Kennelijk nemen ze het daar, anders dan wij hier, niet zo nauw met de waarheid. Wat ik heb begrepen is dat ze twee nachten weg zouden blijven. Waar ze nu dus zitten is een raadsel.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:53 schreef Marrije het volgende:
En volgens weer een ander heeft johan gezegd dat ze na het weekend terug komen.
Ik zit ook weer met verbazing te lezen. Remmen betekent een rem op je leven, als je alsmaar doorgaat dan 'slip je uit'. Zo bijzonder allemaal, ik had er nooit op kunnen komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
In de chat meldt Annemarie Spirimuts zich. Zij gelooft dat het auto-incident van Johan vast ergens goed voor geweest is. (en dan bedoelt ze niet voor de garagist die de auto mag repareren)
Sommige chatters worden wat onpasselijk en taaien af
Je hebt een TIA gehad. Ga na waar je de fout inging en adem diep in en uit. Alles heeft een reden.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:18 schreef Recce het volgende:
Ik heb even een tijdje meegechat en nu hangt mijn mond een beetje scheef en drupt er wat speeksel. Is dat erg?
De waarheid ligt rechts van het midden, uitslaand naar de kant van Hans. Johan wist niet wanneer het duo weer terugkwam, maar was blij dat hij nu even alleen was en rust had.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:51 schreef Disana het volgende:
Volgens een chatter zou Johan gisteravond gezegd hebben dat Liesbeth en Alsido langer wegblijven omdat Johan zijn rust wil.
Volgens mod Hans is dit niet waar en zou Johan alleen gezegd hebben dat hij niet weet wanneer ze terugkomen.
De geruchten gingen dat jij dat zou zijn, dus ik zou zeggen: doe je best!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Dus, niet alleen is SV op sterven na dood, ook was Johan vannacht bijna dood en houden Alsido en Liesbeth zich dood?
Hopelijk brengt die kei van een filantropische manager wat leven in de brouwerij.
Dat is dan ook mijn grootste probleem met dit soort charlatans en zelfovertuigden: ze denken alles te kunnen duiden en schuwen het kwetsen daarin niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Moet ik straks even aan mijn schoonzus vertellen, die vlak voor haar 40ste verjaardag een hersenbloeding kreeg. Het is echt ergens goed voor dat je de linkerkant van je lijf amper nog kunt gebruiken. Je hebt het daarnaast aan jezelf te danken.
Ik kan best gul zijn, maar filantroop ... neuh.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
De geruchten gingen dat jij dat zou zijn, dus ik zou zeggen: doe je best!
Ja, en ....... ?quote:Op zondag 28 februari 2010 10:38 schreef Recce het volgende:
Bram denkt dat het interview van Jaap met Joran 4 miljoen kijkers krijgt.![]()
BRON heeft hier gelezen en daagt je uit op de chat. Wat een trut.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:38 schreef Recce het volgende:
Ik denk het niet. Het is ingelast en het is niet aangekondigd als spectaculair. Ik ga niet de moeite nemen te kijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:38 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |