Bedankt voor de mededeling, maar ik zweer iedere vorm van geweld af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Catch22- het volgende:
deze vallen wmb gewoon onder het regelement van de potenrammers, dus je mag ze dit weekend een klap geven
gebeurt dat vaker?quote:3FM Re: H&M Divided nichten
vr 12 maart 2010 15:06u door Timur
Geweldig BroccoliBeer!
Zoveel woede! En nog terecht ook.
Zou je je gal even willen spuwen bij mij in de uitzending?
Op welk nummer kan ik je bereiken?
grt
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Thanks net gevraagd als vriend met mun rel-hyves ff kijken of hij het accepteertquote:
Behalve dat hemd van die middelste, vind ik dat eigenlijk best leukquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk toch? Beter dan al die jongens die er precies hetzelfde uitzien, met hun standaardspijkerbroek en shirt of overhemd met print.
maar dit gaat wel weer heel furrr
[ afbeelding ]
Tja is maar waar je smaak ligt zullen we zeggen. ...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Tamashii het volgende:
gihih, als ik zulke jongens zie dan ben ik altijd heul veul blijer met mijn vriend.
Eensch met de klacht.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef Pakspul het volgende:
Metrosexuele mannen die steeds meer op een vrouw willen lijken
Ik ben ook een keer bij hem in de uitzending geweest jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef BroccoliBeer het volgende:
Kreeg zojuist een berichtje van Timur
[..]
gebeurt dat vaker?![]()
Ja, ik ben ook een keer in de uitzending geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
gebeurt dat vaker?![]()
Jaaa had ik toen ook en toen kwam ik op de radio en pwnde ik fokquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
gebeurt dat vaker?![]()
Ik was dit weekend in de uitzending bij Timur. Maar ik heb geen opnamequote:
Waarom staat hij zo gekruist met zijn benen en zijn voeten naar elkaar? Hoort dat erbij als je die kleren draagt?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spillebeentjes ook, echt ffs. Dan ga je toch niet ook in dat soort skinny jeans lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |