quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat MP-linkje wat net gepost werd, werkt prima! Mét chinees.
Pro, dankje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Kwaliteit het volgende:
YES tis me gelukt!
dit is de livestream voor in windows media player van die chinees
mms://a729.l542446755.c54(...)0001/reflector:46755
(werkt niet? open windows media player en druk CTRL + U en plak de stream erin)
deze:
mms://a729.l542446755.c5424.n.lm.akamaistream.net/D/729/5424/v0001/reflector:46755
Nee, op zee ben je juist veilig, ze sturen ze juist het water op! Op ruim water heb je niet zoveel last van zo'n Tsunami, je deint er gewoon overheen. Als het ondieper wordt, dan stapelt het water zich op en daar wordt een schip op de wal gesmeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze de schepen van de zee halen, als je toch ergens veilig zit.
Silverlight streams zijn ALTIJD via een omweg in windows media player te bekijken! goed in de broncode zoeken en dan kom je er wel.quote:
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep, breedbeeld, goezo, als het nu een kutgolfje wordt gooi ik hem gewoon full screen
Hij had het toch over een "rivier-effect"?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.
Omdat je badeend zich anders als een Dagobert Duck in z'n geldfabriek gaat gedragen? Al dat water.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
Waarom moet je je bad vullen met water? Nee, echt. Waarom?
ze staan nog te lachen ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh er was helicopter en heeft surfers eruit gestuurd.
Nu staat iedereen naar die zee te staren, ik zou maken dat ik weg kwam daar.
Ze staan erg hoog, ik denk dat je daar best veilig staatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh er was helicopter en heeft surfers eruit gestuurd.
Nu staat iedereen naar die zee te staren, ik zou maken dat ik weg kwam daar.
Wedden dat het een kutgolfje wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.
Ik denk omdat een bad vaak op de eerste verdieping zit? En dan heb je in ieder geval een hoop schoon water.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
Waarom moet je je bad vullen met water? Nee, echt. Waarom?
Daar wel zei ie netquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze staan erg hoog, ik denk dat je daar best veilig staat
Het blijft gewoon komen, het is een muur van water dat zich verplaatst. Je zou het een rivier kunnen noemen. Die muur laat zich door niets en niemand stoppen, de kracht en het gewicht is onvoorstelbaar groot (een kuub water is al 1000 kilo)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij had het toch over een "rivier-effect"?
Waar heb jij een chinees?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
nou al sta je hoog en droog, had het op een rennen vast gezet, echt stroomt straks over als ik die chinees zo hoor.
zo een plofje dat binnen 2 sec. weer verdwenen is, sta je dan helemaal bepakt en bezakt om weg te vluchtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |