Euh.. volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef Cue_ het volgende:
gvd.. om 1.30 uur vannacht is het gala van het kunstschaatsen op tv.. wat een tijden
En ik baal nog steeds dat het niet gewoon terug te zien is op uitzendinggemist
Doe eens linkje dan!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh.. volgens mij wel hoor
OT: Goedemorgen lieve mensjes
Zelf opnemen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef Cue_ het volgende:
gvd.. om 1.30 uur vannacht is het gala van het kunstschaatsen op tv.. wat een tijden
En ik baal nog steeds dat het niet gewoon terug te zien is op uitzendinggemist
Hier worden toch alle filmpjes gedumpt over de OS? Of bedoel je iets anders...quote:
Ik bedoel echt de gehele uitzending van het kunstschaatsen mannen. Voor zover ik kon zien, zijn dat allemaal korte stukjes of interviews.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier worden toch alle filmpjes gedumpt over de OS? Of bedoel je iets anders...
http://nos.nl/os2010/video-en-audio/
Sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoel echt de gehele uitzending van het kunstschaatsen mannen. Voor zover ik kon zien, zijn dat allemaal korte stukjes of interviews.
Je bent liefquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
1.30 is toch niet zo heul laat voor in het weekend?
Wat ben jij vannacht om 1:30 aan het doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]klopt
Nee dat niet, maar ik ga het geheid vergeten of ben andere dingen aan het doen
Geen idee nogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat ben jij vannacht om 1:30 aan het doen
Ik help je wel aan te herinnerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]klopt
Nee dat niet, maar ik ga het geheid vergeten of ben andere dingen aan het doen
tnx, maar dan moet ik wel online zijn danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik help je wel aan te herinneren
Ik heb geen plannen voor vanavondMoet het even rustig aan doen met me geld, heb dankzij mijn nieuwe auto een maandje pijn in mijn portemonnee.
Moguh Venco, hoe was je trioquote:
Ik kon er gister niet onderuit mij een klein beetje voor te stellen hoe het was geweest als ik 'ja' had gezegd.quote:
Ook met die onaantrekkelijk oude man in je hoofd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kon er gister niet onderuit mij een klein beetje voor te stellen hoe het was geweest als ik 'ja' had gezegd.
Dan was je vast een stuk minder vrolijk dan nu geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kon er gister niet onderuit mij een klein beetje voor te stellen hoe het was geweest als ik 'ja' had gezegd.
Nou, ik bedacht het me gister te plekke. What if!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook met die onaantrekkelijk oude man in je hoofd?
Ja, vannacht heb ik er gelukkig niet over gedroomd. Ik droomde over hele andere dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan was je vast een stuk minder vrolijk dan nu geweest
Oeh, vertelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht het me gister te plekke. What if!
[..]
Ja, vannacht heb ik er gelukkig niet over gedroomd. Ik droomde over hele andere dingen.Maar toen werd ik wakker.
We houden je wel online, en anders komen we voor de deur herrie makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tnx, maar dan moet ik wel online zijn dan
Owja dat probleem ken ik , heel irritant
Niet in meervoud pratenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
We houden je wel online, en anders komen we voor de deur herrie maken
Nou, wie liet jouw vannacht soppen dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope! Zo idolaat ben ik niet van Depp dat ik daar regelmatig over droom.
Krijg ik ruzie met Krengelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wil niet voor mijn deur lawaai maken?
Whehe, nee hoorquote:
Dat gebeurd niet, want ik laat hem wel binnen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehe, nee hoor
Neem even foto's als de politie black_ninja oppakt
Ik kan heel hard lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehe, nee hoor
Neem even foto's als de politie black_ninja oppakt
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet, want ik laat hem wel binnen hoor
Als je toch pakken, ben je wel een nep-ninja hoorquote:
Dit klinkt bijna als een uitnodigingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet, want ik laat hem wel binnen hoor
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een uitnodiging![]()
Nieuw [Singles] stelletje in de maak?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou jou ook binnen laten hoor, hebben we nu een trio?
quote:
De plaat blijft hangen...quote:
Je zou bijna denken dat...quote:
Niet stiekem editen hequote:
Valt me weer van je tegen Cuequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou jou ook binnen laten hoor, hebben we nu een trio?
Geen idee, ik ben gewoon vrolijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb jij dan over gedroomd? Of over wie?
Nicequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gewoon vrolijk.
De trio of dat ik FF binnen zou laten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Valt me weer van je tegen Cue
Beide vermoed ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De trio of dat ik FF binnen zou laten?
De luxe!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:59 schreef Kreator het volgende:
Niets speciaals. Al is in bed fokken en niets hoeven al speciaal genoeg.
Trio's heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De trio of dat ik FF binnen zou laten?
Als je er alleen staat, laat ik alleen jou binnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Trio's heb ik geen problemen meeMaar hoopte dat je alleen mij zou binnen laten... Daar gaat weer een desillusie
Klinkt als een uitdagingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je er alleen staat, laat ik alleen jou binnen
Ben gewoon happy! Dat hoeft niet uitgelegd te worden.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben gewoon happy! Dat hoeft niet uitgelegd te worden.![]()
En in het café vroeg iemand gister of ik een trio wilde. Wildvreemde gozer.
Wordt lastig als hij dat in zijn eentje vraagtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben gewoon happy! Dat hoeft niet uitgelegd te worden.![]()
En in het café vroeg iemand gister of ik een trio wilde. Wildvreemde gozer.
Nou, daarna ging hij naar 2 mensen toe en vertelde hen iets en er werd heel verdacht naar mij gekeken. Ik had echt de neiging 'nee' te gaan schudden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wordt lastig als hij dat in zijn eentje vraagt
Zagen die twee mensen er een beetje uit?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, daarna ging hij naar 2 mensen toe en vertelde hen iets en er werd heel verdacht naar mij gekeken. Ik had echt de neiging 'nee' te gaan schudden.
Nee, die kerel was zeker al 35-40. Die griet was een stevige negerin met de bekende rondingen van een negerin! Vooral een dikke kont! En ik val niet op negers of negerinnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zagen die twee mensen er een beetje uit?Misschien durfden ze het zelf wel niet te vragen en moest hij dat doen.
Vind ik nog beetje té impulsief!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Stelt me beetje teleur dat je het niet gedaan hebt Venco
Hmm daar heb je misschien wel gelijk in. Maar de volgende keer moet je het gewoon doen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik nog beetje té impulsief!
Ja, goed idee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm daar heb je misschien wel gelijk in. Maar de volgende keer moet je het gewoon doen!
Dat is waar, je hebt genoeg gedaan deze week Volgende week weer nieuwe rondenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
Ja, goed idee.Ik vond mezelf vd week al impulsief genoeg!
Trouwens, het lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen m.b.t. jurken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, je hebt genoeg gedaan deze week Volgende week weer nieuwe ronden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trouwens, het lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen m.b.t. jurken.Ik kan niet anders dan als Alice naar de teaparty gaan.
En die kan natuurlijk niet in broek!
Dat zei ik toch ook al van de week.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trouwens, het lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen m.b.t. jurken.Ik kan niet anders dan als Alice naar de teaparty gaan.
En die kan natuurlijk niet in broek!
Wat Cue_ zegt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Foto's heeeeeel veel foto's willen we in dit topic zien van dit gedenkwaardige moment.
Wrijf het nog ff inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Jongens.. hebben jullie het niet door?
Alice houdt niet van jurken, nu moet ze wel.. denken jullie nu echt dat jullie iets van foto's te zien krijgen? Nee
Maar ik wel![]()
Cue krijgt alles te zien! En misschien, heel misschien...zet ik hier 1 foto.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Jongens.. hebben jullie het niet door?
Alice houdt niet van jurken, nu moet ze wel.. denken jullie nu echt dat jullie iets van foto's te zien krijgen? Nee
Maar ik wel![]()
Foto's van jouw dan maarquote:
Maar dan mag ik ze ook niet meer aan.. net nu ik ze aan het ontdekken benquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue krijgt alles te zien! En misschien, heel misschien...zet ik hier 1 foto.![]()
En ja, ik HAAT jurken. Ze mogen van mij allemaal verboden worden enzo!
PM is ook primaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan mag ik ze ook niet meer aan.. net nu ik ze aan het ontdekken benhier een foto?
Ben je zo ontzettend lekker dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mijn wat?
En nee, straks wordt Krengel jaloers
En toch denk ik dat het je heel goed zal staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue krijgt alles te zien! En misschien, heel misschien...zet ik hier 1 foto.![]()
En ja, ik HAAT jurken. Ze mogen van mij allemaal verboden worden enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |