Rond deze tijd waren we nét weer richting bed gegaan. Ik heb nog ongeveer 2 uur kunnen slapen, dus totaal toch zo'n 5 uur slaap gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:09 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Slaap je alweer, Phaidra? Sterkte met nichtje. Hoe oud is het?
Hier stormt 't. En ik wou straks naar Stad fietsen..
Wat kan jij toch heerlijk eten!! Succes met het rennen, of ben je inmiddels al terug?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:07 schreef sigme het volgende:
De storm is gaan liggen, het ziet er nu zelfs wel mooi uit.
Ik heb inmiddels twee bakken havermout, 1 stronk broccoli en een klein zakje chips op. En ga nu maar een endje rennen.
Ik ben nu net terug. Na thuiskomst eerst even schapen hooi gegeven, dus ik was al iets langer uitgerend. 10km gerend, ging niet echt lekker. Nu maar even douchen en dan klaar gaan maaken voor 20km fietsen, kopje koffie, 20km terugfietsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat kan jij toch heerlijk eten!! Succes met het rennen, of ben je inmiddels al terug?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
wooow. Ik moet altijd plassen in een ruimte met veel boeken, hebben jullie dat ook? Van de opwinding denk ik.
Ja, dat vond ik ook al zo raar, dat toen ik die lijst zag van procenten er hele andere partijen boven kwamen. Toen had ik ineens de meeste overeenkomsten met 'De Vrije Tegenpartij'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je moet niet kijken naar het kuisje! dat is echt kut geregeld in t kieskompoas tegenwoordig. je moet doorklikken naar "stellingen" dan zie je met wleke partij je het het meeste eens was op de stellingen, ipv waar de kieskompas je in t politieke landschap zet.
zo was ik t dichtste bij cda en sp, terwijl ik 76% eens was met D66 en maar 30-50% met SP en CDA. echt belachelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |