Gaat wel.quote:
Daarom had ik de muziek uitgezet.quote:
Zegt onze oude hosselaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom had ik de muziek uitgezet.![]()
Wel jammer trouwens dat die neger steeds weer in beeld kwam.
Vol met reefteefjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die kende ik niet.
Koln was echt kutquote:
Oke, iedereen zegt adt Koln leuk isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koln was echt kutGeen fuck te doen op donderdagavond
Maar concert zelf was wel tof
Is het ook vast wel, maar op donderdag was het compleet uitgestorvenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke, iedereen zegt adt Koln leuk is.
Naar welk concert ben je geweeest?
Aheee, nee idd nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is het ook vast wel, maar op donderdag was het compleet uitgestorvenMisschien ook omdat het takkeweer was
Van KatzenjammerNoors bandje, nog niet heel bekend in Nederland, maar wel razend populair in Duitsland
Het is fucking geniaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aheee, nee idd nog nooit van gehoord
ahaha opzich wel ja. Ik ga nog even verder youtuben op katzenjammer voordat ik mijn mening ga gevenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is fucking geniaalAls je van rare kermismuziek houdt dan
Ja, daar zag ik nog wat posters van hangenquote:
Ik moest wel ff wennen in het begin moet ik zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ahaha opzich wel ja. Ik ga nog even verder youtuben op katzenjammer voordat ik mijn mening ga geven
Ja, normaal houd ik nooit zo van vrouwenstemmen in een rock lied. Maar deze is nog wel aan te horenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar zag ik nog wat posters van hangen![]()
[..]
Ik moest wel ff wennen in het begin moet ik zeggen
Eerste youtube resultaat of nietquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Eerste youtube resultaat of niet
Ze kan blerren noh die zangeres. niet te zuinigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, normaal houd ik nooit zo van vrouwenstemmen in een rock lied. Maar deze is nog wel aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |