Niet veel. Etcie gaat trouwen en PS is zwanger.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Heb ik nog veel gemist?
Dat zul je aan hen moeten vragen.quote:
Laat je hem na het voeren ook nog even het eindproduct Eend zien bij een poelier?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:52 schreef iamredleader het volgende:ik denk niet dat de dames antwoord gaan geven op zulke vragen
Ik ga me aankleden en straks de deur uit, samen met Jair de eendjes voeren
Bij een rondje zappen kwam ik langs 8 zenders waar het op uitgezonden werdquote:Op maandag 1 maart 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog de sluitingceremonie van de OS gezien? Micheal Buble en William Shatner waren erg goed.
Noemen ze dat briesje een storm?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
23 miljoen euro stormschade in Nederland
http://www.nu.nl/binnenla(...)de-in-nederland.html
Storm? Welke storm?Ik heb daar echt helemaal niets van meegekregen
Blijkbaar. Ik heb alleen heel veel regen gezienquote:
Ik ook. Op tv.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb alleen heel veel regen gezien
Nou, fijnquote:Op maandag 1 maart 2010 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, gelukkig gaat het weer kouder worden.
Iedereen raakte in paniek en ging meteen bestellen denk ik. Peaceman heeft 2 kaartenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, fijn
Ik wil lente!
Ohja: Lowlands nu *wel* uitverkocht
10.000 kaarten in een dag
Rotterdam is niet heel Nederland hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
23 miljoen euro stormschade in Nederland
http://www.nu.nl/binnenla(...)de-in-nederland.html
Storm? Welke storm?Ik heb daar echt helemaal niets van meegekregen
Diegene die dat slimme plan van "per ongeluk" kaarten dubbel boeken heeft bedacht is briljant.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, fijn
Ik wil lente!
Paniekeffect, denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, fijn
Ik wil lente!
Ehm, buiten de paniek om zijn er dan sowieso 45.000 in EEN WEEK verkocht. Dat heeft met paniek niets te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen raakte in paniek en ging meteen bestellen denk ik. Peaceman heeft 2 kaarten
Nou nee. Zoals gezegd: in 1 week sowieso al 45.000 van de 55.000 verkocht. Ze hoefden ECHT geen stunts uit te halen om die laatste 10k ook nog te verkopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diegene die dat slimme plan van "per ongeluk" kaarten dubbel boeken heeft bedacht is briljant.
Perfecte verkoopcijfers nu.
nee dat is waar... het is gewoon ook belachelijk snel gegaan....quote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, buiten de paniek om zijn er dan sowieso 45.000 in EEN WEEK verkocht. Dat heeft met paniek niets te maken.
Ja, daar zat ik net aan te denkenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:41 schreef zebaz het volgende:
Vroegah, toen alles sowieso nog veel beter was, kon je gewoon tot juli kaartjes voor Lowlands krijgen... pft
Yup, gisteren direct toen bekend was dat t een oeps was besteld. En MaJo gebeldquote:Op maandag 1 maart 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
De vraag is: hebben jij en Irien nou kaarten?
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:43 schreef zebaz het volgende:
[..]
Yup, gisteren direct toen bekend was dat t een oeps was besteld. En MaJo gebeld
Weet je zeker dat je Soempie niet aan de lijn had?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
De eerste keer dat het uitverkocht was heb ik gelijk een CJP besteld en daarmee een CJP-kaartje gekocht(die waren nog wel beschikbaar, alsmede de combi-kaarten). Dus in totaal ben ik 5 euro duurder uit dan normaal. Daarna werd de "oeps" bekend.
Ik heb toen MaJo ook gebeld.
M: "Ik heb al besteld!"
N: "okay dan, dan hang ik weer op"
M: "Jij bent wel de sjaak"
N: "hoezo?"
M: "omdat je 5 euro duurder uit bent door die CJP"
N: "ja, maar ik was wel verzekerd van een kaartje"
M: "Ja dat is waar. Hey, shit! Ik heb ook een CJP en had daar ook mee kunnen bestellen"
Dus mevrouw is 10 euro duurder uit
Na 3-4 jaar weet ik het verschil ondertussen welquote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Soempie niet aan de lijn had?
"Wat kommie doen dan?"quote:Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef zebaz het volgende:
MaJo is gewoon niet gewend aan Lowlands-kaartjes-met-kortingIk voel me als dertiger wel enigszins gediscrimineerd. Natuurlijk hebben dertigers sowieso niks te zoeken op festivals, maargoed
Ik dacht eerste tot 27 totdat iemand gisteren 30 zeiquote:Op maandag 1 maart 2010 13:02 schreef zebaz het volgende:
Ja wrijf t er maar in. Boehoe
(CJP is *tot* dertig)
Dit wordt mijn 10e jaar.quote:Stank voor dank krijg je van Mojo als trouw LL-bezoeker. Ik was er zelfs toen t bij lange na niet was uitverkocht (42.000 bezoekers ofzo).
Het is mijn 12e keer, de eerste keer als medewerker (wat eigenlijk leuker/makkelijker is, als je maar niet veel hoeft te werken). Die keer met 42.000 was trouwens toen Pinkpop maar 20.000 kaarten had verkocht. Dat zag er zelfs op tv sneu uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dit wordt mijn 10e jaar.
2003,2004 en 2005 waren niet uitverkocht.
Ik snap t wel, ze willen denk ik toch minder mensen zoals ik en meer mensen zoals uh jij (jongeren!)quote:Ik vind het ook debiel dat LL de vroege vogel heeft afgeschaft en die heeft omgeruild voor CJP's.
Waarom zijn de gewone kaarten dan sneller uitverkocht dan de CJP's?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het is mijn 12e keer, de eerste keer als medewerker (wat eigenlijk leuker/makkelijker is, als je maar niet veel hoeft te werken). Die keer met 42.000 was trouwens toen Pinkpop maar 20.000 kaarten had verkocht. Dat zag er zelfs op tv sneu uit.
[..]
Ik snap t wel, ze willen denk ik toch minder mensen zoals ik en meer mensen zoals uh jij (jongeren!)
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand heeft mij net een bak schijt genoemd
Waarom datquote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand heeft mij net een bak schijt genoemd
Ik vind het afschaffen van die vroege vogels ook belachelijk...enne wat maakt het uit dat je ouder bent dan 30? Ik ben pas begonnen met het bezoeken van festival op mn 30e.. zolang je het kunt, lekker doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef zebaz het volgende:
MaJo is gewoon niet gewend aan Lowlands-kaartjes-met-kortingIk voel me als dertiger wel enigszins gediscrimineerd. Natuurlijk hebben dertigers sowieso niks te zoeken op festivals, maargoed
Geen zin om hier stage te komen lopen? Iemand die koffie haalt is altijd welkomquote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom dat
Live vanaf stageHeb alweer flink gelachen en braaf en rondje koffie gehaald
En de krant brengt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Geen zin om hier stage te komen lopen? Iemand die koffie haalt is altijd welkom
Ik zit hier prima, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Geen zin om hier stage te komen lopen? Iemand die koffie haalt is altijd welkom
quote:
Ik zie liever dat je een krant brengt dan mijn sloffen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit hier prima, maar bedankt voor het aanbod
[..]
Omdat ik blijkbaar op een bepaalde manier op iemand reageerde die te dom is om te poepen.quote:
Ik las "steegj", als in een podiumquote:Live vanaf stageHeb alweer flink gelachen en braaf en rondje koffie gehaald
Ik vraag me af of ik Peace ooit ben tegenkomen of wellicht zelfs gesproken heb. Dat zou pas gek zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het afschaffen van die vroege vogels ook belachelijk...enne wat maakt het uit dat je ouder bent dan 30? Ik ben pas begonnen met het bezoeken van festival op mn 30e.. zolang je het kunt, lekker doen.
Nem, het wordt ook de 10e keer van PeaceBeiden een jubileum.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag...
Mooi dat Lowlands uitverkocht is.
Ik zat nog te twijfelen of ik dit jaar weer eens zou gaan, maar die twijfel kan ik nu dus overboord gooien.
Dank aan alle kaartenkopers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |