Heeft het zin? Want hij kent 80% niet denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Greys??
Dirkh wil een lijstje met namen...
mag dat?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ken 'm eigenlijk helemaal niet zo. Oppervlakkig wel wat berichtjes over en weer gestuurd, maar verder niet. En vooralsnog heb ik niet direct het gevoel dat er echt iets meer in zit. Maar in mijn achterhoofd zit ik dan toch weer met het idee dat het irl misschien best een hele leuke jongen is. Dat zou zomaar kunnen. En dan wordt het ingewikkeld. En dat idee, dat mogelijke vooruitzicht, dat maakt me nu al zenuwachtig
.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ken 'm eigenlijk helemaal niet zo. Oppervlakkig wel wat berichtjes over en weer gestuurd, maar verder niet. En vooralsnog heb ik niet direct het gevoel dat er echt iets meer in zit. Maar in mijn achterhoofd zit ik dan toch weer met het idee dat het irl misschien best een hele leuke jongen is. Dat zou zomaar kunnen. En dan wordt het ingewikkeld. En dat idee, dat mogelijke vooruitzicht, dat maakt me nu al zenuwachtig
.
Oh, ok, dan snap ik het... Hoewel het dus eigenlijk alleen maar mee kan vallenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik wist niets van aanvullende voorwaardenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het zin? Want hij kent 80% niet denk ik
Heb je het Blijdorp deel al gelezen Dirk?
Kan je niet gokken wie de ander is dan, qua naam?
Of ga je alle delen lezen?
Ik wil het wel gewoon sturen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het zin? Want hij kent 80% niet denk ik
Heb je het Blijdorp deel al gelezen Dirk?
Kan je niet gokken wie de ander is dan, qua naam?
Of ga je alle delen lezen?
laat me eerst maar lezen, ik kom er wel op terugquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil het wel gewoon sturen hoor
ok... ik heb hem in elk geval bijgewerkt (de lijst danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
laat me eerst maar lezen, ik kom er wel op terug
't Is 's middagsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok, dan snap ik het... Hoewel het dus eigenlijk alleen maar mee kan vallen
Dus gewoon je beste beentje voorzetten en een leuke avond hebben
okquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
't Is 's middags. 's Avonds moet ik bij oma op bezoek
, die heeft dan haar laatste avond voor de operatie thuis waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
Dirk, je sig
Wat kan je toch lekker rekenen, doortrapte
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
Dirk, je sig
Wat kan je toch lekker rekenen, doortrapte
Van te voren is het enger dan daarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
't Is 's middags. 's Avonds moet ik bij oma op bezoek
, die heeft dan haar laatste avond voor de operatie thuis waarschijnlijk.
53, 54...quote:
Ja... 40+...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
53, 54...
Hij was even vergeten hoe oud ie zelf was, denk ik.
Dat heb je wel eens, boven de 40. Véél water drinken Dirk!
Dat is niet grappig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
53, 54...
Hij was even vergeten hoe oud ie zelf was, denk ik.
Dat heb je wel eens, boven de 40. Véél water drinken Dirk!
Ik ook zoiets!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Zo ongeveer. Give or take.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |