geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Saphia het volgende:
Haiti,Madeira,aardbeving japan,sneeuwstorm
in noordoosten VS,aardbeving
Chili,opkomende Tsunami,noodweer in Spanje
..what's next?
Ik begrijp helemaal niets van de landelijke media. Een klein bericht op teletekst en verder helemaal niets.... zitten ze te slapen? Obama ondertussen naar het Witte Huis, Twitter wordt gek...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Er is dus helemaal geen contact mogelijk met de getroffen regio... dat voorspelt niet veel goeds
Wellicht is men niet zo rampengeil als er olympische winterspelen zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:55 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niets van de landelijke media. Een klein bericht op teletekst en verder helemaal niets.... zitten ze te slapen? Obama ondertussen naar het Witte Huis, Twitter wordt gek...
Als ik CNN, NBC en Twitter mag geloven is de aardbeving rampzalig. Op teletekst van RTL staat het bericht nu op regel 7 (met net daaronder het bericht dat er veel zuurkool is verkochtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht is men niet zo rampengeil als er olympische winterspelen zijn.
quote:Preliminary reports say three people missing after #tsunami wave hits Chile's Robinson Crusoe Island; Juan Fernandez Island heavily damaged
quote:Tahiti strucky by wave of 6 ft high
omdat een deel van de mensen hier rampengeil zijn, lekker gruwelen van de ellende van anderen en je o zo betrokken voelen als ze de sensatie en spanning ellende live op TV kunnen zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef YazooW het volgende:
Waarom zou dit breaking news moeten zijn? Worden wij in Nederland getroffen hierdoor? En wtf moeten ze in die uitzending dan laten zien? Zelfde als bij CNN, hetzelfde 50 keer herhalen elke 10 minuten?
Boston.com big picturequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.boston.com/bigpicture/2010/02/earthquake_in_chile.html
Precies, dat ze een film huren ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
omdat een deel van de mensen hier rampengeil zijn, lekker gruwelen van de ellende van anderen en je o zo betrokken voelen als ze de sensatie en spanning ellende live op TV kunnen zien.
Zuurkool is dan ook wel verdomd lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Als ik CNN, NBC en Twitter mag geloven is de aardbeving rampzalig. Op teletekst van RTL staat het bericht nu op regel 7 (met net daaronder het bericht dat er veel zuurkool is verkocht).
Dit is ook wat ik denk. 90% van wat hier gepost wordt zijn Twitters...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef YazooW het volgende:
Waarom zou dit breaking news moeten zijn? Worden wij in Nederland getroffen hierdoor? En wtf moeten ze in die uitzending dan laten zien? Zelfde als bij CNN, hetzelfde 50 keer herhalen elke 10 minuten?
hier? DE HELE WERELD IS ÉÉN GROTE PRIVÉ GEWORDEN.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
omdat een deel van de mensen hier rampengeil zijn, lekker gruwelen van de ellende van anderen en je o zo betrokken voelen als ze de sensatie en spanning ellende live op TV kunnen zien.
2,4 meterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |