Ja en nee... kan nog altijd... kunnen ook in intervallen optreden... kan nog een uurtje of 4 doorgaan. Daarbij komt dat de Chatnams eilanden vor de kust van NZ net pas geraakt zijn door een tsunami van 150 cm. Terwijl men verwachtte dat die 2 uur geleden geraakt zouden wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hadden de golven, als ze er waren, Hawaii niet al geraakt moeten hebben?
Niet persee. Het kan uren duren, en de eerste golven hoeven niet persee de sterksten te zijn. Bij de kersttsunami was de 3e golf (geloof ik) ook hetzelfde, en dat kan desnoods uren na de eerste golven wezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hadden de golven, als ze er waren, Hawaii niet al geraakt moeten hebben?
De bibliotheek is dicht!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef Intrepidity het volgende:
Niet als je daar woont. Je hebt makkelijk praten vanuit Nederland.
Oh, als jouw glazen bol dat zegt zal het wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Er gaat waarschijnlijk ook weinig gebeuren, mongooltje.
Ja ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het prachtig om te zien, mocht het daadwerkelijk gaan gebeuren.
Nee, maar het water trekt zich behoorlijk snel terug, duidelijk te zien, het beweegt naar rechts:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef tralalala het volgende:
Hoop golven nu?
Ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven, maar ik denk echt dat het enorm mee gaat vallen.quote:
Dat dachten ze in 2005 ook, toen waren er een kwart miljoen doden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven, maar ik denk echt dat het enorm mee gaat vallen.
Dat was 2004, toen zat ik in Thailand.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat dachten ze in 2005 ook, toen waren er een kwart miljoen doden.
Nouja, je snapt m'n punt. Je kunt beter drukte maken om niets als denken dat het allemaal wel meevalt en verzuipen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was 2004, toen zat ik in Thailand.
Ben ik helemaal met je eens, maar volgens mij gaan die verwoestende golven niet komen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nouja, je snapt m'n punt. Je kunt beter drukte maken om niets als denken dat het allemaal wel meevalt en verzuipen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |