abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78513506
Ik verkoop de HTC Touch Pro 2. Toestel is compleet in doos met headset, USB-kabel, lader, leren hoesje en handleiding. Is zo'n vijf maanden oud, dus met nog 19 maanden garantie (factuur aanwezig!).

De HTC verkeert in nette staat, enkele lichte gebruikskrasjes, maar nergens deuken, beschadigingen, diepe krassen of afgebladerd verf! Ziet er goed uit en werkt perfect.

Enkele specificaties:

- 3,6" hoge resolutie touchscreen (480x800)
- Full QWERTY toetsenbord
- GPS/WIFI/Bluetooth/3G
- 3,2MP camera

Beschrijving:

Classy krachtpatser voor professioneel gebruik
Til uw professionele leven naar het volgende niveau met de strakke HTC Touch Pro2. Als geen ander toestel is de Touch Pro2 ontworpen voor volledige zakelijke ondersteuning met de kracht van een volledig ingericht kantoor. E-mail en internet werken sneller dan dat u met uw ogen kunt knipperen. Uw contactpersonen zijn bovendien nooit ver weg dankzij Straight Talk. En met het functionele op te klappen 3,6-inch touchscreen tovert u de Pro2 in no-time om in een minuscule laptop. Onder andere een GPS-ontvanger, 3,2-megapixelcamera en intelligente handsfree-speaker vullen deze classy krachtpatser verder nog aan. De Pro2 kent geen contra's en degradeert de concurrentie tot de amateurklasse.

Geen smalltalk maar Straight Talk
Heldere communicatie is essentieel voor zakelijk succes. De HTC Touch Pro2 geeft u een voorsprong met Straight Talk. Straight Talk maakt het mogelijk naadloos te schakelen tussen e-mail, één-op-één spraak en conference-calls. Vanuit een e-mail met meerdere genodigden zet u zo bijvoorbeeld een conference call op. Een enkele aanraking van het touchscreen is hierna voldoende om één van de genodigden apart te spreken, na een tweede aanraking voegt u zich weer bij de rest. Collega's naast u die willen participeren in de onderhandelingen? Leg de HTC Touch Pro2 dan omgedraaid op uw bureau en de luidsprekerstand wordt automatisch geactiveerd. Uw collega's kunnen nu meepraten en uw gesprekspartners verstaan deze luid en duidelijk.

Verborgen tikgemak
Bewegen door de gelikte TouchFLO-menu's van de HTC Touch Pro2 werkt door het 3,6-inch touchscreen vloeiend en intuïtief. Het WVGA-beeld is superscherp en geeft alle informatie kleurrijk weer, of het nu internetpagina's, office-bestanden of navigatiekaarten betreft. Voor extra gemak en snelheid bij het toetsen van berichten biedt de Pro2 u een volledig qwerty-toetsenbord. Dit toetsenbord komt tevoorschijn door het display opzij te schuiven en omhoog te klappen. Door de ruimte tussen de toetsen gaat berichten intoetsen snel zonder dat uw vingers in de knoop raken. De lichtsensor past de helderheid van het schuin opstaande display aan op de huidige omstandigheden en geeft u altijd het beste zicht op wat u tikt.

Weet raad met multimedia
Al is de HTC Touch Pro2 vooral gericht op zakelijk gebruik, voor of na een drukke werkdag helpt deze u net zo lief met ontspannen. De 3,2-megapixelcamera met autofocus maakt prachtige foto's en filmpjes. Met de zoom bar bekijkt u het resultaat tot in de details. Ook met uw muziekbestanden weet de Pro2 wel raad. De uitgebreide mediaspeler speelt alle gangbare bestandstypen af. Sluit een headset aan via de HTC ExtUSB-aansluiting of via Bluetooth en genieten maar. Met het uitbreidbare geheugen komt u nooit ruimte tekort voor de opslag van uw bestanden. En thuis of op het werk aangekomen synchroniseert u de HTC Touch Pro2 snel en simpel met uw computer.

Mooie, goedwerkende en uiterst veelzijdige smartphone, samen met de HD2 één van de beste Windows Mobile-telefoons van dit moment.

foto's:

Huidige nieuwprijs: 449 euro
Vraagprijs: 300 euro

Eventueel te ruilen tegen een Nokia E71, uiteraard met bijbetaling.

Op te halen in Antwerpen, eventueel Roosendaal. Als vandaag of morgen afgehandeld kan worden, is ophalen in Almere een optie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Splackavellie02 op 27-02-2010 12:42:26 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:45:39 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78514897
Ik heb een E71 in de aanbieding.
(lichte gebruikers sporen)
Waar denk je aan qua bij leggen??
pi_78515411
Nokia wel compleet in doos? Heb je een foto van de gebruikssporen?
Doe maar een bod, dan kijken we vanaf daar wel verder
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:43:13 #4
256575 Joe-Momma
pi_78516412
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nokia wel compleet in doos? Heb je een foto van de gebruikssporen?
Doe maar een bod, dan kijken we vanaf daar wel verder
Ja compleet met doos en alle toebehoren. Incl een 4gb geheugenkaart + navigatie en andere software.
De gebruikers sporen gaat om de return toets die wat versleten is.. (maak nml veel spelfouten.. )
En een klein krasje aan de behuizing.

Ik kan nu even geen foto maken omdat ik aan het werk ben. Maar die komt nog.

¤50,-- + mijn toestel?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:59:46 #5
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_78518740
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:43 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

(maak nml veel spelfouten.. )
Joh?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_78521093
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik verkoop de HTC Touch Pro 2. Toestel is compleet in doos met headset, USB-kabel, lader, leren hoesje en handleiding. Is zo'n vijf maanden oud, dus met nog 19 maanden garantie (factuur aanwezig!).

De HTC verkeert in nette staat, enkele lichte gebruikskrasjes, maar nergens deuken, beschadigingen, diepe krassen of afgebladerd verf! Ziet er goed uit en werkt perfect.

Enkele specificaties:

- 3,6" hoge resolutie touchscreen (480x800)
- Full QWERTY toetsenbord
- GPS/WIFI/Bluetooth/3G
- 3,2MP camera

Beschrijving:

Classy krachtpatser voor professioneel gebruik
Til uw professionele leven naar het volgende niveau met de strakke HTC Touch Pro2. Als geen ander toestel is de Touch Pro2 ontworpen voor volledige zakelijke ondersteuning met de kracht van een volledig ingericht kantoor. E-mail en internet werken sneller dan dat u met uw ogen kunt knipperen. Uw contactpersonen zijn bovendien nooit ver weg dankzij Straight Talk. En met het functionele op te klappen 3,6-inch touchscreen tovert u de Pro2 in no-time om in een minuscule laptop. Onder andere een GPS-ontvanger, 3,2-megapixelcamera en intelligente handsfree-speaker vullen deze classy krachtpatser verder nog aan. De Pro2 kent geen contra's en degradeert de concurrentie tot de amateurklasse.

Geen smalltalk maar Straight Talk
Heldere communicatie is essentieel voor zakelijk succes. De HTC Touch Pro2 geeft u een voorsprong met Straight Talk. Straight Talk maakt het mogelijk naadloos te schakelen tussen e-mail, één-op-één spraak en conference-calls. Vanuit een e-mail met meerdere genodigden zet u zo bijvoorbeeld een conference call op. Een enkele aanraking van het touchscreen is hierna voldoende om één van de genodigden apart te spreken, na een tweede aanraking voegt u zich weer bij de rest. Collega's naast u die willen participeren in de onderhandelingen? Leg de HTC Touch Pro2 dan omgedraaid op uw bureau en de luidsprekerstand wordt automatisch geactiveerd. Uw collega's kunnen nu meepraten en uw gesprekspartners verstaan deze luid en duidelijk.

Verborgen tikgemak
Bewegen door de gelikte TouchFLO-menu's van de HTC Touch Pro2 werkt door het 3,6-inch touchscreen vloeiend en intuïtief. Het WVGA-beeld is superscherp en geeft alle informatie kleurrijk weer, of het nu internetpagina's, office-bestanden of navigatiekaarten betreft. Voor extra gemak en snelheid bij het toetsen van berichten biedt de Pro2 u een volledig qwerty-toetsenbord. Dit toetsenbord komt tevoorschijn door het display opzij te schuiven en omhoog te klappen. Door de ruimte tussen de toetsen gaat berichten intoetsen snel zonder dat uw vingers in de knoop raken. De lichtsensor past de helderheid van het schuin opstaande display aan op de huidige omstandigheden en geeft u altijd het beste zicht op wat u tikt.

Weet raad met multimedia
Al is de HTC Touch Pro2 vooral gericht op zakelijk gebruik, voor of na een drukke werkdag helpt deze u net zo lief met ontspannen. De 3,2-megapixelcamera met autofocus maakt prachtige foto's en filmpjes. Met de zoom bar bekijkt u het resultaat tot in de details. Ook met uw muziekbestanden weet de Pro2 wel raad. De uitgebreide mediaspeler speelt alle gangbare bestandstypen af. Sluit een headset aan via de HTC ExtUSB-aansluiting of via Bluetooth en genieten maar. Met het uitbreidbare geheugen komt u nooit ruimte tekort voor de opslag van uw bestanden. En thuis of op het werk aangekomen synchroniseert u de HTC Touch Pro2 snel en simpel met uw computer.

Mooie, goedwerkende en uiterst veelzijdige smartphone, samen met de HD2 één van de beste Windows Mobile-telefoons van dit moment.

foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huidige nieuwprijs: 449 euro
Vraagprijs: 300 euro

Eventueel te ruilen tegen een Nokia E71, uiteraard met bijbetaling.

Op te halen in Antwerpen, eventueel Roosendaal. Als vandaag of morgen afgehandeld kan worden, is ophalen in Almere een optie.
Ziet er goed uit. Begin te bieden op 250 euro all in!
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 15:35:29 #7
256575 Joe-Momma
pi_78521346
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef rubje het volgende:

[..]

Ik begon met bieden
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:05:25 #8
30773 blueline
V&A verslaafde :P
pi_78523762
helaas heb ik geen nokia om te ruilen, zoek je ook iets anders
pi_78525518
ik heb een htc daimond liggen (t-mobile versie custom rom winmobiel 6.5)
Ook een nieuwe samsung spice (androit telefoon)
pi_78525555
quote:

[..]

Ja compleet met doos en alle toebehoren. Incl een 4gb geheugenkaart + navigatie en andere software.
De gebruikers sporen gaat om de return toets die wat versleten is.. (maak nml veel spelfouten.. )

¤50,-- + mijn toestel?
Gezien de verschillen in nieuwprijs zat ik eerder richting de 150 euro te denken.
pi_78525577
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef rubje het volgende:

[..]

Vind ik een mooi openingsbod. Genoteerd
pi_78525612
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb een htc daimond liggen (t-mobile versie custom rom winmobiel 6.5)
Ook een nieuwe samsung spice (androit telefoon)
De HTC Diamond heb ik al gehad en is een hele forse stap achteruit in vergelijking met dit toestel. De samsung Spice ken ik niet, ga wel wat recensies lezen,
pi_78526931
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De HTC Diamond heb ik al gehad en is een hele forse stap achteruit in vergelijking met dit toestel. De samsung Spice ken ik niet, ga wel wat recensies lezen,
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1379476

Verder de daimond gebruik de zelfde hardware
Alleen geen toetsenbord
pi_78531203
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1379476

Verder de daimond gebruik de zelfde hardware
Alleen geen toetsenbord
3,6", 480x800 beeldscherm tegenover 2,8" 480x640 beeldscherm
288mb RAM tegenover 192mb RAM

Verder liggen ze niet heel ver uit elkaar qua cijfertjes ed, maar het grotere (en veel gevoeligere!) touchscreen maakt de touch pro 2 vele malen soepeler in gebruik.

De Spica is een uitgeklede Galaxy, en die kreeg al niet zulke goede recensies, dus ik ga daarvoor ook passen denk ik. Of je moet een mooie bijbetaling bieden
pi_78546854
Kick!
pi_78555059
simlock vrij neem ik aan? en is de verkoopbon nog aanwezig?
pi_78562214
Telefoon is simlockvrij, origineel. Factuur is aanwezig, zoals in de OP staat aangegeven.
pi_78563952
op foto 2 zie je rechts onderin van het toestel wat beschadigingen? of is dit de lichtinval van de foto?
pi_78564221
Dat is het fabrieksstickertje dat los begint te laten. Die zit er dus nog op, als je die eraf trekt is het als nieuw

edit: met fabrieksstickertjes bedoel ik dus het doorzichtige folie dat vrijwel iedereen bij nieuwe producten er meteen afrukt

[ Bericht 35% gewijzigd door Splackavellie02 op 28-02-2010 22:52:17 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 12:29:10 #21
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_78585816
En weer omhoog Voor 270 mag ie direct opgehaald worden vandaag.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:44:53 #22
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_78586377
quote:

[..]

¤50,-- + mijn toestel?
Heb je nog interesse/al een foto?
  maandag 1 maart 2010 @ 15:44:03 #23
256575 Joe-Momma
pi_78593837
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heb je nog interesse/al een foto?
Intresse is er zeker. En nog geen foto. Sorry.
Dat kwam omdat ik zag dat iemand 250 bood en ik ga geen 150 euro + dit toestel geven.

maargoed ik zal vanavond een foto maken.

En dan zien we verder.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:17:39 #24
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_78751111
Sold, kan dicht
pi_78756501
Bij dezen!