Het was geen kwestie van teruglezen, het was gewoon toen je er al wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt het op dat ik niet teruglees?![]()
Will do!quote:Maar doe maar zwaaien, ben waarschijnlijk wel niet thuis, maar voor de sier dan
quote:
Dan fluff jij, en zingt Erikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm. Minor detail.
Ik kan niet zingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm. Minor detail.
Ik kan niet zingen.
quote:
Ik denk dat mannelijk Europa daar best blij mee is Grijsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh ja, daar zal Erik écht blij mee zijn, met mijn gefluff
Ach, als hij z'n ogen dicht doet en jij wat lager gaat pratenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh ja, daar zal Erik écht blij mee zijn, met mijn gefluff
Niet naar het Hofpleintheater?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schreef hierboven al ergens dat ik vanavond nog naar het Zuidplein Theater moet, vlotje![]()
Dus eind van de middag naar huis, dan vanavond weer naar Rotterdam.
Ik heb het maar druk vandaag
Het jeugdtheater aldaar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet naar het Hofpleintheater?
Daar heeft mijn nageslacht vanavond zijn premiere
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Kliniek Vage Klachten
Klinkt mysterieus
Dat is hier altijd zo. Vooral 's nachts.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:21 schreef creno het volgende:
Het is hierbinnen een racebaan voor katten...
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja die.
Is zijn eerstejaars stageproductie
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, als hij z'n ogen dicht doet en jij wat lager gaat praten
Ik heb het opgegeven met mijn haar, dus ik ga ook zo weg naar het stationquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:19 schreef Goodbye het volgende:
Zo, ik ben klaarNu nog een half uur wachten tot ik weg kan
En dan zit het vast weer fabulous straksquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven met mijn haar, dus ik ga ook zo weg naar het station
Watquote:
Volgens mij gaat het nu over Greys die gaat pijpen Fluffen, maar soms lees je wat je wil lezen héquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Dirkh het volgende:
Ben je ff een uurtje weg, is het meteen een wijventopic met hun jurkjes en hakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |