Kwart over negenquote:
Genietenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Nu samenvattinkje van de wedstrijd om het brons op Ned. 1.
Ik wilde al posten dat het niet op rtlgemist staat omdat het op sbs komt, maar het is toch beschamend dat RTL dit nadat SBS ermee begon vorig jaar weggekaapt heeft. Die kunnen ook niks zelf bedenken, RTL is gewoon net zo kut en goedkoop dan sbs.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je denk ik gewoon zien op rtlgemist.nl. Ben gister met 2 neefjes en een nichtje naar Eindhoven en ze vonden alle 3 het vechten het hoogtepunt. Nu afwachten wat de uitslag vanavond wordt en dan volgende week de halve finale
Dat is jammer, want in de eredivisie zie je dat juist niet vaak.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je denk ik gewoon zien op rtlgemist.nl. Ben gister met 2 neefjes en een nichtje naar Eindhoven en ze vonden alle 3 het vechten het hoogtepunt. Nu afwachten wat de uitslag vanavond wordt en dan volgende week de halve finale
Uh, kijkcijfers worden volgens mij bepaald aan de hand van 2000-3000 huishoudens die een bepaald kastje op hun tv hebben aangesloten... Of jij em aan hebt staan of niet, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef sp3c het volgende:
damn ik heb het eredivisie ijshockey gemist!
ik wilde het gewoon aanzetten voor kijkcijfers
Jammer genoeg wel jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is jammer, want in de eredivisie zie je dat juist niet vaak.
Dat moet ik ook nog een keer doen.. een eredivisie ijshockey wedstrijd bezoeken, lijkt me wel eens leukquote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is jammer, want in de eredivisie zie je dat juist niet vaak.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog een keer doen.. een eredivisie ijshockey wedstrijd bezoeken, lijkt me wel eens leuk
Zou wel leuk zijn om die Canadezen alsnog een mislukte OWS te bezorgen, want dit is de enige prijs die voor hen echt telt.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Halcon het volgende:
Vanavond gaat USA nog een gouden medaille bijschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |