ben nog 2 weken een studentquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
Bij Surfspot kun je hem goedkoper krijgen.
Moet je wel student zijn natuurlijk.
aangepast in opquote:
ja dat is ook niet het probleem om het te kopen maar het is zo ontiegelijk duurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef dewintermuis het volgende:
computer winkel hier waar ik woon verkoopt gewoon OEM licenties aan > jan alleman, zels als je geen nieuwe pc bij ze koopt
volgens hun mag dat omdat MS de voorwaarden niet goed heeft opgesteld
Vorig jaar 500 gig gekocht en doet het nog steeds prima dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef dewintermuis het volgende:
ow.. nja, die pc van je is snel zat nog man
is je HD wel snel ook?
upgrade zeker ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:16 schreef Daniel1976 het volgende:
ultimate bij de aldi voor 95 euries. kijk maar in de aldi folder
oem versiequote:
hmm raar ik kan het iedegeval niet vinden op internetquote:
YEs thanxquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:
aub de link
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_08/OFF02.SHTML
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:16 schreef Daniel1976 het volgende:
ultimate bij de aldi voor 95 euries. kijk maar in de aldi folder
dat maakt niet uit ik heb 1 en 2 maart examen en dat ben ik dus aan het voorbereiden en daar heb ik dus echt me computer bij nodigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Home Premium. Geen Ultimate. Vandaag gekocht.
beter leren lezen.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:
aub de link
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_08/OFF02.SHTML
je weet dat je de ultimate OEM voor ~150 euro kan bestellen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef genakt het volgende:
[..]
dat maakt niet uit ik heb 1 en 2 maart examen en dat ben ik dus aan het voorbereiden en daar heb ik dus echt me computer bij nodig
( ICT opleiding )
het gaat erom dat hij het doet of het nou home is of ultimate
of zitten er echt nadelen aan?
Hihi ik had eerst getikt en daarna pas de advertentie opgezocht. Ik herinnerde het van een foldertje wat ik van de week zag. Ik verbaasde me over het feit dat de aldi tegenwoordig ook al windows verkooptquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
beter leren lezen.....home premium
ja maar die klote leraar heeft het nog steeds niet geregeld en wil er ook niet meer achteraan gaan ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef eleusis het volgende:
Heeft je school geen MSDNAA-lidmaatschap? Ik kan daar gratis en legaal .iso's downloaden met mijn studentaccount. Die Aldi-versie is niet eens legaal, want die is voor systeembouwers...
microsoft knijpt z'n ogen toe, anders zou het niet gebeuren (een boete van MS wil geen enkele winkel hebben)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef eleusis het volgende:
Heeft je school geen MSDNAA-lidmaatschap? Ik kan daar gratis en legaal .iso's downloaden met mijn studentaccount, en dan ook de Business/Ultimate versie. Dat Aldi-ding is niet eens legaal, want die is voor systeembouwers... Dus waarom zou je er voor betalen.
ja ik kreeg dus die meldingen en kreeg natuurlijk die site van microsoft en daar was home dus 199 euroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat je de ultimate OEM voor ~150 euro kan bestellen?
daarnaast is aldi duur:
klik
de officiele marktprijzen zijn ook wel schandalig hoog he. Voor een OS.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef mschol het volgende:
microsoft knijpt z'n ogen toe, anders zou het niet gebeuren (een boete van MS wil geen enkele winkel hebben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |