SCHIJTKEMKERS!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
Zal die golf een verkeerde wissel gemaakt hebben?
ik denk niet dat we ze voorbij zien drijven hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan nóg kijkt dat niet ontspannen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Anniebab het volgende:
elke keer als die palm gaat wuiven denk je dat er storm opsteekt, maar volgens mij schudden ze er dan een kokosnoot uit,daarna is ie weer stil...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Anniebab het volgende:
elke keer als die palm gaat wuiven denk je dat er storm opsteekt, maar volgens mij schudden ze er dan een kokosnoot uit,daarna is ie weer stil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit - en waarom doen mijn smileys het niet?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Zwaaiend naar hun moeder, weet je welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik denk niet dat we ze voorbij zien drijven hoor
Hij is al 10 minuten te laat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan het nou een anti-climax zijn als dhr Stoe N. Amie nog niet gearriveerd is
"Kijk mam, zonder handen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zwaaiend naar hun moeder, weet je wel_!
Oew, da's een mooi plaatjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef Disana het volgende:
Hawaiï over een kwartiertje als het goed is. Ik kijk hier:
http://www.honoluluadvertiser.com/article/99999999/MOGULUS02/399990001&template=mogulus
Nee, dat is ditquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef kree het volgende:
lol ramptoerisme in de 21e eeuw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |