Erg hè? Ik krijg er echt een vakantie gevoel vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
ligt er wel allemaal vredig bij, en het water is echt blauw net als in de vakantiebladen.
Ja, dat hebben ze goed afgekeken, die Chinezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
ligt er wel allemaal vredig bij, en het water is echt blauw net als in de vakantiebladen.
Heldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Diemux het volgende:
Ik heb niet 5 minuten geshopt op gelijk het topic te zien sluiten.![]()
[..]
Heb de link van Kwaliteit is weer top. Blauwe zee, mooie stranden.en wijvende palmbomen, echt een vakantiegevoel roept dat opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou weet ik niet meer welke link ik had!
quote:
Ik zeg: Pamela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Blijf je eigenlijk drijven, als je enorme silicone memmen hebt?
Over een half uurtje ziet het er waarschijnlijk een stuk minder appetijtelijk uit daarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb de link van Kwaliteit is weer top. Blauwe zee, mooie stranden.en wijvende palmbomen, echt een vakantiegevoel roept dat op
en nog heel relax ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, d'r lopen gewoon nog mensen doodleuk over straat
deze dus:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste linkje van Kwaliteit in WMP.
Die met lisa nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste linkje van Kwaliteit in WMP.
Ja da's wel een leuk liedje voor straks in het water!quote:
*sproeit stoenami-achtig een gulle slok cola over zijn bureautafelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's wel een leuk liedje voor straks in het water!
Helicopter Helicopter mag ik met jou mee omhoog
Hoog in de wolken wil ik wezen
Hoog in de wolken wil ik zijn
En woar bunt de annanas'n.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een oplichterij, ik heb nog niemand met een hoelahoepel gezien
Wie wil d'r nou een natte whoppert.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef Noek het volgende:
Hebben ze het over een spookstad. Lopen daar gewoon relaxt mensen op straat.
Staan ze daar straks voor een dichte Mc Donalds. Baal je dan zeg.
Geen natte wopperts bij de macquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou een natte whoppert.
Sterker nog! D'r schijnen daar wel vaker golven te zijn!quote:
Als er opeens geen golven meer zijn, moet je je ook zorgen maken!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou een natte whoppert.
De Sneekburger was grappiger geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Whoppert" klonk leuker dan "hamburgert"
ik voel een kliekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's wel een leuk liedje voor straks in het water!
Helicopter Helicopter mag ik met jou mee omhoog
Hoog in de wolken wil ik wezen
Hoog in de wolken wil ik zijn
Helicopter Helicopter vliegen is zo fijn
Dikke raids en lootings!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef woads. het volgende:
Met een beetje geluk komt er live Anarchy.
friesinger golfde wel over t ijs.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
kan de golf wel ff wachten want de ploegenachtervolging is bezig, kan maar 1 ding tegelijk
Maar er is/was een strakke zee en dan ineens een golfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er opeens geen golven meer zijn, moet je je ook zorgen maken!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Noek het volgende:
Zelfs Nederland belt!
Beequeen, hang op!
Wat is er met ons?quote:
Idd was hier ook al opgevallenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs de blanken daar hebben een Chinees accent.
Lekker kliekjes voelen met je dikke geyle tetten!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik voel een kliek![]()
Ik zit in Gert zn hoofd![]()
Oi...was da dan???
Die presentator in de studio praat al Wockyquote:
Ja doe nu 2 dingen tegelijk, naar mart luisteren jullie volgen pppfftt en dat op mijn zaterdagavond, dacht lekker rustig avondje te hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
friesinger golfde wel over t ijs.....
whahahaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Noek het volgende:
Zelfs Nederland belt!
Beequeen, hang op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |