SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PPS , bonusje voor de Fokkertjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker , Rock Out
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat FTW!
![]()
Your musical compatibility with brt777 is Very Highquote:
Wow die was ik al vergetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
Your musical compatibility with brt777 is Very High
Dan zit je al gelijk goed
Rocker ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:59 schreef MouzurX het volgende:
Hoe noem je jezelf als je dat geloof aanhangt?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:55 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik denk er nu aan mij te bekeren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ah, een gefrustreerde rocker-topic. Die vervelen nooit. Nou ja, bijna dan.
Klaar met patat en friet , we stappen over op de bittergernituurquote:Op maandag 1 maart 2010 11:34 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Het is patat mensen. PATAT! Mensen die friet gaan lopen brullen, leven onder een steen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef tim1986 het volgende:
te moeilijk.. ik kom hier niet op fok om moeilijke dingen te lezen
Patat: 1.050.000quote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef Gydeon het volgende:
Van google:
"God zag dat het patat was" : 8000 results
"God zag dat het friet was": 8560 results ( waarbij meteen de suggestie kwam dat God ook zag dat het feest was, dus friet = feest)
Godquote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef Gydeon het volgende:
Van google:
"God zag dat het patat was" : 8000 results
"God zag dat het friet was": 8560 results ( waarbij meteen de suggestie kwam dat God ook zag dat het feest was, dus friet = feest)
Van Dobben?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Klaar met patat en friet , we stappen over op de bittergernituur
Maakt me geen fuck uit eigenlijkquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Maakt me geen fuck uit eigenlijk![]()
straks krijgen we een NEE HET IS VAN DOBBEN , NEE HET IS MORA oorlog
haha te veel eer , te veel eerquote:Op maandag 1 maart 2010 17:18 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, goddelijke paints![]()
![]()
Hahaha , de eer .. het wordt me een beetje te veelquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef ToT het volgende:
Picture this! Het plaatje hier opd e weblog bevestigt dat je gelijk hebt!(ff op het plaatje klikken daar.)
Vandaar dat we hem nog steeds eren met Vikingmetalquote:Zie hier, rock is heilig , metal goddelijk en hip hop is voor apen. Ik hoop dat jullie nu het licht hebben gezien, en de waarheid kennen. En als het weer onweert, geef Thor dan de rock groet, zodat hij weet dat zijn muziek leeft onder de mensen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geniaal topic, ben het helemaal eens met dit verhaal van het geloof!
oh ? maar het staat geschreven , dus het is waar. Ongelovige hond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:01 schreef FastFox91 het volgende:
Je kan wel painten, maar het moraal klopt niet.
Metallicaquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Dit topic verdient een post. Ik zou er bijna in gaan geloven!
Een oud topic omhoogschoppen voor een reactie die feitelijk ook niets toevoegt. Well donequote:Op maandag 12 april 2010 12:13 schreef Editeur het volgende:
Zoveel moeite voor 3 pagina's nongerelateerde reacties. Well done![]()
En er vervolgens op reagerenquote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een oud topic omhoogschoppen voor een reactie die feitelijk ook niets toevoegt. Well done
En nog is er niets gezegd over die trieste rockerquote:Op maandag 12 april 2010 12:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, die drie minuten maken geen verschil he?
Het was ook niet de bedoeling om er iets serieus uit te halen .. domme aapquote:Op maandag 12 april 2010 12:13 schreef Editeur het volgende:
Zoveel moeite voor 3 pagina's nongerelateerde reacties. Well done![]()
Ditquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |