wist wel dat de xp proffesional oem versies wel duur waren vroegerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
de officiele marktprijzen zijn ook wel schandalig hoog he. Voor een OS.
uhhhquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
Weet je zeker dat je computer Windows 7 gaat trekken?
maakt niet je probeert iedengeval te helpenquote:
heb dan ook geprobeerd te downloadenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
k wil gewoon 7 licenties kunnen kopen voor een mooi prijsje.. ( x64 ultimate) ik vertieft t om daar 7x 200 euro voor te lappen!
geen last van :pquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef genakt het volgende:
[..]
heb dan ook geprobeerd te downloaden
mjah weer van die crappie zooi natuurlijk
Kun je niet rearmpje doen? http://tweakers.net/nieuw(...)m-versie-update.htmlquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef genakt het volgende:
Omdat de beta van windows 7 dit weekend afloopt.
hij vraagt bij mij op device drivers voordat hi al instaleert. Ik ga het nog en eens proberenkoop het wel in het echt en dan kijk ik wel verder heb ook nog een computer en 2 laptops tot me beschikking als het echt nodig isquote:
dan krijg ik privelges dus ik moet het als admin doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef Qsblr het volgende:
[..]
Kun je niet rearmpje doen? http://tweakers.net/nieuw(...)m-versie-update.html
Maar meteen Windows 7 halen is beter.
Ik heb het zelf trouwens nooit gebruikt, weet dus niet wat er precies gebeurt als je het uitvoert...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef genakt het volgende:
[..]
dan krijg ik privelges dus ik moet het als admin doen
iemand idee hoe ik de prompt open als admin ?
hoog???? nee niet echt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
de officiele marktprijzen zijn ook wel schandalig hoog he. Voor een OS.
Spuit 11....quote:Op zondag 28 februari 2010 00:39 schreef mug89 het volgende:
bij de aldi hebben de win7 te koop voor 94 euro!
Ik zag laatst een Afrikaanse straathandelaar die Windows 7 Ultimate aanbood voor slechts 10 euro. Bij de Aldi maken ze wel dik winst dan!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:39 schreef mug89 het volgende:
bij de aldi hebben de win7 te koop voor 94 euro!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Je hebt waarschijnlijk nog wel meer tijd, normaliter heb je 3x de mogelijkheid om een rearm te doen, incl initial period zit je dus op max 120 dagen. In jouw geval zou je em normaliter dus nog 2x moeten kunnen rearmen... Ik zeg normaliter omdat ik niet weet of dat voor de test versie ook geldtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:52 schreef genakt het volgende:
Ha gelukt remaning rearm 2 days
remaning days 32![]()
![]()
yes echt bedankt![]()
nu heb ik de tijd om me examen te doen en in de tussentijd heb ik vast wel een goede OS eropgegooid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |