Vrouwen! O.. wacht...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef BettyWeter het volgende:
M'n vriendin is d'r goggle kwijt, dus vandaag een tochtje winkels gedaan.... (Goos Ski & Outdoor, Sport 2000, Daka, Bever, Skihut, Duijvestein) echt bijna niets meer te vinden. Is ook niet makkelijk trouwens, een goggle kopen met een kritische dame ;-) Model is niet vrouwelijk genoeg, zit niet lekker, verkeerde kleur, te groot, te klein, kleur band is verkeerd, logo is raar, lens is verkeerde kleur....
wat dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmm. raar. wordt beetje moe van desorganisatie bij skischool van de uithof .... :S Zelfs studenten verenigingen werken beter ...
Ja, dat is wel slordig...quote:Op zondag 14 maart 2010 12:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
komen donderdag aan. bleek iedereen van de school al naar huis te zijn. hadden toch wel degelijk geboekt. zouden terug worden gebeld over hoe verder enzo. Is pas net gebeurd (ook na 2 dagen herhaaldelijk bellen en niemand beschikbaar) ... (ook raar want hadden best vanmiddag ook mee kunnen gaan met andere groep ...)
ga nu maandag avond lessen, dinsdag boarden met collega's, woensdag rust, donderdag fotoopdracht en vrijdag foto opdracht en zaterdag rusten om zondag weer te lessen... hoezo drukke week :S
Hmmm dat is inderdaad niet best, maar volgens mij is dat wel vaker zo bij die indoor banen. Geen excuus trouwens, maar het schijnt vaker te gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
komen donderdag aan. bleek iedereen van de school al naar huis te zijn. hadden toch wel degelijk geboekt. zouden terug worden gebeld over hoe verder enzo. Is pas net gebeurd (ook na 2 dagen herhaaldelijk bellen en niemand beschikbaar) ... (ook raar want hadden best vanmiddag ook mee kunnen gaan met andere groep ...)
ga nu maandag avond lessen, dinsdag boarden met collega's, woensdag rust, donderdag fotoopdracht en vrijdag foto opdracht en zaterdag rusten om zondag weer te lessen... hoezo drukke week :S
Breien? Dan kun je een mooie beanie voor jezelf breienquote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. geld... ik heb dan ook weer lekker 4 hele dure hobbies uitgekozen ... (fotografie, surfen, film/muziek en nu boarden). moet slimmer kunnen
Het kan ook erger...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. geld... ik heb dan ook weer lekker 4 hele dure hobbies uitgekozen ... (fotografie, surfen, film/muziek en nu boarden). moet slimmer kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Ik heb leren skiën op een borstelbaan bij Duinrell. Nou weet ik niet of je slechte en goede borstelbanen hebt, maar ik vond het niet echt een goede voorbereiding op de sneeuw... Maar als je al sneeuw gewend bent, misschien dan wel..quote:Op maandag 15 maart 2010 08:50 schreef AardEngel het volgende:
Net terug van weekjes Les Sybelles, tevens laatste week van dit jaar.. ik baal! ik ben een beetje verslaafd aan het boarden, en ik wil niet een jaar wachten hah!
Iemand hier ervaring met lessen op een borstelbaan? wij hebben een hele mooie borstelbaan is ons "dorp" dus ik zit eraan te denken om daar een aantal lessen te nemen om mijn techniek te verbeteren en om een beetje te freestylen!
Waarom vond je het geen goede voorbereiding?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb leren skiën op een borstelbaan bij Duinrell. Nou weet ik niet of je slechte en goede borstelbanen hebt, maar ik vond het niet echt een goede voorbereiding op de sneeuw... Maar als je al sneeuw gewend bent, misschien dan wel..
In Huizen is een redelijk sterke "local crew" die daar veel zit. Een jongen die ik ken board daar ook elke week en doet daar ook veel freestyle enzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:50 schreef AardEngel het volgende:
Net terug van weekjes Les Sybelles, tevens laatste week van dit jaar.. ik baal! ik ben een beetje verslaafd aan het boarden, en ik wil niet een jaar wachten hah!
Iemand hier ervaring met lessen op een borstelbaan? wij hebben een hele mooie borstelbaan is ons "dorp" dus ik zit eraan te denken om daar een aantal lessen te nemen om mijn techniek te verbeteren en om een beetje te freestylen!
Hmm ok, laat ik daar nou net wonenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
In Huizen is een redelijk sterke "local crew" die daar veel zit. Een jongen die ik ken board daar ook elke week en doet daar ook veel freestyle enzo.
Persoonlijk vind ik dat je beter op een borstelbaan kunt lessen dan op een band. Doordat je op de band stil staat mis je de snelheid die je nodig hebt om in de bocht te hangen waardoor je gaat corrigeren door (bijvoorbeeld) op je backside meer voorover te leunen en dan krijg je een "körperknik" waardoor je daar wel je evenwicht kunt houden en je hoeft toch maar relatief weinig kantendruk te hebben. Daarnaast is de baan perfect glad. In de sneeuw heb je meer kantendruk nodig, maar door de knik naar voren (zeg maar je kont naar achteren hebben) kun je die kantendruk veel moeilijk houden waardoor je gaat glijden en eerder happertjes krijgt.
Dan is een borstelbaan beter, want dan heb je die snelheid wel, moet je meer kanten (ondanks dat de ondergrond daar ook aardig egaal is) en kun je meer met je backside in de bocht hangen.
Ik weet niet hoe het daar met je kantenwissel zit. Op de baan is die heel laat, iets wat ook je snowboarden niet ten goede komt. (ze zeggen dat je daarom geen foutje kunt maken wat gewoon totale BS is) Ik weet niet hoe dat met de borstelbaan is, maar ik denk dat die ook vroeger is door de snelheid.
Ik vond het niet realistischquote:Op maandag 15 maart 2010 10:05 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Waarom vond je het geen goede voorbereiding?
haha oke, ik hoor juist dat de baan veel gladder schijnt te zijn, en dat als je het op de baan kan je het overal wel kan! maar zal wel heel persoonlijk zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vond het niet realistischToen ik uiteindelijk het echte werk, deed was dat veel gladder enzo. Maar dat was ook vast wel te verwachten. Maargoed, ik was acht jaar.... Misschien was ik een zeurpiet/ verwend nest.
Pow misschien via de duitse importeur/distributeur?quote:Mammut Sports Group Benelux
Mammut Sports Groub Benelux BV
Verbreepark 8
NL - 2731 BR Benthuizen
Tel. +31 (79) 330 0100
Mammut doet het dus blijkbaar zelf.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:23 schreef MarcoD het volgende:
Mammut:
[..]
Pow misschien via de duitse importeur/distributeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |