Felicitaties van Tong aan je vrouw.quote:
Dat vind ik juist een verademing dat duo commentaar. In de VS dan, bij bijna elke sport zie/hoor je het.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Jeroen Grueter doet het gewoon erg goed en dat helemaal in zijn eentje zonder een colour commentator collega.
Ja ik had het ook verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:53 schreef sp3c het volgende:
ow wacht ik snap hem nu ook!!
number nine vind dat hij meer ijshockey moet doen omdat hij dat wel kan itt voetbal
volgens mij
ja preciesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:55 schreef NumberNine het volgende:
Ja, misschien een beetje moeilijk geformuleerd.Maar ik zou hem inderdaad vaker dit willen horen doen, want hij draagt zeker bij aan de wedstrijdspanning. Hij klinkt ook oprecht enthousiast en dat is altijd leuk om te horen.
Hier ook steeds vaker. Het is alleen niet standaard, helaas. Wel bij lange uitzendingen als wielrennen (België idem) en schaatsen, soms bij tennis, marathons, dat soort dingen. Voetbal alleen nog niet, itt tot de BBC.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een verademing dat duo commentaar. In de VS dan, bij bijna elke sport zie/hoor je het.
Hij doet het echt leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:57 schreef popolon het volgende:
Ik heb 't niet kunnen horen maar ik ben nu al fan van Grueter.
ja liefst zie ik een pro verslaggever en een hockeyer (Ron Berteling of Tom Hartogsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:57 schreef popolon het volgende:
Ik heb 't niet kunnen horen maar ik ben nu al fan van Grueter.
Bij het voetbal heeft SBS het wel geprobeerd. Maar dat was een grote mislukking.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:58 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Hier ook steeds vaker. Het is alleen niet standaard, helaas. Wel bij lange uitzendingen als wielrennen (België idem) en schaatsen, soms bij tennis, marathons, dat soort dingen. Voetbal alleen nog niet, itt tot de BBC.
Het is wel een vereiste dat het goede commentatoren zijn. Dus niet Leo Oldenburger + Pierre van Hooijdonck ofzoiets.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij het voetbal heeft SBS het wel geprobeerd. Maar dat was een grote mislukking.
Goede zaak. Jammer dat de NOS er weinig oog voor heeft, voor de rest van de sporten dan als ik het zo lees.quote:
echt hoor, ik zou er geen geld op durven zetten!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:02 schreef Doler12 het volgende:
Heel Canada scheet in zijn broek tijdens die laatste minuut, dit wordt echt een epische finale of een blowout natuurlijk
ja als er geen Nederlander een redelijke kans heeft om te winnen is het niet interessantquote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Goede zaak. Jammer dat de NOS er weinig oog voor heeft, voor de rest van de sporten dan als ik het zo lees.
100 op USA.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt hoor, ik zou er geen geld op durven zetten!
Ze hebben het beste team, zonder twijfel. Op papier dan.quote:
Op eurosport zit er een ex-international naast, alleen geen idee hoe die heet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja liefst zie ik een pro verslaggever en een hockeyer (Ron Berteling of Tom Hartogsbv) maar in zijn eentje doet hij het echt goed!
ik geef het je te doen zeker als het niet je sport is!
In hun vorige pot speelde Canada 1,5 periode lang de russen compleet zoek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:02 schreef Doler12 het volgende:
Heel Canada scheet in zijn broek tijdens die laatste minuut, dit wordt echt een epische finale of een blowout natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |