abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 12:42:49 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_78586309
Het interesseert me eigenlijk geen hol of voetbalsupporters zich vaker misdragen dan andere supporters, feit is dat deze 'incidenten' echt niet door de beugel kunnen.

Ook heb ik het idee dat dit gedrag een beetje geaccepteerd wordt, omdat er in de politiek ook veel voetballiefhebbers zijn. Supporters strenger straffen lijkt een impopulaire maatregel. Het lijkt wel of supporter zijn als een verzachtende omstandigheid geldt bij geweldpleging.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:47:32 #52
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78586460
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef BasEnAad het volgende:
Het interesseert me eigenlijk geen hol of voetbalsupporters zich vaker misdragen dan andere supporters, feit is dat deze 'incidenten' echt niet door de beugel kunnen.

Ook heb ik het idee dat dit gedrag een beetje geaccepteerd wordt, omdat er in de politiek ook veel voetballiefhebbers zijn. Supporters strenger straffen lijkt een impopulaire maatregel. Het lijkt wel of supporter zijn als een verzachtende omstandigheid geldt bij geweldpleging.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_78599923
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:

[..]

nee, zou je het mij willen uitleggen aub?
edit: bedankt voor de PM
In bijv. tennis identificeren de supporters zich met een Tennisser, dit zal hooguit voor een paar jaartjes zijn.
Voetbalsupporters identificeren zich met de club en hun eigen regio. Zo iets is voor de rest van je leven.

Andere sporten zijn gewoon 'tijdelijk' vermaak, en kunnen bij lange na niet op tegen de pracht sport die voetbal heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')