschoolquote:Op zondag 28 februari 2010 10:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben een import-tukker. Oorspronkelijk ben ik een achterhoeker.
En ik denk dat jij de basisschool aan de spinnerstraat bedoeld, kan dat? De basisschool die ik in gedachte had zit aan de elferinksweg, maar daar zit volgens mij geen voetbalveldje bij. Ik woon in de buurt van de Groene Moskee, dus zeg maar het nieuw-bouw gedeelte van de Pathmos. Maar ik ken wel een aantal mensen uit die buurt ja.
Ik ken wel een Glen, maar niet in Pathmos.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben er paar jaar terug geweest, er was wel een basisschool
zegt de naam Glen je iets ?
Itakke?(ramon)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ken wel een Glen, maar niet in Pathmos.
Die naam zegt me wel wat, volgens mij is hij een kennis van mijn onderbuurman, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
Hmmquote:Op zondag 28 februari 2010 11:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die naam zegt me wel wat, volgens mij is hij een kennis van mijn onderbuurman, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ene Martin (gast die veelal plaatjes draait op buurtfeestjes enzo)quote:
Ook Twan toevallig ?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ene Martin (gast die veelal plaatjes draait op buurtfeestjes enzo)
McDonald's Holtenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Goedmorgen
werken
op de zondag
wat doe je dan
Of ik een Twan ken? Nee.quote:
Dat verdiend geen drol ofwel? hier is iig minimum loonquote:Op zondag 28 februari 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
McDonald's Holten
Gisteren de drukste dag in 't afgelopen half jaar gehad ofzo
Wat zijn de euroknallers van deze week?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
McDonald's Holten
Gisteren de drukste dag in 't afgelopen half jaar gehad ofzo
Mwah, minimumloon + ¤1,50 ofzo. Mag iig niet klagenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat verdiend geen drol ofwel? hier is iig minimum loon
of eet je sneaky de hele dag bigmacs
Dezelfde als het afgelopen half jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat zijn de euroknallers van deze week?
Pff! Jullie zouden een beetje af moeten kijken bij de Burger King, die gooit tenminste elke week wat anders in de aanbieding.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dezelfde als het afgelopen half jaar
Ik zou vanavond niet rond een uur of half 7 bij de Mc in Holten komen. Dan sta je dus serieus een uur in de rijquote:Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Jullie zouden een beetje af moeten kijken bij de Burger King, die gooit tenminste elke week wat anders in de aanbieding.
En nu zit ik te twijfelen of ik dat pokke-end naar de supermarkt zal fietsen, of gewoon even naar de Mac vanavond voor avond eten.
Twan draait ook plaatjes, radio pathmos oid .quote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of ik een Twan ken? Nee.
Maar ik woon ook niet in het gedeelte van de Pathmos rond de school die jij bedoeld. Ik woon daar bijna een kilometertje vandaan eh?
ivm weekendtarief neem ik aan?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, minimumloon + ¤1,50 ofzo. Mag iig niet klagen
En nee, ik eet bijna nooit bij de Mc
word dan een leuke relatie als hij mijn kusjes niet wiltquote:Op zondag 28 februari 2010 11:24 schreef Oldenzaal het volgende:
En toch zie ik ergens in de verte wel een sprankelende relatie tussen Bas en As!
Doorgaans degene die de voorraden op peil houdt, degene die mensen aan 't werk houdtquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
ivm weekendtarief neem ik aan?
ijsjes zijn wel lekker
en kip nuggets
wat is je 'functie' ?
niet zo lui zijn, gewoon fietsenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff! Jullie zouden een beetje af moeten kijken bij de Burger King, die gooit tenminste elke week wat anders in de aanbieding.
En nu zit ik te twijfelen of ik dat pokke-end naar de supermarkt zal fietsen, of gewoon even naar de Mac vanavond voor avond eten.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
-knip-
ik pak de auto al naar de super 500m verderop
En jij wilde het leger in om jezelf lekker af te beulen?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik pak de auto al naar de super 500m verderop
jup, maar ik doe eens per week boodschappen en haal vrij veel drinken, dus dat is lopend nauwelijks mee te slepenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En jij wilde het leger in om jezelf lekker af te beulen?
Sure..quote:Op zondag 28 februari 2010 11:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup, maar ik doe eens per week boodschappen en haal vrij veel drinken, dus dat is lopend nauwelijks mee te slepen
In 't leger moet je ook met bijna ondraagbare dingen lopenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup, maar ik doe eens per week boodschappen en haal vrij veel drinken, dus dat is lopend nauwelijks mee te slepen
Goeie zaakquote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Heerlijke morgen! Gewoon heel lang geslapen en nu in bed tv kijken!
Moet ik ook! Maar ik doe ook alles op de fiets of lopend!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar dat is handzamer, 9l melk, 8x ijsthee en wat energydrank is niet te dragen.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In 't leger moet je ook met bijna ondraagbare dingen lopen
Ga je wat vaker!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar dat is handzamer, 9l melk, 8x ijsthee en wat energydrank is niet te dragen.
qua gewicht wel maar te lomp enzo
nee want mijn favoriete kassamiep is er alleen op zaterdagquote:
Haha, okequote:Op zondag 28 februari 2010 11:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee want mijn favoriete kassamiep is er alleen op zaterdag
Ohjah en als ik fulltime werk heb ik alleen dan tijd
hier niet, alleen op donderdag, de rest tot 8.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, de supermarkten zijn tot 9 open,
Oke, bijna goed excuusquote:Op zondag 28 februari 2010 11:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hier niet, alleen op donderdag, de rest tot 8.
en als je pas om half 8 of later terugkwam of helemaal niet thuis moet je wat he
Kom ik wel de functie alles opeten doenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doorgaans degene die de voorraden op peil houdt, degene die mensen aan 't werk houdt
Fucking hell!! De smoesjes worden steeds slechter!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee want mijn favoriete kassamiep is er alleen op zaterdag
Ohjah en als ik fulltime werk heb ik alleen dan tijd
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Fucking hell!! De smoesjes worden steeds slechter!
Je gaat ook nooit doordeweek!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ze is altijd heel vriendelijk en lacht lief en she's cute
![]()
en heb dr nog nooit door de week gezien.
Heerlijk is dat he?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:07 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen, herboren na 13 uur slapen.
Moet je nu eigenlijk nog in bed liggen! Heerlijk luiquote:Op zondag 28 februari 2010 12:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zeker is dat heerlijk, gister 14 uur gewerkt dus was er ook wel aan toe.
Goed, ik ben net wakker. Lekker muziek aan 't luisteren en koffie aan het drinken.quote:
Was ik ook van uit gegaan dus had gister mijn seizoenkaart al uitgeleend, dan maar in de binnenstad kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Moet je nu eigenlijk nog in bed liggen! Heerlijk lui
^^ Freak!quote:
joah geet wa, nog lekker lui in bed.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed, ik ben net wakker. Lekker muziek aan 't luisteren en koffie aan het drinken.![]()
Hoe is 't met jou?
Hmm.. Jammer!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was ik ook van uit gegaan dus had gister mijn seizoenkaart al uitgeleend, dan maar in de binnenstad kijken.
[..]
^^ Freak!
Wat heb je gister gemold dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah geet wa, nog lekker lui in bed.
Moet straks alleen spul van mn auto aftrekken wat ik gister gemold heb
Achja, binnenstad kan ook gezellig zijn en nu wil ik mn kaart nog wel uitlenen, 3 weken verder ofzo en ik wil elke wedstrijd zienquote:
1 Goeden Middag Mevrouw!quote:
Ben met uitladen op mn sideskirt gaan staan, nu hangt die los en moet ik m weer vastkitten als ik bij de dealer geen montagedingen kan halenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb je gister gemold dan?
Dommie.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben met uitladen op mn sideskirt gaan staan, nu hangt die los en moet ik m weer vastkitten als ik bij de dealer geen montagedingen kan halen
Goed bezig jongen!! Jij komt er welquote:Op zondag 28 februari 2010 12:48 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zo naar Twente bier zuipen met een kater tjoooooooooooow.
Sanderquote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh.
Selma!, alles wel?quote:
Ik heb net gedoucht.quote:
Volgens mij de Sanders ook tussen 4 en 8 ofzo, aan de kuipersdijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goeiemiddag, nog harde seks gehad dan?quote:
Nah, vrijdagavond al.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goeiemiddag, nog harde seks gehad dan?
Hallo Kreaquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
'middag.
mag ik testen?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef Fems het volgende:
Hmm. Ik heb toch zo'n raar ding gekregen! Volgens mij is het van bamboe. Een handschoen. zo'n schrubhandschoen...Krijg nu heerlijk zachte benen, zegt de gebruiksaanwijzing
Dat ken ik. Dat is om je dode huidcellen te verwijderen en het schijnt te helpen tegen celullitis.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef Fems het volgende:
Hmm. Ik heb toch zo'n raar ding gekregen! Volgens mij is het van bamboe. Een handschoen. zo'n schrubhandschoen...Krijg nu heerlijk zachte benen, zegt de gebruiksaanwijzing
Jij hebt alleen levende huidcellen?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat ken ik. Dat is om je dode huidcellen te verwijderen en het schijnt te helpen tegen celullitis.
Maar daar heb ik gelukkig sowieso geen last van.
Dus mijn dode huidcellen zijn nu allemaal verdwenen! Joehoe!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ken ik. Dat is om je dode huidcellen te verwijderen en het schijnt te helpen tegen celullitis.
Maar daar heb ik gelukkig sowieso geen last van.
Ik heb het over vetbubbeltjes ofwel cellulitis.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt alleen levende huidcellen?.
Kun je dat bewijzen?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb het over vetbubbeltjes ofwel cellulitis.
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb een ban. Niet hier, op een ander forum.
Stout meisje.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De beheerder een droeftoeter genoemd.
Boefje!!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar krijg je een ban voor? Is dat het EO forum ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier, een oldbie.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Als Enschedeer hier ook maar eens posten
Nee?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aan mijn woord heb je niet genoeg?
Een penny forum. Nu moet ik erbij zeggen dat ze denken dat ik een relschopper ben.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En daar krijg je een ban voor? Is dat het EO forum ofzo?
Niet Oldbie genoeg voor het Oldbie only forum maar ook geen newbie meer neequote:
Maar dat ben je helemaaaaaaal nietquote:Op zondag 28 februari 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een penny forum. Nu moet ik erbij zeggen dat ze denken dat ik een relschopper ben.
Oldbie uit het Enschede topic.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef DrMarten het volgende:
Niet Oldbie genoeg voor het Oldbie only forum maar ook geen newbie meer nee
Daarom. Ik was een rellert die met een proxi op die site was beland om te rellenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat ben je helemaaaaaaal niet
Ah op die manier...... lang geleden dat Enschede-topicquote:Op zondag 28 februari 2010 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oldbie uit het Enschede topic.
Hier alles okay. Daar?
Ghehequote:Op zondag 28 februari 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik was een rellert die met een proxi op die site was beland om te rellenZo geloofwaardig. Het was gewoon m'n eigen IP.
Ow kut, dat moet ik ook nog. Hopen dat het dan een beetje droog is.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, toch de boodschappen gedaan. Maar vraag me niet hoe.
Geen supermarkten die een aantal uur open zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Fems het volgende:
In groningen zijn geen winkels open opzondag!
En ik heb geen hamburgers meerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Fems het volgende:
In groningen zijn geen winkels open opzondag!
Nope, helaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen supermarkten die een aantal uur open zijn?
Och, zou ik niet doen!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:50 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoef alleen maar even brood te hebben, dus nu aan het twijfelen of ik straks door de regen ga of morgenochtend eerder opsta om dan boodschappen te doen.
Dat heb ik ook niet in huis en daar kom ik de dag niet op doorquote:Op zondag 28 februari 2010 14:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Och, zou ik niet doen!Je kan ook yoghurt eten morgen
Hmm.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet in huis en daar kom ik de dag niet op door
Ik hoop dat ze hem gewoon de rest van het seizoen laten staan ipv Kufo.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj Twente op 1-0 door de Jong
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem gewoon de rest van het seizoen laten staan ipv Kufo.
Oh, dan kan ik zorgeloos met de auto naar Cinestar.quote:
Die grote Audi?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik zorgeloos met de auto naar Cinestar.
Hummer.quote:
Ik luister FC Twente Radioquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
Iemand ergens een stream?
Hummerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hummer.
Jammer dat ze niet meer gemaakt worden
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Word weer lekker druk bij de Mc straks
dan sta je er in ieder geval niet voor nietsquote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Word weer lekker druk bij de Mc straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |