Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nanananaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Oh, dat heb ik even gemist. Coole surfers en zonaandidders dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirene
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef woads. het volgende:
[..]
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?
Lig je daar in die teringherrie. Helden!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist. Coole sufers en zonaandidders dan.
![]()
Het begin van het einde, de koffie van de Mac is niet te zupen en veel te heet!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nananana
Op Pokerface.
Starbucks is closed.PANIEK!
Botenvolk, altijd leuk onder elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Steeds meer scheepjes op zee, gezellige drukte
hier ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Bier en borrolnootjes ! Ik zit er klaar voor.
Opeens gaat iedereen tanken want drive Forest drive!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
Veel benzinepompen zitten nu al zonder benzine..... weird.
afgelast? hoezo????quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Alle sport is afgelast. Misschien dat er nog een basketbalwedstrijd is maar dat hoort men nog.
Ook dat nog!![]()
LMAO.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Alle sport is afgelast. Misschien dat er nog een basketbalwedstrijd is maar dat hoort men nog.
Ook dat nog!![]()
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ze proberen de surfers uit het water te krijgen
Get 5-7 days supplies, food and water. Met een beetje pech krijgen ze van dat laatste genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hysterische half-chinees op http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1 is een koning!
Als Chong de hysterische Weerchinees het zegt is het toch leuker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Noek het volgende:
De oceaan trekt zich nog niet terug. Vanmorgen was de tij erg laag maar dat komt door de stand van de maan.
Da hoort. Tot zover, lieve mensen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Get 5-7 days supplies, food and water. Met een beetje pech krijgen ze van dat laatste genoeg
On the way with 600 miles an hourquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het water is afgesloten.
Ik lig in een deuk hier.quote:
22 in plaats van 11quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee hoe laat dat dan is heur.
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_5quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Gert het volgende:
Op die CNN-link zijn ze de hele tijd over die aardbeving aan het zeuren.
Is er een stream met een mooi uitzicht op wat er aan gaat komen?
Hij begon net wel al te zeggen dat ze nooit met zekerheid kunnen voorspellen of die golf ook daadwerkelijk aan gaat komen .......quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
gaan ze nu afzwakken tot het KNMI weersalarm
quote:
http://www.ustream.tv/channel/waikiki-beach-surfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Gert het volgende:
Op die CNN-link zijn ze de hele tijd over die aardbeving aan het zeuren.
Is er een stream met een mooi uitzicht op wat er aan gaat komen?
Muispijltjequote:
Ja tuurlijk, normaal voorspelt ie het weer, zonnetje hier, buitje daar. Dit is gewoon zijn moment van fame en dat gaat ie helemaal uit nutten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef beequeen het volgende:
Zou die Poepchinees de boel gewoon expres opnaaien?
Thanks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/waikiki-beach-surf
Ja, ook dat, een mediaspektakelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Kijk, kijk, ik hoorde de 1e slagjes om de arm al, " ja we begrijpen dat de golf minder krachtig is dan dat ze in 1e instantie dachten" ........ Lekker hè zo'n mediaspektakel
He ik had net een andere chinees???? waar haal je deze vandaanquote:
Ies mooi. Daar mag je het Chineesje even aanraken want hij is nu een BC-er.quote:
Bij de Lange Muur natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He ik had net een andere chinees???? waar haal je deze vandaan
Zonnetje schijnd daar lekker en zie mensen gewoon gezellig keuvelen op straat, nemen ze ons nu in de maling en komt er helemaal geen water aan??/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/waikiki-beach-surf
Wat een feest!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ies mooi. Daar mag je het Chineesje even aanraken want hij is nu een BC-er.
beter, laten we hopen dat het loos alarm isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
gaan ze nu afzwakken tot het KNMI weersalarm
Niet van de Chinese muur geplukt Noek???? nou heb nu 2 streams open, op de 1 wandelen ze heel gezellig en op de andere zie ik een zekere Linda lquote:
Mooi wanhopig spartelen voor ze verdrinken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
"De ogen van de hele wereld zijn op ons gericht. Laten we laten zien dat we hier goed mee om kunnen gaan."
Die golf is zo hoog, daar dein je niet op mee naar boven denk ik...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze de schepen van de zee halen, als je toch ergens veilig zit.
Yep, breedbeeld, goezo, als het nu een kutgolfje wordt gooi ik hem gewoon full screenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Kwaliteit het volgende:
YES tis me gelukt!
dit is de livestream voor in windows media player van die chinees
mms://a729.l542446755.c54(...)0001/reflector:46755
(werkt niet? open windows media player en druk CTRL + U en plak de stream erin)
deze:
mms://a729.l542446755.c5424.n.lm.akamaistream.net/D/729/5424/v0001/reflector:46755
Dat MP-linkje wat net gepost werd, werkt prima! Mét chinees.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Gotver, ik krijg die gierende Chinees niet meer in beweging
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat MP-linkje wat net gepost werd, werkt prima! Mét chinees.
Pro, dankje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Kwaliteit het volgende:
YES tis me gelukt!
dit is de livestream voor in windows media player van die chinees
mms://a729.l542446755.c54(...)0001/reflector:46755
(werkt niet? open windows media player en druk CTRL + U en plak de stream erin)
deze:
mms://a729.l542446755.c5424.n.lm.akamaistream.net/D/729/5424/v0001/reflector:46755
Nee, op zee ben je juist veilig, ze sturen ze juist het water op! Op ruim water heb je niet zoveel last van zo'n Tsunami, je deint er gewoon overheen. Als het ondieper wordt, dan stapelt het water zich op en daar wordt een schip op de wal gesmeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze de schepen van de zee halen, als je toch ergens veilig zit.
Silverlight streams zijn ALTIJD via een omweg in windows media player te bekijken! goed in de broncode zoeken en dan kom je er wel.quote:
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep, breedbeeld, goezo, als het nu een kutgolfje wordt gooi ik hem gewoon full screen
Hij had het toch over een "rivier-effect"?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.
Omdat je badeend zich anders als een Dagobert Duck in z'n geldfabriek gaat gedragen? Al dat water.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
Waarom moet je je bad vullen met water? Nee, echt. Waarom?
ze staan nog te lachen ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh er was helicopter en heeft surfers eruit gestuurd.
Nu staat iedereen naar die zee te staren, ik zou maken dat ik weg kwam daar.
Ze staan erg hoog, ik denk dat je daar best veilig staatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh er was helicopter en heeft surfers eruit gestuurd.
Nu staat iedereen naar die zee te staren, ik zou maken dat ik weg kwam daar.
Wedden dat het een kutgolfje wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.
Ik denk omdat een bad vaak op de eerste verdieping zit? En dan heb je in ieder geval een hoop schoon water.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
Waarom moet je je bad vullen met water? Nee, echt. Waarom?
Daar wel zei ie netquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze staan erg hoog, ik denk dat je daar best veilig staat
Het blijft gewoon komen, het is een muur van water dat zich verplaatst. Je zou het een rivier kunnen noemen. Die muur laat zich door niets en niemand stoppen, de kracht en het gewicht is onvoorstelbaar groot (een kuub water is al 1000 kilo)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij had het toch over een "rivier-effect"?
Waar heb jij een chinees?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
nou al sta je hoog en droog, had het op een rennen vast gezet, echt stroomt straks over als ik die chinees zo hoor.
zo een plofje dat binnen 2 sec. weer verdwenen is, sta je dan helemaal bepakt en bezakt om weg te vluchtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |