En Erik heeft een date dus!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, meneer heeft teruggebeld en er is een nieuwe datum geprikt.
quote:
zeg... ziek okee, maar vol van jezelf...quote:
dat zijn de engsten... geloof mequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar geen date-date. Maar meer een kennismakings-date.
Ik ken het hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
(Gawd, jullie denken vast allemaal dat ik een stom onzeker jong ventje ben! Wat ook zo is
. Met mijn twijfels en mijn gedoe enzo).
Leuk johquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
(Gawd, jullie denken vast allemaal dat ik een stom onzeker jong ventje ben! Wat ook zo is
. Met mijn twijfels en mijn gedoe enzo).
Iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zijn de engsten... geloof me
Die onzekerheid over of het klikt... en zo nee, wat dan... en wat als het van 1 kant wel heel erg klikt en van de andere niet...quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Erik kom er maar in; volgens mij hebben we de échte drinker gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hou op!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die onzekerheid over of het klikt... en zo nee, wat dan... en wat als het van 1 kant wel heel erg klikt en van de andere niet...
en en en
Bah, ik haat single zijn...
Ja, hee, ik zit in hetzelfde schuitje hoor...quote:
Zit je een film op tv te kijken? Ik kijk echt een enorm slechte film met Jennifer Lopez en George Clooney, niet om aan te zienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Zit nog een film te kijken, maar intussen een TVP. Lees wel half mee.
Moi? Ik ben héél beschaafd, jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Erik kom er maar in; volgens mij hebben we de échte drinker gevonden
Gooi ff een touw dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg willen jullie even uit de put zelfmedelijden komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |