Wat een aandachtshoer!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, die Friesinger valt voor de Finish, zweept terwijl ze over het ijs glijdt nog haar schaats naar voren en de Duiters winnen op 0,06, dat was die gesweepte voet dus. Bizar !
Nou kom maar met die golf
deze heb ik aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Anniebab het volgende:
Hebben jullie die stream aan waar ze staan te filmen?
Lee is vooral koreaans toch? of heb ik te veel schaatsen gevolgd?quote:
k voel me nou ook zon smerige ramptoerist....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
Nou ben overgehaald toch streams aan te zetten, hoorde dat er geen mensen meer waren, ja sorry ik ben een watje wat dit soort shit aangaat
Ik sluit niet uit dat er een stonede surfdude straks vindt dat "we nog weleens zullen zien of je niet op een stoenamie kan surfen".quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
Nou ben overgehaald toch streams aan te zetten, hoorde dat er geen mensen meer waren, ja sorry ik ben een watje wat dit soort shit aangaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
DGK is er groot mee gewordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
k voel me nou ook zon smerige ramptoerist....
Nee, ik ga hem bellen. Love him long time.quote:
Het golfdal kan eerst komen, maar de golftop ook. De eerste golf is vaak ook niet de grootste.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die chinees verteld nu onzin, want volgens mij trekt het water zich eerst wat terug voordat het komt.
Nou ik weet nog met 9/11 die man die sprong uit die toren, ik heb dat de hele nacht voor me gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
k voel me nou ook zon smerige ramptoerist....
Weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht dat het ongeveer hetzelfde effect was als bij een onweersbui, net voordat het begint zuigt die bui van de andere kant ook de lucht op. We denken dan dat een bui tegen de wind inkomt, maar dat is niet zo.quote:
Lees net dat Li of Lì de standaard manier is om de chinese lee te schrijven. Maargoed, ons zijn bekend met chinglish. Ze nemen het niet zo noauquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Lee is vooral koreaans toch? of heb ik te veel schaatsen gevolgd?
Ah. Ook lief.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem bellen. Love him long time.
Ik wil winnen omdat ik denk dat het geen Chinees is.
Het backdraft syndroom..ow wacht dat is met vuurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht dat het ongeveer hetzelfde effect was als bij een onweersbui, net voordat het begint zuigt die bui van de andere kant ook de lucht op. We denken dan dat een bui tegen de wind inkomt, maar dat is niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |