Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 00:49:35 ]
Nicequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb me even aangemeld bij een voetbalclub in AmersfoortKVVA, Seniorenelftal 6
henrike schatjequote:
sanderquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
henrike schatjehoe is het? slaap jij alleen?
ja hier ook goed, het is hier warmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:07 schreef norich het volgende:
[..]
sanderja gaat goed, daar? slaap helemaal alleen ja
jij ook?
hmmm ik heb het niet echt koudquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja hier ook goed, het is hier warmzin om samen te slapen als je het koud hebt? breng ik morgen ontbijt
heb je morgenvroeg wel zin in ontbijt op bed dan?quote:
hmmm laat maar bezorgenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heb je morgenvroeg wel zin in ontbijt op bed dan?
nohquote:
hee justinquote:
Nee, goede zaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
geen sletjespraat hier trouwens
Hij houdt alleen van jouw kontgaatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
daar houd m'n kameraad niet van
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Even serieus, ik heb wel zin in een bakske friet
Een vrouw hoort in de keuken, dus jij bakt PATAT?quote:
Nee. Ga maar naar de snackbar voor FRIETquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een vrouw hoort in de keuken, dus jij bakt PATAT?
Ik wil PATAT.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:58 schreef norich het volgende:
[..]
Nee. Ga maar naar de snackbar voor FRIET
serieus zijn op dit tijdstipquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die eeuwige patat/friet discussie
Altijd serieusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
serieus zijn op dit tijdstip
Ik werk niet met Bas. Ik ken ook geen Bas eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Werk je samen met Bas? Dat hij jouw vrachtwagen dan
wegrijdt? Eten jullie ook altijd samen in de kantine?
Gefeliciteerd!, netjes!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:21 schreef Assiej het volgende:
Ik heb mijn Theorie Visagie gehaald met een 9 !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
donderdag praktijk...... *stress
Wauw wat een hoog cijfer! Gefeliciteerd Asquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:21 schreef Assiej het volgende:
Ik heb mijn Theorie Visagie gehaald met een 9 !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
donderdag praktijk...... *stress
Hoi Daywalk3rquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey Ratelderatel
Trustenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd As!
Ik ga even bijslapen![]()
Vanavond Delain
Tof!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd As!
Ik ga even bijslapen![]()
Vanavond Delain
Danielquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEMORGEN!!!!!!
quote:
Bas is onze eigen Redbaronquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik werk niet met Bas. Ik ken ook geen Bas eigenlijk.
Ik werk bij de Ola in hellendoorn.
is dat niet black betty ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
whoa, red baron (bam-A-lam)
whoa, red baron (bam-A-lam)
Red baron had a child (bam-A-lam)
The damn thing gone wild (bam-A-lam)
hehe frans hokquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, nog een uur en 45 min, en dan ben ik gelukkig weer klaar met werken. Dan naar de garage om mn remsysteem na te laten kijken, en thuis nog een was of 2 draaien. Leuk weekend
wanneer gaan we het vierenquote:
Als ik donderdagochtend mijn Praktijk ook haal, gaan we het pas vierenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wanneer gaan we het vieren
't geet godverredomme niet meer doorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe frans hok![]()
jij ging vanavond toch naar eindhovuhh batsen?
vrouwen....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't geet godverredomme niet meer door![]()
Ze studeert in Antwerpen, zit elk weekend bij d'r ouders (ze is 22, mjaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:13 schreef Fems het volgende:
Waarom niet? wil ze niet meer?
kan ze niet naar jou toe?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze studeert in Antwerpen, zit elk weekend bij d'r ouders (ze is 22, mja). Ze wist gisteren nog niet of haar ouders vanavond weggaan. Doen ze dus niet, dus geen (thuis)date. Ze wil niet dat haar ouders horen dat een wildvreemde bij hun dochter in bed kruipt
Als wraak neuk je haar de volgende keer op het bed van die ouders als ze dan wel weg zijn!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze studeert in Antwerpen, zit elk weekend bij d'r ouders (ze is 22, mja). Ze wist gisteren nog niet of haar ouders vanavond weggaan. Doen ze dus niet, dus geen (thuis)date. Ze wil niet dat haar ouders horen dat een wildvreemde bij hun dochter in bed kruipt
Ze hef geen autoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan ze niet naar jou toe?
toch nog een date...
Ik ben net nog door De Lutte gereden, die leven ook nog!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Is er een atoombom ontploft ofzo en leven alleen Oldenzalers nog?
Da's mooi kut!, en een duur geintje ook nog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze hef geen auto
Ben net terug van werk + garage. Blijkt dat er een cylinder bij m'n linkerachterwiel kapot is, vandaar dat ie zo hard remvloeistof zuiptKiekn of ik de auto dinsdag bij de garage kwijt kan, want dan werk ik toch maar op de centrale bieb (vlakbij huis)...
kun je dat niet zelf? zo moeilijk is dat niet lijkt mequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze hef geen auto
Ben net terug van werk + garage. Blijkt dat er een cylinder bij m'n linkerachterwiel kapot is, vandaar dat ie zo hard remvloeistof zuiptKiekn of ik de auto dinsdag bij de garage kwijt kan, want dan werk ik toch maar op de centrale bieb (vlakbij huis)...
Heuh, maar niet iedereen heeft motorsteunen enzo héquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kun je dat niet zelf? zo moeilijk is dat niet lijkt me
edit: ohjah heb t tegen iemand die lampjes vervangen een opgave vindt![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef speciwacy het volgende:
Haaksbergen hoort er ook bij of niet !
zeker welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef speciwacy het volgende:
Huhuuuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kun je dat niet zelf? zo moeilijk is dat niet lijkt me
edit: ohjah heb t tegen iemand die lampjes vervangen een opgave vindt![]()
elke auto heeft motorsteunen, assteunen bedoel jij denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heuh, maar niet iedereen heeft motorsteunen enzo hé
En welkomquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef speciwacy het volgende:
Ik heb waquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:35 schreef Robinhoo het volgende:
Geen bier.
Kom deran.quote:
Aaaaaaaah! Een Mod!!!quote:
Aaaaahhh nog een oldenzalerquote:
Dan ga je wel wat doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:38 schreef Redbaron het volgende:
vnaaf niets, verveling heerscht nu al
Dan ga je toch met je vrienden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
like what, ga nie alleen een kroeg of wat in
Heb je ook geen vrienden die wat gaan doen ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
geweldige muziekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar een vriendinnetje toe, samen koken & eten, en daarna naar Delain!
saaiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:53 schreef Redbaron het volgende:
tis weer eens zo'n weekend dat ze bij de vriendin zitten of al wat anders hebben
ik snap hem nietquote:
Kom naar hier? Beetje bankhangen en pils drink'n?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Femke!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Fems het volgende:
Hoooi
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:27 schreef Fems het volgende:
Ik ben net in een museum geweest! echt leuk cultureel gedaan
Vanavond weet ik nog niet! Zit nu in mijn heilige kookboek te bladeren voor inspiratie! Morgen wordt het zelfgemaakte pastaquote:
lasagne!, of uhm, kip!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Vanavond weet ik nog niet! Zit nu in mijn heilige kookboek te bladeren voor inspiratie! Morgen wordt het zelfgemaakte pasta
Denk dat het een restje wordt. Als ik morgen al uitgebreid ga koken. Alleen even kijken wat voor sausje, zit nu te denken aan tomaten-mozzerellasausquote:
zalm is niet lekker, gehaktballetjes!quote:
I'll be there !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de hardstyle liefhebbers onder ons: http://www.SAVE-EXIT-PLANET.org
Frutsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan kookt ze lekker zelf
[..]
Samzzzzzzzzz![]()
have funquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er zo vantussen, iedereen een fijne avond
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er zo vantussen, iedereen een fijne avond
Had je nu maar een (quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Frutsel het volgende:
koppijn en rugpijn
waarom nu in het weekend
Vriendin van mij heeft dat. Maar ze gebruikt m nooit.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft dat. Maar ze gebruikt m nooit.
Laatst zei ze: Weet je, als je eens in de sauna wilt met je boyfriend, kom maar langs. Toen heb ik haar maar weer voor de zoveelste keer verteld dat ik geen vriend hebToen vond ze het nodig me te gaan koppelen. En dat proces loopt nog steeds
Beetje pwned by selfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft dat. Maar ze gebruikt m nooit.
Laatst zei ze: Weet je, als je eens in de sauna wilt met je boyfriend, kom maar langs. Toen heb ik haar maar weer voor de zoveelste keer verteld dat ik geen vriend hebToen vond ze het nodig me te gaan koppelen. En dat proces loopt nog steeds
Jawelquote:
Ach dr zijn er al zoveel die mij hebben willen koppelen en nooit zover gekomen, zal wel los lopenquote:
Nee, echt niet. Ze komt steevast met een bepaald type aanlopen. Te jong, te patser. Niet mijn dingquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ze komt steevast met een bepaald type aanlopen. Te jong, te patser. Niet mijn ding
Nu noem je mij 2 keer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ze komt steevast met een bepaald type aanlopen. Te jong, te patser. Niet mijn ding
Ja dat zeg ik, te patser en te jong.quote:
Oh, dat waren niet eens de hoofdredenen... Je intellect staat me ook niet zo aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, te patser en te jong.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat waren niet eens de hoofdredenen... Je intellect staat me ook niet zo aan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef haakon het volgende:
Een jongetje van 5 staat bij z'n pa in de douche, wijst ie naar de lul van z'n pa en vraagt ie: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Vader: "Ja jongen, dat krijg jij later ook."
Dus dat jochie loopt blij weg..
Komt dat dochtertje van 4 binnenlopen, en wijst naar de lul van haar vader: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Dus die vader zegt: "Als je niks tegen mama zegt, kun je hem nu ook wel krijgen."
hoe kan dat dan ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ga zo in een gloepn's heet bad... Wat heb ik het koud
Ik dacht dat ik je altijd warm mocht knuffelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ga zo in een gloepn's heet bad... Wat heb ik het koud
Als ik dat eens wist... Ik ril gewoon.quote:
Ik denk dat je dat niet gaat redden. Ik ben net marmer, zo koud.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je altijd warm mocht knuffelen
Ouch.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat waren niet eens de hoofdredenen... Je intellect staat me ook niet zo aan.
neem je bank mee met uitgaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:16 schreef Kreator het volgende:
Ik twijfel nog... heb wel zin om eruit te gaan, maar heb net zoveel zin om op de bank te hangen.. Keuzes..
Niet kiezen is ook een keuze.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
Een keuze is gebasseerd op een gevoel en een gevoel is altijd goed
Klopt. Maar altijd gebasseerd op een gevoel. En dat is altijd goed.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar altijd gebasseerd op een gevoel. En dat is altijd goed.
Zeker. Maar goed, je kunt niet altijd je gevoel volgen. Dat stuit soms op praktische problemen.quote:
Gekoppeld worden is áltijd kut.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha![]()
En gekoppeld worden is bijna altijd kut
xxxxxxxxxxxx
Anytimequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef Fems het volgende:
Dankje samz! Je maakt mijn dag weer goed met je uitspraak!
He, dat je je gevoel niet volgt zegt niet dat je gevoel niet goed isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Maar goed, je kunt niet altijd je gevoel volgen. Dat stuit soms op praktische problemen.
Vanwaar ineens deze filosofische uitspraken..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
He, dat je je gevoel niet volgt zegt niet dat je gevoel niet goed is
Ik luisterde BZB.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanwaar ineens deze filosofische uitspraken...
Wtfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bad Girls gone Good
[..]
Good girl goes Banana
pfff..rugpijn sucks
Want The Frutsel?quote:
Bad Whirlpools bieden een uitkomst.:{quote:RugpijnIk heb ook wat last van m'n rug. Bad is een uitkomst.
De helft voldoe ik aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
Gezocht: Jongeman met voorliefde voor het geven van (erotische) massages, knuffelen, lekker in bed liggen en wat stoute spelletjes. Eigen huis met groot bad/whirlpool is een vereiste.
Dan moet je met mn beste vriend gaan frutselen. Die heeft een olympisch verwarmd zwembad, een sauna en een whirlpool thuis. En ruimte voor 2 of 3 paarden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
Het bad/wirlpool levert de meeste punten op
Heeft die niet al een vriendin? Zo nee, stel me voorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan moet je met mn beste vriend gaan frutselen. Die heeft een olympisch verwarmd zwembad, een sauna en een whirlpool thuis. En ruimte voor 2 of 3 paarden..
Ik heb ook een bad. Een best grote zelfs. Maar ik wil graag ook een bad als ik bij vriendlief benquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Fems het volgende:
Ik ben geen vent san, maar thuis hebben we wel een bad
Nee. Wel een vrouw.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef Samzz het volgende:
Heeft die niet al een vriendin? Zo nee, stel me voor
Men rule nothing if not with a woman behind them for support.quote:
I think women prefer the men behind themquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Men rule nothing if not with a woman behind them for support.
Niet meteen aan seks denken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
I think women prefer the men behind them
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ging het niet meer over lekker in bed en stoute spelletjes
stoute spelletjes? Hmm..dan mis je wel watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou ik nou nooit doen. Lijkt me niets.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou ik nou nooit doen. Lijkt me niets.
doei doeiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik mezelf opwarmen
Tot vanavond of zo
en jullie zeggen bijna nooit waar t op staat, geven geen uitleg als daarom gevraagd wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef Fems het volgende:
ach, jullie zijn niet tactisch, jullie mannen:D
Jullie snappen hints niet! en geven momenteel de juiste aandacht niet en laten niet weten waar je aan toe bentquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en jullie zeggen bijna nooit waar t op staat, geven geen uitleg als daarom gevraagd wordt
Ik snap inderdaad niet altijd hints. Geef dan ook duidelijkheid. Hints heb je niets aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Jullie snappen hints niet! en geven momenteel de juiste aandacht niet en laten niet weten waar je aan toe bent
Inderdaad !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet altijd hints. Geef dan ook duidelijkheid. Hints heb je niets aan.
En laat duidelijk merken waar ik aan toe ben, meestal gewoon rust
Hmm, Denk dan dat ik de verkeerde jongens tref! (weet het haast wel zeker)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet altijd hints. Geef dan ook duidelijkheid. Hints heb je niets aan.
En laat duidelijk merken waar ik aan toe ben, meestal gewoon rust
Achjah ben ook een geval apart (licht autitstisch enzo)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, Denk dan dat ik de verkeerde jongens tref! (weet het haast wel zeker)
Hmm. wel goed! maar als je een meisje niet moet maar toch gezellig mee doet, wat zeg je dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Achjah ben ook een geval apart (licht autitstisch enzo)
als ik in een groep iemand niet mag? negeren, totallyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. wel goed! maar als je een meisje niet moet maar toch gezellig mee doet, wat zeg je dan?
Huh?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. wel goed! maar als je een meisje niet moet maar toch gezellig mee doet, wat zeg je dan?
Ik las het net... Engquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:40 schreef Oldenzaal het volgende:
De tsunami is nu echt onderweg trouwens!
Ik kan heel moeilijk gezellig doen met iemand die ik niet mag. Die negeer ik doorgaans volkomenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Huh?![]()
mag je niet gezellig doen met meisjes die je niet moet dan?
Hoe bedoel je dat?
Ben het live aan het kijken... Echt vet raar hoe hard het gaat!quote:
Ik dacht dat ze bedoelde dat die persoon jou wel zag zitten, maar jij haar niet moet. Maar ze is wel gewoon leuk en dus kan je in jou ogen wel gezellig doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel moeilijk gezellig doen met iemand die ik niet mag. Die negeer ik doorgaans volkomen
Als ik iemand in eerste instantie tegenkom en ik heb daar geen goed gevoel bij dan moet diegene zichzelf bewijzen dat het anders is. Meestal klopt mn gevoel wel...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef Fems het volgende:
Echt? Soms moet je toch wel aardig doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |