Ja hoor. Is wel maar klein wagentje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Richting iets anders dan! Gaan we nog een keer een weekendje weg!
Ik wist niet eens dat Mark een rijbewijs hadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Opel Vectra. Die is groot voor mij hè.
[..]
Ja, gelukkig rijd ik dan ook niet als Mark 160 op de snelweg.
Kamperen in het kamp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Richting iets anders dan! Gaan we nog een keer een weekendje weg!
Ach, daar zit het hoor, onze grote mond.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
. Ik ga wel achterop de fiets bij jou.
Ik wou net zeggen, een Vectra valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Opel Vectra. Die is groot voor mij hè.
[..]
Ja, gelukkig rijd ik dan ook niet als Mark 160 op de snelweg.
Al 2 jaar mens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Mark een rijbewijs had
Ik fiets heul snel hoor!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
. Ik ga wel achterop de fiets bij jou.
Nee hoor. Ik hang onderuit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, daar zit het hoor, onze grote mond.
quote:
Nee, dat hoeft niet. Ik vind kleine autotjes net zo fijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, een Vectra valt toch wel mee?
Rij maar eens mee op 1 van mijn werk-auto's..
Okay, die kunnen dan wel niet zo snel dat je ermee uit de bocht kan vliegen maar toch..
Jongens mogen achterin!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor. Is wel maar klein wagentje.
true, 206jes kan je ook heerlijk de bocht omgooienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik vind kleine autotjes net zo fijn.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Renesite het volgende:
Weetje... brokken maken hoort er bij...
Lau, probeerde te straatracen met iemand die haar inhaalde.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, 206jes kan je ook heerlijk de bocht omgooien
Mijn moeder heeft deze week nog een auto tegen die van haar gehad, ze was er zelf niet bij, gast was doorgereden gelukkig heeft iemand het gezien en wist wie het was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Renesite het volgende:
Weetje... brokken maken hoort er bij...
Goed verhaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Lau, probeerde te straatracen met iemand die haar inhaalde.
Maar ze zag het rode verkeerslicht niet, en dook bijna bij diegene achterin de kofferbak.
Maar die was zo lief om weer op te trekken toen het licht groen werd.
Dus al met al alleen een beetje schrik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |