abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78526288
Ik wilde ff een programma kijken via de rtl site, http://www.rtl.nl/compone(...)0.X_Factor_s3_a4.xml

maar ik krijg m niet geopend! zelfs met rechterklik kan ik m niet als koppeling openen..

hoop dat iemand me kan helpen!
pi_78526457
Bij mij doet hij het wel
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78526493
Ok dus het ligt niet aan de website, daarom vraag ik me af waarom hij het niet doet bij me
  Forum Admin zaterdag 27 februari 2010 @ 18:52:43 #4
58651 crew  murp
murp
pi_78526776
gebruik eens een andere browser?
pi_78526895
andere browser? heb op internet explorer weer gedrukt en doet het nog steeds niet..
pi_78526959
RTL gebruikt Silverlight
heb je die al eens geupdate?
pi_78527122
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
RTL gebruikt Silverlight
heb je die al eens geupdate?
was nog nooit gedownload.. is een nieuwe laptop! mijn dank is groot!!! hij doet t
pi_78527140
Hee grappig,

Bij mij doet hij het ook niet meer sinds eergister. Op geen enkele computer meer en ook niet op windows mediacenter plugin.

Ik kan wel naar programma naar keuze gaan. Dan hoort er een videobeeldje naar beneden te rollen. Alleen dat werkt niet meer.
pi_78527673
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:

[..]

was nog nooit gedownload.. is een nieuwe laptop! mijn dank is groot!!! hij doet t
Mooi
pi_78671186
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:04 schreef sbassiej1988 het volgende:
Hee grappig,

Bij mij doet hij het ook niet meer sinds eergister. Op geen enkele computer meer en ook niet op windows mediacenter plugin.

Ik kan wel naar programma naar keuze gaan. Dan hoort er een videobeeldje naar beneden te rollen. Alleen dat werkt niet meer.
Inderdaad, dit was bij mij ook het geval. Inmiddels werkt het naar beneden rollen weer wel, zonder dat ik iets aan mijn systeem heb veranderd. En nee, dit heeft allemaal niets met Silverlight te maken, want dat heb ik helemaal niet op mijn systeem staan. De oorzaak lag toch echt bij RTL. Ze hebben een wijziging doorgevoerd die inhoudt dat vrijwel alle video's nu met DRM beveiligd zijn. Dat betekent dat je rippen van RTL videos van nu af aan wel op je buik kunt schrijven. Ja, het rippen zelf werkt natuurlijk nog steeds, maar je kunt offline niets meer doen met het bestand dat je dan krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')