Jij zeurt nu ook, ben benieuwd hoe snel jij de volgende keer bentquote:
Ik reageer op jouw opmerkingen. Ik zeur niet. Jij zeikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij zeurt nu ook, ben benieuwd hoe snel jij de volgende keer bent
Da´s geen bedrijf, alhoewel ze denk ik inderdaad wel boven de 2.1 miljoen van de Wal-Mart uitkomenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Ministerie van Defensie van China.
quote:
Jaja heel mooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw opmerkingen. Ik zeur niet. Jij zeikt.
quote:
Wat?quote:
Als je dat nu niet door hebt; laat dan maar.quote:
Wat? Dat ik niet doorga met discussiëren met iemand die bloedserieus ingaat op een (flauw) grapje en dan vervolgens gaat roepen dat ik zeur en zeik? Sorry dat ik dat niet doorhebquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat nu niet door hebt; laat dan maar.
Dan zou ik idd ook sorry zeggen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Dat ik niet doorga met discussiëren met iemand die bloedserieus ingaat op een (flauw) grapje en dan vervolgens gaat roepen dat ik zeur en zeik? Sorry dat ik dat niet doorheb
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zou ik idd ook sorry zeggen ja.
Dat deed ik dus al.quote:
Ik accepteer je diepe verontschuldigen.quote:
Carlo was ook goed geweestquote:
Bij dezen neem ik ze terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik accepteer je diepe verontschuldigen.
Michael Jackson!quote:
Welke vraagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef ScottTracy het volgende:
Jongens, als jullie nog lang doorruziën om niks is de volgende vraag voor 1 punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |