En wonder boven wonder nog relevant ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
Wel leuk, eindelijk een echte discussie op niveau in dit topic
Ha! Hebben we elkaar toch gemeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
Ben verder geen bekende tegengekomenAlleen Seem (
) samen met mijn filmgenoten.
Oh, en joolz
Zo, dat heb je snel gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Haushofer het volgende:Valt Hoogkerk ook nog onder Groningen?
Ik twijfel nog tussen de Stadspartij en VVD.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Haushofer het volgende:Valt Hoogkerk ook nog onder Groningen?
Tuurlijk, maar moet niet verlopen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je kaart kwijt ben, kun je dan met paspoort alsnog stemmen?
Ik geloof het niet, dacht dat je echt je stempas nodig had.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je kaart kwijt ben, kun je dan met paspoort alsnog stemmen?
Of bedoelde je niet je stempas maar je id-kaart?quote:Zonder stempas mag u niet stemmen. Neem de stempas dus mee als u gaat stemmen. U moet de stempas aan een stembureaulid overhandigen, voordat u mag stemmen. Het stembureaulid neemt uw stempas in.
Heeft u de pas niet ontvangen of bent u de pas kwijtgeraakt? Dan had u tot en met 1 maart een vervangende stempas aan kunnen vragen bij de gemeente. Kunt u de stempas nu niet meer terugvinden? Dan mag u helaas niet stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen.
het is zo dat ze alle bussen van de Grote Markt schoppen. Dat betekent dat mensen die in een buitenwijk wonen verder moeten lopen naar het centrum. Ze willen alleen die tram door het centrum laten rijden. Hiermee dupeer je dus veel mensen. Zeker omdat er hier en daar overstappen bij komen. Dat jaagt mensen weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
Hoezo moet iets geld opleveren? De stad is geen bedrijf. De tram zorgt voor een betere bereikbaarheid van Zernike en UMCG, daarnaast ontlast je de binnenstad van de bussen. Iets wat de leefbaarheid alleen maar ten goede komt. Je investeert in de leefbaarheid van je stad, zodat je bewoners gelukkiger zijn. Dat mag best wat centen kosten.
Bedoelde stempas. Ben 'm zelf niet kwijt hoor, heb al gestemd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Of bedoelde je niet je stempas maar je id-kaart?Dan heb ik niks gezegd.
Goed nieuws voor de busautisten, komen ze niet meer per ongeluk met mensenmassa's in aanraking.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
het is zo dat ze alle bussen van de Grote Markt schoppen. Dat betekent dat mensen die in een buitenwijk wonen verder moeten lopen naar het centrum.
Ik heb Stadspartij gestemd,quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de Stadspartij en VVD.
Gelukkig heb ik mijn paspoort kunnen vinden, was 't even kwijt.
Vind ik nou precies van die tram, zo bij de Grote Markt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:33 schreef JH87 het volgende:
Maakt het straatbeeld walgelijk
Jouw woorden slaan als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de busautisten, komen ze niet meer per ongeluk met mensenmassa's in aanraking.
Ik zou d'r iets van zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Jouw woorden slaan als een lul op een drumstel.
Serieus? Ik vind één tramlijn over de grote markt veel fijner dan al die verschillende busdiensten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind ik nou precies van die tram, zo bij de Grote Markt.
Nouja, ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:40 schreef JH87 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind één tramlijn over de grote markt veel fijner dan al die verschillende busdiensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |