ik ben alle jezus bang voor onweerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:05 schreef Brainfish het volgende:
Met storm en onweer slaap ik ook heerlijk. Eigenlijk zou ik niet eens willen slapen dan van genot.
Iig eentje aan mijn kant.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben bang voor regen en onweer
Ik mail net aan een vriend dat het zo heerlijk waait (8 beaufort?) De wind giert om het huisquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
Je ligt lekker warm onder de dekens in je bed en hoort de wind om het huis gieren en de regen tegen je slaapkamerraam kletteren... Dat slaapt zo lekker!
Nu hoor ik alleen net van de vriendin dat die dat niet snapt: "maar het is niet logisch dat je daar lekker van slaapt."
Ik vind van wel! Wat vinden jullie? Volgens mij zijn de meesten het wel met me eens
Jij vind alles eng zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
hier zal et 4waaien ofzo maar boeiend wind vind ik ook eng
Dat is wél lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:39 schreef beerten het volgende:
Inderdaad, goddelijk. Net als midden in een weiland zitten, de maansondergang tegemoet. Kan ik ultiem gelukkig van worden. Helemaal alleen, in het holst van de nacht, in niemansland zitten. Just watching the grass grow.
Helemaal mee eens, en dan 's-ochtends op staan met een overheerlijk lentezonnetje, zoals nuquote:Op zondag 7 maart 2010 01:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets leuker dan lekker veilig in je warme bed liggen en dat buiten wind giert en de regen tegen de ramen en op het dak klettert.
Het idee dat je onbereikbaar bent voor de ongure elementen buiten, en lekker warm kunt liggen doezelen, is heerlijk.
Oja, een overdekt terras bij een stortbui is ook zo eentje. Of slagregens als je in de auto kunt wachten.
Mooi hèquote:Op zondag 7 maart 2010 08:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en dan 's-ochtends op staan met een overheerlijk lentezonnetje, zoals nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |