Denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is daar 8:18 en d'r stond daarnet dat de eerste golf om 11:15 verwacht word.
volgens mij over ongeveer 3 uur. De klok stond net op 8:13 oid en ze verwachten de tsunami om11.17 uur als ik het goed las. volgens mij is ie nu offline.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij wordt verwacht dat ie over ongeveer 2 uur in Hawaii aankomt
Oh ik dacht dat het 10 uur eerder wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
volgens mij over ongeveer 3 uur. De klok stond net op 8:13 oid en ze verwachten de tsunami om11.17 uur als ik het goed las. volgens mij is ie nu offline.
Hoe kan ik nou mijn apparatuur uitschakelen en mijn mobiel niet gebruiken maar wél twitteren!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog een tip: gebruik je mobiel niet en bel niet 911. Gebruik wel twitter.
People from Germany watching us...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Maisnon het volgende:
http://www.ustream.tv/cbsnews
Hier nog eentje... geven ze als tip: never surf a tsunami
Hè shit, kun je eens echt tot je eigen voordeur surfen, mag het weer niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Maisnon het volgende:
http://www.ustream.tv/cbsnews
Hier nog eentje... geven ze als tip: never surf a tsunami
Emmers water en een hoop geschreeuw.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
Oh gelukkig, het hotelpersoneel is goed getraind.
Hoe dan?!
Naar hogere plekken sturen (en die kennen)? De meest stevige gebouwen in de omgeving kennen? Rustig blijven en de weg kennen? Als je goed getraind bent kan je toch wel wat betekenen als je nog 1,5u hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
Oh gelukkig, het hotelpersoneel is goed getraind.
Hoe dan?!
Ik begrijp er geen kut van. Vanochtend om 12.15 uur stond het al in de Telegaaf. Waarom wacht je dan zo lang met een evacuatie?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef Noek het volgende:
Iedereen kan veilig zijn als je maar goed luistert zeg mevrouw Linda Lingle. Nu maar hopen dat er geen water in je oren loopt.
Ik vond die van Ian leuker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar hogere plekken sturen (en die kennen)? De meest stevige gebouwen in de omgeving kennen? Rustig blijven en de weg kennen? Als je goed getraind bent kan je toch wel wat betekenen als je nog 1,5u hebt.
Ze zijn nog lekker aan het zonnen dus men neemt het nog niet zo serieus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kut van. Vanochtend om 12.15 uur stond het al in de Telegaaf. Waarom wacht je dan zo lang met een evacuatie?
Euh, het hoeft niet zo'n huge fuck enorm kutchristus ding te zijn hè? Als je gewoon chill bij je tante gaat zitten kan je morgen gewoon je huis leegemmeren en weer verder met je Hawaii-leventje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kut van. Vanochtend om 12.15 uur stond het al in de Telegaaf. Waarom wacht je dan zo lang met een evacuatie?
Ze gooien niet voor niks een vliegveld dicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, het hoeft niet zo'n huge fuck enorm kutchristus ding te zijn hè? Als je gewoon chill bij je tante gaat zitten kan je morgen gewoon je huis leegemmeren en weer verder met je Hawaii-leventje.
Oh Oke thanks dus ongeveer 12 uur hier vannacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Daniel1976 het volgende:
11:05 komt de golf aan op Hilo.
En nu is het daar 08:44
Hij hoeft niet hoog te zijn voor een verschrikkelijke ramp, kijk maar naar de beelden van de tsunami in Thailand toen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, het hoeft niet zo'n huge fuck enorm kutchristus ding te zijn hè? Als je gewoon chill bij je tante gaat zitten kan je morgen gewoon je huis leegemmeren en weer verder met je Hawaii-leventje.
Ik kan er ook niets aan doen dat die gasten er zo chill over doen en gewoon nog liggen te zonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze gooien niet voor niks een vliegveld dicht?
Nee, 10 uur vanavond.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Oke thanks dus ongeveer 12 uur hier vannacht.
Blue sky, nice sunshine. Who can blame them.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Noek het volgende:
Ze zijn nog lekker aan het zonnen dus men neemt het nog niet zo serieus.
Tsja, over een paar uur kan het misschien nooit meer, what to do, what to do.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat die gasten er zo chill over doen en gewoon nog liggen te zonnen
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Zie veel linkjes, welke kan ik het beste gebruiken?
Ik kijk deze.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Zie veel linkjes, welke kan ik het beste gebruiken?
Doet Johan ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef Noek het volgende:
Kalm blijven en doe wat je gezegd wordt.
En daar gaat het vaak nét fout.
oke dank je Meraquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dank je Meradan laat ik hem even aanstaan heb de eerste stream die jij gepost had aan staan.
ik zit te chatten met mensen van "daar"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef nikky het volgende:
Raar dat je het gewoon "live" kunt volgen vanaf de andere kant van de oceaan.
Wacht je even tot ze de rommel opgeruimd hebben?quote:
Toch geinig om te volgen hoe de media er een heel spektakel van maakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
Ze hebben een Breakwall van 10 feet begrijp ik, ..... dus het wordt helemaal niks
Ze weten nog niets. Het waarschuwingssysteem is nog lang niet bereikt, dat duurt nog even. Pas dan weet je het definitief.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Tof om te zien hoe ze hier met moderne technologie ontzettend voorbereid zijn
Straks heb je misschien wel hoge golvenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Die mensen die gewoon gaan surfen_!
Een golf breker hoeft echt niet hoog te zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
Ze hebben een Breakwall van 10 feet begrijp ik, ..... dus het wordt helemaal niks
Ach, ze zijn het gewend. Hoor net dat ze sinds de jaren 70 al 13 keer te maken hebben gehad met een aardbeving ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blue sky, nice sunshine. Who can blame them.![]()
Australie en Japan zullen zich wel voorbereiden denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze weten nog niets. Het waarschuwingssysteem is nog lang niet bereikt, dat duurt nog even. Pas dan weet je het definitief.
Ja, maar ze kunnen dus wel ruim van tevoren met die metingen heel erg voorspellen enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze weten nog niets. Het waarschuwingssysteem is nog lang niet bereikt, dat duurt nog even. Pas dan weet je het definitief.
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
Welke stream kijken jullie naar? 1e of 2e?
Neuh, weet ik, een breaker van 10 feet is zelfs aanzienlijk, zeker voor een een golf, waarvan ze verwachten dat ie iets van 9 feet is ! Hij komt er niet eens bovenuitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Meddo het volgende:
[..]
Een golf breker hoeft echt niet hoog te zijn.
daar werd net telefonisch verslag gedaan toch??.....God wat spannend...live mee kijken...ik hoop wel dat mensen op tijd veilig zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1
Erg tevreden over
Je trolls slaan niet echt aan, vandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou het toch wel gaaf vinden als er straks een stuk of 40 Chilenen op de surfplank met die golf meekomen, even buurten in Hawaii
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef Noek het volgende:
Veel mensen zitten nog in hun huis. Moeten die ook niet ergens heen ofzo?
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirenequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een expert legt uit:
Je ziet eigenljik niet echt een golf. Het is net of de oceaan verandert in een rivier: het begint gewoon te stromen. Op één moment is er niets aan de hand, en op het volgende moment staat het water ineens extreem hoog, stroomt het langs je. En het sleept alles mee.
En dan trekt het weer terug. En dan gebeurt het nog een keer. En nog een keer, urenlang.
De eerste golf hoeft ook niet meteen de grootste te zijn.
De sirenes gaan daar ook de hele tijd af zei een meneer net maar er liep nog rustig volk op straat. Het was wel rustiger dan een normale zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Doe mij dan maar die kutsirene hier. Dan weet iedereen dat je de radio aan moet zetten of je tv. Dit gaat nergens over.
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nanananaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil een grote motherfucker van een golf op de streams!
Oh, dat heb ik even gemist. Coole surfers en zonaandidders dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze hebben daar ook gewoon een kutsirene
van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef woads. het volgende:
[..]
Eens, dus het kan ook zijn dat we mensen dood zien gaan?
Lig je daar in die teringherrie. Helden!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist. Coole sufers en zonaandidders dan.
![]()
Het begin van het einde, de koffie van de Mac is niet te zupen en veel te heet!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ra-ra-ra-ramptoerist ra-ra-ra-ra-ramp nananana
Op Pokerface.
Starbucks is closed.PANIEK!
Botenvolk, altijd leuk onder elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Steeds meer scheepjes op zee, gezellige drukte
hier ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Bier en borrolnootjes ! Ik zit er klaar voor.
Opeens gaat iedereen tanken want drive Forest drive!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
Veel benzinepompen zitten nu al zonder benzine..... weird.
afgelast? hoezo????quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Alle sport is afgelast. Misschien dat er nog een basketbalwedstrijd is maar dat hoort men nog.
Ook dat nog!![]()
LMAO.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Alle sport is afgelast. Misschien dat er nog een basketbalwedstrijd is maar dat hoort men nog.
Ook dat nog!![]()
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ze proberen de surfers uit het water te krijgen
Get 5-7 days supplies, food and water. Met een beetje pech krijgen ze van dat laatste genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hysterische half-chinees op http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_1 is een koning!
Als Chong de hysterische Weerchinees het zegt is het toch leuker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Noek het volgende:
De oceaan trekt zich nog niet terug. Vanmorgen was de tij erg laag maar dat komt door de stand van de maan.
Da hoort. Tot zover, lieve mensen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Get 5-7 days supplies, food and water. Met een beetje pech krijgen ze van dat laatste genoeg
On the way with 600 miles an hourquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het water is afgesloten.
Ik lig in een deuk hier.quote:
22 in plaats van 11quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee hoe laat dat dan is heur.
http://www.hawaiinewsnow.com/Global/category.asp?C=176904&nav=menu55_1_5quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Gert het volgende:
Op die CNN-link zijn ze de hele tijd over die aardbeving aan het zeuren.
Is er een stream met een mooi uitzicht op wat er aan gaat komen?
Hij begon net wel al te zeggen dat ze nooit met zekerheid kunnen voorspellen of die golf ook daadwerkelijk aan gaat komen .......quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
gaan ze nu afzwakken tot het KNMI weersalarm
quote:
http://www.ustream.tv/channel/waikiki-beach-surfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Gert het volgende:
Op die CNN-link zijn ze de hele tijd over die aardbeving aan het zeuren.
Is er een stream met een mooi uitzicht op wat er aan gaat komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |