Wat een mooie spreiding doen we aan,quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog 3 en een halve week en dan is het al zo ver. Voor mij dan nog een weekje Val Thorens
Ja dat idee heb ik ook.. of alsnog best duur..quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:59 schreef gaatie het volgende:
Zit te denken aan een last-minute midweekje aan het einde vh seizoen, maar waar regel je zoiets goedkoop? Als ik er naar google krijg ik alleen maar crap naar mijn idee...
Zijn de meeste gebieden in Oostenrijk niet al gesloten?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:07 schreef Komakie het volgende:
Vorige jaren had dutch snow wel leuke aanbiedingen voor een redelijk prijsje. Geen idee hoe dat nu is.
Als je naar Oostenrijk gaat zou ik gewoon lekker wat zelf regelen. Goedkoopste kamer in een dorp regelen en kijken of je er nog een skipas bij kunt regelen.
Je hebt nog wel een paar gebieden die open zijn. Vooral de gebieden met Gletsers, maar dat is overal zo. Vergeet niet dat Val Thorens ook een gletser heeft en bijna het hele gebied op gletserhoogte ligtquote:Op woensdag 7 april 2010 22:12 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Zijn de meeste gebieden in Oostenrijk niet al gesloten?
Tijd niks meer van Rnej gezien hier..ijj?
Heb het idee dat vooral die hoogte het em doet, maar da's natuurlijk ook niet zo gek. Meer sneeuwval, lagere temperaturen = meer sneeuw het heel jaar door. Maar idd, gletscher gebieden zullen wel begaanbaar blijven. Maar nooit zoals ik de afgelopen 2 jaar afsluitweek in Tignes heb gehad met goede sneeuw en zelfs 30cm poeder in de 1e week van mei.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een paar gebieden die open zijn. Vooral de gebieden met Gletsers, maar dat is overal zo. Vergeet niet dat Val Thorens ook een gletser heeft en bijna het hele gebied op gletserhoogte ligt
Nope al een tijd niets meer van gehoord
Nu niet meer in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hier wordt ook nog steeds geskied
Had ik niet verwacht.. mja, er staat ook 'matig tot redelijk'.
Hmm nee... *snif* einde seizoen....quote:
mm er is dus vast niets meer te vinden voor 8 mei?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hmm nee... *snif* einde seizoen....
Op naar het volgende seizoen
Jawel, aantal franse gebieden zoasl Val Thorens en Tignes zijn nog tot 8 mei open. En in Tignes heeft het maandag gewoon nog gesneeuwd hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
mm er is dus vast niets meer te vinden voor 8 mei?
Jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:35 schreef ForumGek het volgende:
Komakie: verkoop je eigenlijk ook losse lenzen voor de DXS? Lijkt me wel tof om echt zo'n disco-lens te hebben waar je niet doorheen kan kijken.
ga je in mei weer?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.
Ik heb halverwege het seizoen nog een lens proberen te bestellen, maar ze schijnen erg hard gegaan te zijn.
Misschien als je een winkel kunt vinden die ze al daarvoor had ingeslagen, maar bestellen kan jammer genoeg niet meer.
Spiegellenzen zijn de bom. Handig als je na een avondje flink doorhalen de volgende ochtend moet les geven
Btw in Val Thorens is het gewoon nog goed toeven hoor
Koud genoeg en nog een beetje sneeuw ook. Ik geloof dat er recent nog redelijk veel sneeuw is gevallen.
volgens wintersporters.nl zijn de sneeuwcondities "poedersneeuw"
Straks worden mijn eerste serieuze poederbochten van dit seizoen in mei. Ik heb nog geen serieuze poeder gehad. Volgens mij helemaal niemand.
Nog 2 en een halve week.
Er kan nog veel gebeuren, maar die 2 meter zal niet weg smelten
Jij komt hier nog niet zo lang hequote:Op woensdag 14 april 2010 10:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
ga je in mei weer?
Hoe vaak ga jij wel niet? Werk je daar ofzo? Zo niet waar betaal je dat van?
Zie je in Val Tho dan!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.
Ik heb halverwege het seizoen nog een lens proberen te bestellen, maar ze schijnen erg hard gegaan te zijn.
Misschien als je een winkel kunt vinden die ze al daarvoor had ingeslagen, maar bestellen kan jammer genoeg niet meer.
Spiegellenzen zijn de bom. Handig als je na een avondje flink doorhalen de volgende ochtend moet les geven
Btw in Val Thorens is het gewoon nog goed toeven hoor
Koud genoeg en nog een beetje sneeuw ook. Ik geloof dat er recent nog redelijk veel sneeuw is gevallen.
volgens wintersporters.nl zijn de sneeuwcondities "poedersneeuw"
Straks worden mijn eerste serieuze poederbochten van dit seizoen in mei. Ik heb nog geen serieuze poeder gehad. Volgens mij helemaal niemand.
Nog 2 en een halve week.
Er kan nog veel gebeuren, maar die 2 meter zal niet weg smelten
Ik geil gewoon op nieuwe spulletjes.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Blackviper het volgende:
Dat verklaard een hoop![]()
elk jaar nieuwe gearwat doe je met je oude gear?
is dat afgeracht ofzo?
zo niet welke maat snowboard heb je
Mini meet in het park?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |