Silverlight streams zijn ALTIJD via een omweg in windows media player te bekijken! goed in de broncode zoeken en dan kom je er wel.quote:
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep, breedbeeld, goezo, als het nu een kutgolfje wordt gooi ik hem gewoon full screen
Hij had het toch over een "rivier-effect"?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.
Omdat je badeend zich anders als een Dagobert Duck in z'n geldfabriek gaat gedragen? Al dat water.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
Waarom moet je je bad vullen met water? Nee, echt. Waarom?
ze staan nog te lachen ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh er was helicopter en heeft surfers eruit gestuurd.
Nu staat iedereen naar die zee te staren, ik zou maken dat ik weg kwam daar.
Ze staan erg hoog, ik denk dat je daar best veilig staatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Wedden dat het een kutgolfje wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die chinees heeft gelijk, het is niet gewoon een golf van twee meter, het is een muur van water, dat ziet er heel anders uit.
Ik denk omdat een bad vaak op de eerste verdieping zit? En dan heb je in ieder geval een hoop schoon water.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
Waarom moet je je bad vullen met water? Nee, echt. Waarom?
Daar wel zei ie netquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze staan erg hoog, ik denk dat je daar best veilig staat
Het blijft gewoon komen, het is een muur van water dat zich verplaatst. Je zou het een rivier kunnen noemen. Die muur laat zich door niets en niemand stoppen, de kracht en het gewicht is onvoorstelbaar groot (een kuub water is al 1000 kilo)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij had het toch over een "rivier-effect"?
Waar heb jij een chinees?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
nou al sta je hoog en droog, had het op een rennen vast gezet, echt stroomt straks over als ik die chinees zo hoor.
zo een plofje dat binnen 2 sec. weer verdwenen is, sta je dan helemaal bepakt en bezakt om weg te vluchtenquote:
Hoe episch zou dat zijn. World Hoaxquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Komt er dadelijk zoets aanrijden?
[ afbeelding ]
Een mooie veilige plek:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
.........quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat je badeend zich anders als een Dagobert Duck in z'n geldfabriek gaat gedragen? Al dat water.....
ja had net een chinees in overhemd met bril, nu weer een ander mannetjestem die vertelt wat er close is.quote:
't Is ook nog niet echt te zién hè. Het wordt pas wat als het water land nadert en omhoog gestuwd wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar kun je met goed fatsoen geen weddenschap op afsluiten, omdat je het gewoon niet weet
Nog 2 uur toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is ook nog niet echt te zién hè. Het wordt pas wat als het water land nadert en omhoog gestuwd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |