Ik vind er echt niks aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd vreselijk maar nu vind ik het toch wel leuk.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Mart Smeets: "Je kunt niet over Sauerbreij heen vanavond." Nee, wel over Ria Visser hè Mart?
Mijn kruisje staat het dichtst bij de IslamDemocratenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je deze kunnen proberen! http://gemeente.kieskompas.nl/
Maandagochtend weer kijken! Ze vullen de site 's morgens aan (rond 7 uur ofzo) en dan zijn veel dingen weer op voorraad. Sommige dingen zijn inderdaad niet online verkrijgbaar, maar nu is ie gewoon leeg omdat hij niet meer is aangevuld sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Merel het volgende:
Ik had vandaag heel veel leuke dingen gezien bij de H&M, maar allemaal net niet in mijn maat, dus ik dacht dat koop ik wel online... Hebben ze gewoon al die artikelen helemaal niet in de webshop staan!
Cross-quote:quote:
Ook ff snel editen voor Vik langskomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Merel het volgende:
Heeft Kramer het goud verspeeld? Volgens mij waren het toch echt die andere twee die niet hard genoeg gingen, Kramer had best harder gekunt...
Dat krijg je van al die spanning en sensatie!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Cross-quote:
[..]
Ook ff snel editen voor Vik langskomt
Oh, dat heb ik gemist, jammer. Ik had uit frustratie meteen Pauw en Witteman opgezet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
Maar Kramer lachte wel heel lief toen 'ie hoorde dat Sauerbreij goud heeft
je moet niet kijken naar het kuisje! dat is echt kut geregeld in t kieskompoas tegenwoordig. je moet doorklikken naar "stellingen" dan zie je met wleke partij je het het meeste eens was op de stellingen, ipv waar de kieskompas je in t politieke landschap zet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn kruisje staat het dichtst bij de IslamDemocratenEn de Politieke Partij Scheveningen
![]()
Dat maakt het kiezen straks er niet bepaald makkelijker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |